تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804743772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس راهور تهران خبرداد: افزايش يكساعته طرح زوج وفرد برخوردضربتي با تمام تخلفات رانندگي ازيكشنبه برخورد با‌٧/٤ميليون تخلف رانندگي درپايتخت با‌٢٤درصد رشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس راهور تهران خبرداد: افزايش يكساعته طرح زوج وفرد برخوردضربتي با تمام تخلفات رانندگي ازيكشنبه برخورد با‌٧/٤ميليون تخلف رانندگي درپايتخت با‌٢٤درصد رشد


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - شهري

رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به افزايش يك ساعته اجراي طرح زوج و فرد در پايتخت گفت: طرح ضربتي مقابله با ترافيك تهران از يكشنبه آغاز مي‌شود.

به گزارش خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ سيد هادي هاشمي با اشاره به اينكه با توجه به تغيير يك ساعته ساعت رسمي كشور و تاريك شدن زودتر هوا، تصميم بر آن شده بود كه يكساعت از ساعت پاياني طرح زوج و فرد كاهش يابد، افزود: در مرحله آزمايشي اين طرح طول پيك ترافيك شامگاهي 45 دقيقه كاهش يافت، ولي تراكم ترافيك در تهران افزايش يافت.

وي افزود: بدين ترتيب تصميم گرفتيم تا ساعت پايان طرح زوج وفرد را مجددا به ساعت 19 برگردانيم كه بر اين اساس از روز شنبه نهم آذر ماه سال جاري ساعت اجراي طرح زو ج و فرد در تهران 6:30 تا 19 و طرح ترافيك 6:30 تا 17 خواهد بود.

معابر تهران زير 4 برابر جريان ترافيك با سرعت 30 كيلومتر بر ساعت هستند

طرح ويژه ضربتي پليس براي مقابله با ترافيك تهران از يكشنبه آغاز مي‌شود

رييس پليس راهور تهران بزرگ با اشاره به اينكه معابر تهران هم اكنون زير چهار برابر جريان ترافيك با سرعت سي كيلومتر بر ساعت قرار دارند، افزود: اين جريان چهار برابري موجب شده معابر تهران از كندي حركت رنج ببرد و كمترين نقص فني و حادثه ترافيك موجب اختلال ترافيك پايتخت شود.

برخورد شديد با تمامي تخلفات موتورسواران و خودروها در منطقه 3 راهنمايي و رانندگي

برخورد جدي با سرعت غيرمجاز در بزرگراه‌هاي پايتخت

رييس پليس راهور تهران بزرگ گفت: بر اين اساس با استفاده از تمام توان و استعداد پليس راهور ناجا و همراه ساير بخش‌هاي پليس انتظامي، پليس پيشگيري، پليس امداد و ... از روز يكشنبه طرح انضباط اجتماعي در عبور و مرور در منطقه 3 راهنمايي و رانندگي حد فاصل ميدان ونك، خيابان وليعصر(عج)، خيابان حقاني به سمت شمال، افريقا، ريحاني تا پارك‌وي اجرا مي‌شود. از سوي ديگر در تمامي شبكه بزرگراهي تهران نيز كنترل سرعت به صورت جدي پوشش داده مي‌شود كه خودروهاي بالاي 120 كيلومتر بر ساعت سرعت اعمال قانون شده و سرعت‌هاي بالاي 140 كيلومتر بر ساعت نيز ضمن توقيف خودرو به مدت حداقل يك هفته، راننده براي انجام تست‌هاي سلامت روحي، رواني و جسمي به بهداري ناجا معرفي مي‌شود كه پس از تاييد بهداري و اخذ مفاصاحساب، بيمه‌نامه و ... وسيله نقليه متخلف قابل ترخيص خواهد بود.

به گزارش ايسنا، وي با اشاره به اينكه در اين طرح با تمامي تخلفات رانندگي در اين معابر به شدت برخورد مي‌شود افزود: براين اساس برخورد با تخلفاتي همچون توقف وسايط نقليه در كنار خيابان، پارك دوبله، توقف در پياده رو، عبور از چراغ قرمز، حركت در خلاف جهت، عدم استفاده از كمربند ايمني و ... خودروها در اولويت قرار دارد.

رييس پليس راهور تهران بزرگ با بيان اينكه موتورسيكلت‌سوران يكي از دغدغه‌هاي اصلي پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي هستند، افزود: اين دسته از وسايط نقليه به دليل نداشتن پوشش حفاظتي در حوادث رانندگي موجب آسيب جدي به سرنشينان مي‌شود كه در طرح جديد با تمامي تخلفات موتورسيكلت سواران شامل، عدم استفاده از كلاه ايمني، حركت در پياده رو، انجام حركات مارپيچ، عبور از چراغ قرمز و... به صورت جدي برخورد شده و نسبت به توقيف موتورسيكلت و انجام تست‌هاي رواني، روحي و جسماني راكبان آنها اقدام مي‌شود.

نصب دوربين در بزرگراه نيايش سرعت غيرمجاز را 30 درصد كاهش داد

وي با اشاره به اينكه نصب دوربين در بزارگراه نيايش موجب كاهش 30 درصد سرعت غير مجاز در اين بزرگراه شده است به ايسنا گفت: در طول يكماه آغاز طرح حدود 26 هزار تخلف غيرمجاز در بزرگراه نيايش ثبت شد كه آمارهاي اخير نشان مي‌دهد تخلف سرعت غيرمجاز نسبت به آغاز طرح حدود 30 درصد كاهش يافته و متوسط سرعت غيرمجاز به 130 كيلومتر در ساعت رسيده است؛ اين در حاليست كه دروبين‌هاي كنترل سرعت در اين بزرگراه در طول يكماه گذشته سرعت‌هاي 207 كيلومتر بر ساعت، 184، 177، 174، 169، 166 و... را نيز ثبت كرده بودند.

توقيف بيش از 208 هزار خودرو و موتورسيكلت در تهران با 35 درصد رشد

برخورد با 7/4ميليون تخلف رانندگي در 7 ماهه امسال با 24 درصد رشد

عدم استفاده از كمربند ايمني همچنان در صدر تخلفات رانندگي تهراني‌ها

وجود 12 هزار دستگاه موتورسيكلت كه بيش از يكسال توقيفند!

رييس پليس راهور تهران بزرگ به آمار برخورد با تخلفات رانندگي در تهران اشاره كرد و گفت: در 8 ماهه امسال 98 هزار و 839 دستگاه موتورسيكلت و 109 هزار و 207 دستگاه خودرو متخلف در تهران توقيف و روانه پاركينگ شدند كه اين رقم نسبت به سال گذشته 35 درصد افزايش داشته است.

وي با اشاره به اينكه در 7 ماهه امسال 4 ميليون و 670 هزار و 889 تخلف رانندگي اعمال قانون شده است افزود: اعمال قانون در اين مدت 24 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش داشته كه اين امر نشان از افزايش تخلفات در تهران دارد و بسيار نگران‌كننده است كه بخشي از اين امر مربوط به ضعف قوانين و مقررات است.

به گزارش ايسنا، رييس پليس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در 7 ماهه امسال بيشترين تخلف با يك ميليون و 154 هزار و 774 فقره و 2/2 درصد رشد مربوط به عدم استفاده از كمربند ايمني بوده است. از سوي ديگر عدم استفاده از كلاه ايمني با 269 هزار و 648 فقره و 3/27 درصد رشد مواجه بوده و توقف دوبله نيز 135 هزارو 584 فقره بوده است.

وي با بيان اينكه روزانه 400 دستگاه موتور سيكلت متخلف در تهران توقيف مي‌شود افزود: متاسفانه هم‌اكنون 12 هزار دستگاه موتور سيكلت داريم كه بيش از يكسال است در پاركينگ هستند و مالكان آنها براي ترخيصشان نمي‌آيند!

انتقاد چندباره پليس از برگزاري نمايشگاه‌هاي پربيننده در محل دايمي نمايشگاه‌هاي تهران و بي‌توجهي مسؤولان

از اين پس ديگر مسؤوليت ترافيك نمايشگاه را نمي‌پذيريم

انتقال يكصد خودرويي كه به دليل استفاده بيش از حد از كلاج در ترافيك نمايشگاه قادر به حركت نبودند

رييس پليس راهور تهران بزرگ با انتقاد از برگزاري نمايشگاه‌هاي پربيننده در محل دائمي نمايشگاه‌هاي تهران افزود: متاسفانه ظرفيت پاركينگي اين محل تنها حدود 2 هزارو 400 دستگاه است اين در حاليست كه تعداد خودروهاي افراد مراجعه كننده به اين نمايشگاه ها بيش از 20 هزار دستگاه خودرو است. از سوي ديگر افرادي كه با وسايط نقليه عمومي به اين محل مي‌آيند نيز از ساعت 16 تا 18 كه ساعات پاياني كار نمايشگاه است وارد بزرگراه چمران شده و به دليل نبود پايانه مسافر بري دو لاين از اين اتوبان را اشغال كرده و اين امر موجب پس زدگي بار ترافيك مي‌شود از سوي ديگر براي تاكسي ها و وسايط نقليه عمومي نيز صرف نمي‌كند كه در ترافيك مانده و اين مسافران را به مقصد برسانند.

وي ادامه داد: تمامي اين مسائل موجب مي‌شود كه مسافران بر روي زمين مانده و مردم منطقه و ساير مسافران با عصاب و روان بهم ريخته به منازل خود بازگردند.

رييس پليس راهور تهران بزرگ با اشاره به اينكه كتبا طي نامه‌هاي متعدد به بخش‌هاي مربوطه از جمله شهرداري تهران، وزارت بازرگاني و نمايشگاه بين‌المللي تهران اعلام كرده‌ايم كه از اين پس به هيچ عنوان مسووليتي در خصوص ترافيك نمايشگاه بين‌المللي تهران نمي‌پذيريم افزود: مسؤولان برگزاري نمايشگاه‌ها بايد خودشان پاسخگوي مردم و ترافيك منطقه باشند و بگويند بر چه اساسي ترافيك تهران را درگير منافع خود مي‌كنند؟

وي گفت: ترافيك در بزرگراه چمران موجب پس‌زدگي بار ترافيك مدرس و پس از آن صدر شده از سوي ديگر اين ترافيك موجب درگيري ترافيك بزرگراه همت و حكيم و پس از آن كل خطوط بزرگراهي تهران مي‌شود.

به گزارش ايسنا، رييس پليس راهور تهران بزرگ با تاكيد بر اينكه به شدت به محل برگزاري نمايشگاه‌هاي تهران معترضيم افزود: متاسفانه در روز آخر نمايشگاه الكامپ و تلكام، راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ مجبور شد يكصد دستگاه خودرويي كه به دليل استفاده بيش از حد از كلاج خود در ترافيك محل، كلاج تمام كرده بودند را با جرثقيل از محل منتقل كنند!!

تالار 4 هزار نفري وزارت كشور حتي يك پاركينگ هم ندارد!

طول فضاي پارك خودروهاي مراجعه‌كننده به تالار وزارت كشور 15 كيلومتر است!

سرهنگ هاشمي همچنين در پاسخ به سؤالي در خصوص ترافيك تالار بزرگ وزارت كشور نيز گفت: اين تالار از حيث مكاني و استقرار جغرافيايي به گونه‌اي است كه موجب دسترسي راحت به نقاط مختلف شهر مي‌شود اما اين تالار 4 هزار نفري فاقد حتي يك پاركينگ است.

وي با اشاره به اينكه استفاده از خودرو در تهران به ازاي هر 4/1 تا 6/1 نفر، يك دستگاه خودرو است افزود: بدين ترتيب بين 2500 تا 3000 دستگاه خودرو در زمان برگزاري همايش در تالار بزرگ وزارت كشور به اين محل مراجعه مي‌كنند كه طول پارك آنها بدون احتساب فضاي بين دو خودرو 13 كيلومتر و با محاسبه 2 متر فضا براي پارك، 15 كيلومتر خواهد بود و اين رقم يعني تمام كوچه‌ها، خيابان‌ها و معابر دسترسي منطقه زير هجوم پارك اين وسايط نقليه قرار مي‌گيرند.

رييس پليس راهور تهران بزرگ با اشاره به اينكه حجم فزاينده‌اي از خودروها در جلوي در منازل هم پارك مي‌كنند افزود: اين امر موجب پس‌زدگي بار ترافيك در خيابان‌هاي مجاور همچون كارگر، وليعصر(عج)، مطهري، بهشتي و ... مي‌شود و ماموران ما مجبورند تا ساعت 1:30 بامداد روز بعد براي رفع مشكل ترافيك در خيابان‌ها بمانند.

انتهاي پيام
 جمعه 8 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن