تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815659316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كانترپانچ صهيونيست‌ها در ميان سكوت جهاني در غزه فاجعه به بار آورده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كانترپانچ صهيونيست‌ها در ميان سكوت جهاني در غزه فاجعه به بار آورده‌اند
خبرگزاري فارس: يكي از فعالان حقوق فلسطينيان در مقاله‌اي بااشاره به شرايط فاجعه‌بار در نوار غزه و با تاكيد بر نوميدي و محروميت شديد موجود از سكوت رسانه‌هاي جهان بخصوص رسانه‌هاي آمريكا در قبال اين فاجعه انتقاد كرد.


به گزارش فارس، "جو نوري" از فعالان ضدجنگ و مدافع حقوق فلسطينيان در اين مقاله با عنوان "محروميت و يأس در غزه" در پايگاه اينترنتي "كانترپانچ" نوشت: «شرايط در غزه به حد فاجعه‌بار رسيده است، رسانه‌هاي دنيا و بخصوص آمريكا در برابر اين امر سكوت كرد‌ه‌اند. كاميون‌هاي حامل مواد دارويي و غذايي سازمان ملل از سوي اسرائيل اجازه ورود به غزه نمي‌يابند و به نظر مي‌رسد اين سازمان از جمله معدود ناراضيان اقدام اسرائيل در تنبيه جمعي يك ميليون و 500 هزار نفر انسان باشد. اين در حالي است كه بيش از 50 درصد از اين جمعيت را كودكان و نوجوانان زير 15 سال تشكيل مي‌دهند.»
در اين مقاله آمده است: «اسرائيل مدعي است از خود در برابر راكت‌هايي دفاع مي‌كند كه از غزه بطور پراكنده به جنوب اسرائيل شليك مي‌شود. اما مسئله محكوميت اين اقدام در ميان نيست بلكه مسئله "تنبيه جمعي" در ميان است. صرفنظر از شليك موشك به جنوب اسرائيل، واقعيت اين است كه اسرائيل (با تصويب آمريكا و جامعه جهاني) مشغول محروم‌سازي همه جمعيت غيرنظاميان از غذا، دارو و آب‌ ‌آشاميدني است. اينگونه رفتارها با هرگونه معيارهاي مدني اشتباه است و بايد به شدت محكوم شود.»
نويسنده اين مقاله با اشاره به نبود درك در ميان مقامات اسرائيلي در اين باره مي‌نويسد:‌ «"زيپي ليوني" وزير امور خارجه اسرائيل كه احتمالاً نخست‌وزير بعدي آن خواهد بود، به تازگي اين ايده را كه اقدامات اسرائيل در غزه به منزله تنبيه جمعي است، رد كرده و مدعي شده كه اينگونه اقدامات در قبال حملات راكتي به اسرائيل موجه است.»
نويسنده مي‌افزايد: «رژيم اسرائيل در تلاش براي جلب محكوميت بين‌‌المللي در قبال اين حملات گروه‌هاي فلسطيني، فاجعه انساني اعمال شده در غزه را انكار مي‌كند و اين نشان از اوج رياكاري اين نظام دارد. نكته مهمتر، اين واقعيت است كه يهوديان تنها قومي هستند كه مرتكب اين تراژدي تاريخي مي‌شوند.»
در اين مقاله آمده است: «رنج مردم غزه در شرايطي است كه در آمريكا عده زيادي از ترقي‌خواهان هنوز از انتخاب نخستين سياه‌پوست به رياست جمهوري آمريكا خوشحال هستند حال آن كه باراك اوباما بخش اعظم از حمايت‌هاي سياسي و مالي خود را با از راه ارايه حمايت بي‌قيد و شرط از رژيم صهيونيستي اسرائيل به دست آورده است.»
وي با انتقاد از اوباما مي‌نويسد: «اوباما در قابل گرفتاري كودكان غزه سكوت كامل اختيار كرده است. نخستين رئيس جمهوري سياه‌پوست نه‌تنها سخني در برابر تنبيه جمعي مردم ستم‌ديده نگفته بلكه فعالانه از رژيمي حمايت مي‌كند كه مسئول اين رفتار است. اين امر نيز خود يك فاجعه تاريخي است.»
انتهاي پيام/.
 جمعه 8 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن