تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815442978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عدم پرداخت حقوق 2 ماه كارگران كشت و صنعت نيشكر شوشتر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عدم پرداخت حقوق 2 ماه كارگران كشت و صنعت نيشكر شوشتر
شوشتر ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : حقوق 2 ماه كارگران كشت و صنعت نيشكر امام خميني شوشتر پرداخت نشده است .
مدير عامل كشت و صنعت نيشكر امام خميني با اعلام اين خبر گفت : درصورت فروش نرفتن شكر نخواهيم توانست حقوق كارگران را بپردازيم . ناصر مجدي گفت : متاسفانه به دليل فروش نرفتن محصول شكر و كمبود نقدينگي حدود 2 ماه است كه حقوق كاركنان عقب افتاده است . وي افزود : خريد شكر از توليد كننده داخلي روند بسيار كندي دارد.
مجدي تاكيد كرد : كاهش جهاني قيمت شكر و پايين آمدن تعرفه واردات شكر موجب شده است قيمت شكر توليد داخل كاهش يابد كه توليد كنندگان شكر به 2 دليل كاهش قيمت شكر و وارد شدن بي رويه شكر متضرر مي شوند اين عوامل موجب پايين آمدن قيمت و خريداري نشدن شكر توليد شده در كشور مي گردد.
مدير عامل كشت و صنعت امام خميني ادامه داد : هم اكنون قيمت تمام شده هر كيلو شكر 650 تومان مي باشد و اين درحالي است كه شكر با قيمت 430 تومان وارد مي شود .
مجدي با اشاره به آغاز برداشت نيشكر از دوم آبان ماه تصريح كرد : به دليل بارندگي هاي اخير برداشت تعويق افتاد و پس از مدتي دوباره آغاز شد . وي افزود : پيش بيني مي شود در سال جاري 65 هزار تن شكر برداشت گردد و هم اينك نيز حدود 20 هزار تن شكر از سال گذشته در انبارها باقيمانده است .
مدير عامل شركت امام خميني در پايان عنوان كرد : پيش بيني كرده بوديم به دليل كم آبي در سال جاري 95 هزار تن شكر توليد شود كه اين ميزان 30 هزار تن كاهش خواهد يافت گفتني است : پيش بيني مي شود كم آبي امسال در ميزان توليد سالهاي آينده تاثير بگذارد .
 پنجشنبه 7 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن