تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805300194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه قدس// توضيح وزارت علوم در مورد يك شايعه// رابط كارگزاران با روحانيت// برخورد سرد ناطق نوري و پورمحمدي// فتوايي براي تغيير در اذان!// تكذيب معافيت از سربازي «يوزارسيف»


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه قدس// توضيح وزارت علوم در مورد يك شايعه// رابط كارگزاران با روحانيت// برخورد سرد ناطق نوري و پورمحمدي// فتوايي براي تغيير در اذان!// تكذيب معافيت از سربازي «يوزارسيف»
خبرگزاري آريا- قدس در شماره امروز خود (7 آذر)، اخبار ويژه زير را درج كرده است.

توضيح وزارت علوم در مورد يك شايعه

باشگاه خبرنگاران- مديركل روابط عمومي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با اشاره به خبر منتشر شده در يكي از سايتها درباره حضور وزير علوم در شوراي سزامي در اردن، افزود: خبر منتشر شده درباره حضور وزير علوم در سالن اين اجلاس در حالي كه پرچم ايران و رژيم صهيونيستي در كنار هم قرار داشت، صحت ندارد، چرا كه وزير علوم به محض اطلاع از اين موضوع، پيش شرط حضور خود در سالن اجلاس را جا به جايي اين پرچمها از كنار هم بيان كرده بود.

هاشم داداش پور گفت: وزير علوم قبل از حضور در اين جلسه به محض اطلاع از اينكه دو پرچم طبق حرف الفبا در كنار هم قرار گرفتند، به اين مسأله اعتراض كرده است و پيش شرط حضور خود را جا به جايي اين پرچم ها از كنار هم قرار داد، كه اين مسأله در سالن شورا رعايت شده بود.

--------------------------------------------------------------------------------

رابط كارگزاران با روحانيت

فارس- يك عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز گفت: هاشمي رفسنجاني در آستانه تشكيل كارگزاران هيچگاه در موافقت يا مخالفت با اين حزب سخن نگفت، اما طرف مشورت و رابط آنها با روحانيت مبارز بود.

سيدرضا تقوي عضو ارشد جامعه روحانيت مبارز، متذكر شد: نزديكي مؤسسان اين تشكل سياسي به هاشمي رفسنجاني و ارتباطي كه ميان او و اعضاي حزب ايجاد شد، شرايط را اينگونه ترسيم كرد كه رئيس جمهور اسبق مخالفتي با تأسيس كارگزاران ندارد.

--------------------------------------------------------------------------------

نه 20 آذر و نه بعد از آن

باشگاه خبرنگاران- سخنگوي حزب كارگزاران سازندگي در واكنش به اظهارات اخير گرامي مقدم سخنگوي حزب اعتماد ملي مبني بر اينكه همه نامزد هاي اصلاح طلبان بايد تا تاريخ 20 آذر خود را معرفي كنند تا در شوراي حكميت بررسي شوند و همچنين اظهارات آقايي عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران مبني بر اينكه نامزد ها از 20 آذر تا دو ماه فرصت دارند نامزدي خود را اعلام كنند، اظهار داشت نه تاريخ 20 آذر براي معرفي نامزدهاي اصلاحطلبان قطعي شده است و نه تاريخ بعد از آن در جمع اصلاح طلبان مورد تأييد قرار گرفته است.

حسين مرعشي گفت: هر گونه اظهارنظري در مورد تاريخ معرفي نامزدها شخصي است و به هيچ عنوان در جلسات اصلاح طلبان چنين موضوعي مطرح نشده است.

--------------------------------------------------------------------------------

مجري تلويزيوني و مديران شهري

ايرنا- مجري شبكه پنج سيما كه تقريباً پاي ثابت اجراي برنامه هاي مختلف در شهرداري تهران است، در مراسم بهره برداري بوستان گلبرگ منطقه هشت تهران در جمله اي تهران را «شهر بي در و پيكر» خواند كه مديريت فعلي شهري آن را نجات داده است.

مجري اين مراسم به تعريف و تمجيد از مديران شهري پرداخت و خود را ناظر فعاليتهاي شهرداري در نيمه هاي شب توصيف كرد.

--------------------------------------------------------------------------------

برخورد سرد ناطق نوري و پورمحمدي

جهان- يكي از كانديداهاي اصولگرا با علي اكبر ناطق نوري و مصطفي پورمحمدي براي بحث و تبادل نظر درخصوص انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري ديدار داشته است.

بنا بر اين گزارش وي در ديدار با اين دو نفر در خصوص ورود به عرصه انتخابات رياست جمهوري آينده مذاكره كرده است.

گفته مي شود اين كانديدا از حجةالاسلام ناطق نوري و پورمحمدي خواسته است چنانچه قصد ورود به عرصه را انتخابات ندارند، اين مسأله را سريعتر اعلام كرده و از كانديداتوري وي در انتخابات آينده حمايت كنند اما آنان طرح اين مباحث را زودهنگام دانسته اند.

--------------------------------------------------------------------------------

فتوايي براي تغيير در اذان!

ابنا- دارالافتاي مصر در فتوايي به كار بردن كلمه «سيدنا»، در آغاز نام پيامبر(ص) در اذان (اشهد ان سيدنا محمد رسول ا...) و تشهد (اللهم صل علي سيدنا محمد و آله و سلم) در نماز را جايز اعلام كرد.

در پي صدور اين فتوا و مخالفتها در برابر آن به دليل اضافه شدن به عبارات نماز، دارالافتاي مصر با رد انتقادات، استفاده از كلمه سيدنا در نماز را مخالف شرع ندانست.

مركز تحقيقات اسلامي دارالافتاي مصر با اشاره به دلايل جواز كاربرد اين عبارت اعلام كرد: استفاده كنندگان از اين كلمه در نماز ثواب زيادي خواهند برد چون ما به حب رسول ا... در اين دوران كه فتنه ها گسترش يافته و نظرات و فرق گوناگون به وجود آمده، نيازمنديم.

--------------------------------------------------------------------------------

تاريخ شهادت امام محمدتقي(ع) اصلاح شد

فارس- تاريخ شهادت حضرت امام محمدتقي (ع)، امام نهم شيعيان جهان، در تقويم رسمي ايران در سال 1387 اصلاح شد.

دبيرخانه شوراي فرهنگ عمومي كشور، با توجه به اينكه تاريخ شهادت حضرت امام محمدتقي(ع) جواد الائمه، در آخرين روز ماه ذيقعده است و ماه ذيقعده نيز 30 روز است، در سال 1387 تاريخ شهادت اين امام همام در تقويم رسمي كشور به اشتباه 8 آذر درج شده است كه تاريخ صحيح آن 9 آذر است.

--------------------------------------------------------------------------------

تكذيب معافيت از سربازي «يوزارسيف»

مهر- رئيس سازمان نظام وظيفه نيروي انتظامي كشور خبر داد: بازيگر نقش اصلي حضرت يوسف(ع) كه در سريال با نام يوزارسيف خوانده مي شود از خدمت سربازي معاف نشده است.

--------------------------------------------------------------------------------

احمدي نژاد نتوانست به وعده هاي خود عمل كند

فرارو- دبيركل جامعه زينب(س) گفت: احمدي نژاد در دوره تبليغات انتخابات رياست جمهوري نهم شعارها و وعدههاي اقتصادي بسيار داد كه از جمله آنها مبارزه با فقر و فساد و تبعيض، بردن درآمد نفت به سر سفره هاي مردم و بهبود وضعيت معيشتي و اقتصادي آحاد جامعه به ويژه اقشار مستضعف و متوسط بود.

اين جريان در دوره استقرار دولت نهم و در سير سفرهاي استاني ادامه يافت به گونه اي كه بر پايه شمارش وعده ها و مصوبه هاي استاني اين دولت در دو سال اول مسؤوليت هر روز 17 وعده رفاهي و اقتصادي داده شده است و قطعاً بايد اين دولت را سرآمد همه دولتهاي پس از انقلاب به لحاظ شعار و وعده دهي دانست و به آن «دولت وعده ها» لقب داد
 پنجشنبه 7 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن