تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815400758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلعه نوعي در گفتگو با مهر:بازيكنان نگرش حرفه‌اي ندارند/ ساختار خط دفاعي استقلال كامل نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قلعه نوعي در گفتگو با مهر:بازيكنان نگرش حرفه‌اي ندارند/ ساختار خط دفاعي استقلال كامل نيست
سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران با انتقاد از غرور كاذب بازيكنان اين تيم به هنگام كسب پيروزي‌هاي متوالي گفت: برخي از بازيكنان هنوز به نگرش كاملا حرفه‌اي نرسيده‌اند.

امير قلعه نوعي در گفتگو با خبرنگار مهر تصريح كرد: نبود نگرش كاملا حرفه‌اي در نزد برخي بازيكنان باعث مي شود آنها اينگونه تصور كنند كه هميشه نتيجه گلزني، پيروزي خواهد بود، در حاليكه اين يك قاعده و قانون نبوده و در هر بازي اجرا نمي شود.

وي افزود: معمولا وقتي استقلال به دومين برد متوالي دست مي يابد، بازيكنان اسير غرور كاذبي مي شوند كه ادامه روند نتيجه‌گيري تيم را با مشكل روبه‌رو مي كند. بايد راه حلي بينديشيم تا اين تفكر غلط را از مجموعه تيم پاك كرده و تفكري حرفه‌اي جايگزين آن كنيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران با اشاره به ديدار فردا مقابل سايپا اظهار داشت: سايپا تركيب يكدست و جواني در اختيار دارد. بازيكنان اين تيم نسبت به ابتداي فصل شرايط بهتري دارند و قطعا با انگيزه‌هايي قوي مقابل ما صف‌آرايي مي كنند.

قلعه نوعي درمورد اينكه علي دايي قصد دارد براي ديدار سايپا مقابل استقلال به نارنجي پوشان و كادرفني آنها كمك كند، گفت: دايي عضو هيئت رئيسه باشگاه سايپاست. پس از اين حق را به وي مي دهم كه براي موفقيت تيم فوتبال باشگاهش از هيچ تلاشي دريغ نكند.

وي در ادامه شرايط استقلال را ايده‌آل توصيف كرد و گفت: صحبت‌هاي اعضاي كادرفني باعث شده تا بازيكنان باخت مقابل فولاد را فراموش كنند، ضمن اينكه از ديدار با داماش گيلان هم به عنوان يك بازي تمريني خوب استفاده كرديم. برگزاري جلسات تمريني منظم هم باعث شده شرايطي دلخواه و مدنظر در تيم شكل بگيرد. با اين شرايط اميد زيادي براي ارائه بازي برتر در ميدان فردا كه با برد همراه باشد، داريم.

سرمربي تيم استقلال به اشتباهات خط دفاعي تيمش اشاره كرد و اظهارداشت: منكر عملكرد ضعيف و دور از انتظار بازيكنان خط دفاعي در برخي ديدارها نمي شوم. استقلال در ديدار مقابل فولاد خوزستان واقعا به خاطر يك ضربه بچگانه 3 امتياز را از دست داد. اين نشان مي دهد خط دفاعي تيم ما به آن ساختار لازم و كامل نرسيده است.

قلعه نوعي تاكيد كرد: از زماني كه صمد مرفاوي به مكه مشرف شده است، شخصا تمرين دادن به بازيكنان خط دفاعي را بر عهده گرفته‌ام و اين كار را تا زماني كه به تفكر حرفه‌اي در دفاع دست يابيم، ادامه مي دهم.

وي با بيان اينكه استقلال يك تيم هجومي است، ادامه داد: من هميشه عملكرد هجومي را بر دفاع ترجيح داده‌ام. شايد يكي از دلايل آمار بالاي گل‌هاي دريافتي ما در اين فصل از مسابقات همين اعتقاد به بازي هجومي باشد. درهر حال درصدد پوشش اين مشكل هستيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در پايان ديدار با سايپا را يك بازي حساس، جذاب و ديدني براي دو تيم خواند و از تمام طرفداران تيمش خواست براي حضور دركنار بازيكنان استقلال و تشويق آنها كوتاهي نكنند.
 جمعه 8 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن