تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815276228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شكايت باشگاه سايپا از داوري.هاي ليگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:
باشگاه سايپا با ارسال نامه.اي رسمي به سازمان ليگ باشگاه سايپا به نحوه قضاوت در ليگ برتر فوتبال شکايت کرد.



به نقل از سايت باشگاه سايپا، باشگاه سایپا با ارسال نامه ای رسمی به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، رسما به نحوه قضاوت.های لیگ برتر اعتراض کرد.

در نامه رسمی آرش کوشا، مدیرعامل این شرکت به عزیزالله محمدی، رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال آمده است:

بدنبال برگزاری هفته پنجم لیگ برتر کشور جام خلیج فارس، بدینوسیله مراتب اعتراض رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا را به روند داوری.های صورت گرفته در طی این بازی.ها اعلام می.داریم.
داوری به عنوان رکنی اساسی از فوتبال نقشی انکارناپذیر در کیفیت بازی دارد. با این حال داوری ما کماکان مسیر پر فراز و نشیبی را پشت سر می.گذارد.
این رشد و نزول.ها باعث متضرر شدن تیم.ها و تاثیرات منفی روحی- روانی مربیان، بازیکنان و در نهایت خود داوری شده و خواهد شد.
در دیدار هفته دوم لیگ که تیم سایپا البرز در تبریز میهمان شهرداری این شهر بود تصمیم داور مبنی بر اخراج آقاي کریم انصاری فرد بخاطر بحث لفظی با بازیکن حریف در شرایطی رقم خورد که بازی دقایق پایانی ( دقیقه 92) خود را طی می.کرد. در آن لحظات سایپا بازی باخته را با تساوی عوض کرده و در شرایط فشار بر تیم میزبان بود. این تصمیم نه تنها اجازه خلق موقعیت.های جدید را از تیم ما گرفت بلکه منجر به محرومیت انصاری فرد به عنوان یکی از موثرترین مهره.های تیم از دیدار مهم هفته بعد مقابل ذوب آهن اصفهان شد.
بعضي تلاش کردند تا در آن مقطع سایپا را نسبت به اصالت اصفهانی داور اول این دیدار حساس کنند. اما همانگونه که شاهد بودید هیچ یک از اعضا کادر فنی و مدیریتی باشگاه، اعتراضی چنین بی.منطق از داوری این دیدار ننمودند. مقایسه کنید صحنه مذکور را با موردی مشابه در دیدار مس کرمان – استقلال تهران که داور بازی بازیکنان دو تیم را در اواسط نیمه دوم با کارت زرد جریمه نمود و در هفته چهارم در مقابل صبای قم در طی 30 دقیقه داور محترم مسابقه آقای محمد منصوری هافبک میانی سایپا را با دو کارت زرد در این زمان کوتاه اخراج می.کند.
در دیدار هفته پنجم بازي سایپا البرز – داماش گیلان بار دیگر در استادیوم انقلاب کرج میزبان داوری عزیزی بودیم که قطعا در آینده حرف.های زیادی برای گفتن خواهد داشت. اما چه سود که آقای حسین آشنا دروازه.بان اول سایپا که مي.توانست سالی خوب و موفق را در فوتبال کشور رقم بزند و چه بسا به سنگر تیم ملی کشورش نیم نگاهی داشته باشد بر اثر خطای شدید بازیکن داماش دچار شکستگی هر دو استخوان ساق پا گردید و دریغ از یک تذکر ساده چه برسد به کارت زرد يا قرمز!
تصمیمات سلیقه.ای در داوری.های ما بسیار زیاد شده است. قطعاً در همین صحنه، کارشناسان متعددی تصمیم داور را صددرصد درست و تعدادی آن را کاملا اشتباه خواهند دانست.
تمام این بحث.ها وقتی به سود فوتبال خواهد شد که حجم این اعمال سلیقه.ها کم شود. تصمیمات روندی قانونمند و مدیریت شده به خود بگیرد و داوران ما بتوانند در تمامی فاکتورهای داوری بطور یکنواخت رشد کنند.
باشگاه سایپا همواره سعی نموده عملکردی فرهنگی و اخلاق مدار داشته باشد . در فصل گذشته نیز به شهادت مسئولان فدراسیون و کارشناسان امتیازات زیادی بر اساس اشتباهات داوری از تیم ما گرفته شد و با لطف خداوند و تلاش شبانه روزی تک تک زحمتکشان تیم و باشگاه ، شاید یکی از تلخ ترین اتفاقات فوتبال تاریخ سایپا و لیگ ایران رقم نخورد .
لذا از جنابعالی خواهشمنداست در جهت پیشگیری از مسیر مشابه به شکایت این باشگاه رسیدگی نموده و ما را از نتایج آن مطلع فرمایید . از بذل عنایت جناب عالي و دستور رسیدگی صمیمانه سپاسگزاری می.نماید.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن