تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815358483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مرگ و مير كارتن خوابهايعروس اروپا آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مرگ و مير كارتن خوابهاي"عروس اروپا" آغاز شد
پاريس - در حاليكه هنوز يك ماه به فرارسيدن سرماي سخت زمستان در اروپا باقي مانده ، پاريس ، عروس شهرهاي اروپا دست كم چهار كارتن خواب بي نوا را به كام مرگ فرستاد.


اين تعداد مربوط به نزديك به يك ماه گذشته در جنگل "ونسن" در كناره جنوب شرقي پاريس است و شمار افرادي را كه ممكن است در ديگر شهرهاي فرانسه به سرنوشت مشابهي دچار شده باشند در بر نمي گيرد.
آخرين جسد يافت شده مربوط به يك قرباني بوده كه چند روز بعد از آنكه در تنهايي و سرما جان داده كشف شده است.
كاركنان يك بنياد خيريه به نام "امائويس" كه "آبه پي ير" يكي از كشيشان كاتوليك مشهور فرانسه پايه گذار آن است هنگام سر زدن به بيش از 200 نفر از بي سرپناهاني كه در اين جنگل زندگي مي كنند اين جسد را در يك چادر مندرس پيدا كرده اند.
اين بنياد خيريه و سازمانهاي مشابه ان همواره به خاطر كمبود جا و پناهگاه به دولت فرانسه اعتراض دارند و خواستار افزايش اين مكانها شده اند.
"ديديه كئسوم" مسئول اين بنياد مي گويد بيش از يك سال است كه ما زنگ خطر را در مورد خطراتي كه بي سر پناهان را تحديد مي كند به صدا در آورده ايم ولي همچنان اين افراد در دروازه هاي شهر پاريس مي ميرند.
وي مردن اين افراد را تراژدي تنهايي مي خواند و مي گويد اكثر اين افراد ، افرادي بريده از جامعه هستند و در خارج از ديد عمومي زندگي مي كنند.
به گفته او ، اين افراد ، كساني هستند كه از پياده رو هاي شهر ، بيرون انداخته شده اند و به بوستان هاي جنگلي بعنوان تنها پناهگاه ، پناه برده اند.
با اينكه در تبليغات گفته مي شود سالانه تعداد زيادي از مراكز در اين فصل براي نگهداري اينگونه افراد توسط شهرداري اختصاص مي يابد ، اين افراد همچنان در زير پل هاي اتوبانها و يا در بوستانهاي جنگلي اطراف پاريس ، در داخل آلونك هاي كارتني دست ساز و چادر هاي مندرس زندگي مي كنند.
بيشتر اين بي نوايان را مردان تشكيل مي دهند و بنا بر آمار منتشر شده كمتر از 10 درصد آنان زن هستند.
سال گذشته در شرايطي كه فرانسه وضع اقتصادي بهتري داشت 265 بي سر پناه و بي خانمان در شهرهاي مختلف فرانسه از سرما مردند.
با بحران مالي و اقتصادي حل نشده جاري در فرانسه ، كاستي روز افزون قدرت خريد مردم و افزايش بيكاري ها در اين كشور و مرگ چهار تن قبل از سرماي زمستاني مي توان انتظار داشت كه بي نوايان در اين كشور ، اگر بتوانند از سرما جان سالم بدر ببرند ، همزمان با كريسمس و آغاز سال نو روزها و شبهاي دشوار و تلخي را سپري خواهند كرد.
2092اروپام.****270**1553
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن