تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813131796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تعميق بينش ديني از سياست هاي اصلي رسانه است


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: تعميق بينش ديني از سياست هاي اصلي رسانه است
ضيغمي- تعميق بينش ديني در حوزه فعاليت هاي فرهنگي از سياست هاي اصلي رسانه به ويژه صدا و سيماست.

مديركل صدا و سيماي خراسان شمالي در ديدار مديركل و مسئولان تبليغات اسلامي استان با اشاره به اين كه توجه به مباحث ديني و موضوع دين، قانون بخشيدن و گسترش فرهنگ ديني از رويكرد اساسي و جدي رسانه است گفت: آموزه هاي ديني در رسانه از جايگاه مهم وحساس برخوردار است.

»قنبر مهدوي زاده« افزود: برنامه ريزي براي توليد برنامه هاي مذهبي در زمينه علوم معارف ديني و قرآني به لحاظ بالا بودن حساسيت مهم و ضروري است.

وي با بيان اين كه به كمك رسانه و اداره كل تبليغات اسلامي مي توان فعاليت هاي بهتري را براي بالا بردن سطح آگاهي شناخت آموزه هاي ديني و بالنده كردن اعتقادات مذهبي مردم و با حضور كارشناسان، علما و روحانيان اين حوزه انجام داد اظهار داشت: فعاليت در حوزه تبليغ ديني و قرآن يك توفيق و از بركات الهي است.

وي اضافه كرد: فعاليت در حوزه هاي ديني و تلاش در راستاي تبليغ و اشاعه فرهنگ قرآني با هدف پاسخ گويي به نيازهاي معنوي و ديني مردم از جمله كارهاي ارزشمندي است كه با هيچ خدماتي قابل قياس نيست.

وي تصريح كرد: جوانان و نوجوانان نيازمند استفاده از مباحث ديني توسط علما، كارشناسان و صاحب نظران اين عرصه هستند. وي بر توليد برنامه هاي جامع براي تعميق بينش ديني عام و خاص جامعه تاكيد كرد و يادآور شد، يكي از قالب هاي خوب پيام رساني براي نشر و اشاعه دين كار هنرمندانه اي است كه بايد با ظرافت و محتواي قابل قبول آن را ارائه كرد.مديركل تبليغات اسلامي خراسان شمالي نيز در اين ديدار گفت: رسانه به عنوان يك دانشگاه عمومي مي تواند بر ارتقاي سطح آگاهي ديني افراد با سرعت بيشتري بيفزايد.

حجت الاسلام »ولي نژاد« افزود: انتظار ما از صدا و سيما ادامه، استمرار و افزايش توليد برنامه هاي فرهنگي، ديني و قرآني با تاثيرگذاري بالا در ترويج فرهنگ و آموزه هاي ديني است. وي بر اجرايي شدن برنامه هاي فرهنگي و مذهبي با محوريت مردم تاكيد و از برنامه سازان صدا و سيماي استان خواست با هدف ارتقاي سطح آگاهي ديني و مذهبي مردم در تهيه برنامه ها از نظرات كارشناسان، روحانيان و علماي اين اداره كل استفاده كنند.
 پنجشنبه 7 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن