تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814973829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اميد بلان به شكست اسكولاري


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: اميد بلان به شكست اسكولاري
فوتبال- گروه ورزشي:
چلسي امشب در صورت پيروزي در خانه بوردو، مي‌تواند براي هفتمين سال متوالي به مرحله حذفي ليگ قهرمانان صعود كند.

به نظر مي‌رسيد كه مردان اسكولاري به راحتي از گروه A صعود كنند، ولي پس از شكست غيرمنتظره اين تيم در خانه رم، حالا هر 4 تيم اميد صعود دارند. جان تري كاپيتان چلسي كه فصل گذشته حضور در فينال اين تورنمنت را تجربه كرد، در انتقاد از نمايش چلسي در آن بازي مي‌گويد: «اگر همانطور بازي كنيم، حتي نمي‌توانيم به فينال نزديك شويم.» شايد همين بازي ضعيف، بوردو را هم به پيروزي در بازي امشب اميدوار كرده باشد.

نايب‌قهرمان فرانسه، ليگ قهرمانان را با شكست 4 بر صفر مقابل چلسي شروع كرد و پس از آن در خانه مغلوب رم شد، ولي دو پيروزي متوالي مقابل كلوژ حالا بوردو را در يك‌امتيازي چلسي قرار داده است. اسكولاري اما باور دارد كه پيروزي در خارج از خانه براي چلسي آسان‌تر است چون حريفان در استمفوردبريج بسيار بسته بازي مي‌كنند.

در ديگر بازي اين گروه، رم اوج گرفته ميهمان كلوژ است. رم 6 امتيازي پس از دو پيروزي پياپي در سري A روحيه و آمادگي قبلي‌اش را پيدا كرده ولي قهرمان روماني كه 4 امتيازي است، براي حفظ آخرين اميد صعود با تمام وجود بازي خواهد كرد. پانوچي مدافع رم به دليل مصدوميت در اين بازي غايب است.

بازگشت جرارد

ليورپول كه شنبه در غياب جرارد مقابل فولام به تساوي بدون گل رسيد، اميدوار است با بازگشت كاپيتان تيمش مارسي را شكست دهد و به مرحله حذفي برسد. بنيتس اميدوار است كه بار ديگر شاهد همكاري جرارد و تورس باشد و مي‌گويد: «به عنوان يك مربي نمي‌خواهم از بازيكني نام ببرم ولي جرارد و تورس از وقتي كنار هم بازي مي‌كنند، 54 گل زده‌اند، بنابراين طبيعي است كه هردو بازيكن اهميت زيادي براي ما دارند.» در بازي رفت كه با پيروزي 2 بر يك ليورپول به پايان رسيد، جرارد زننده هر دو گل تيمش بود. بنيتس اضافه مي‌كند: «از نتيجه بازي شنبه ناراحت هستيم، ولي صحبت كردن درباره بازي‌هاي قبلي فايده‌اي ندارد. تنها بايد با بررسي اشتباهات به فكر بازي بعدي باشيم.»

ليورپول در گروه D مانند آتلتيكو مادريد

8 امتيازي است ولي به دليل تفاضل گل كمتر در رده دوم ايستاده. مارسي با تنها 3 امتياز، تقريبا از صعود نااميد شده است، ولي با خاطرات خوبي كه از آنفيلد دارد، به ليورپول سفر مي‌كند. سال گذشته و در اولين روزهاي مربيگري اريك گرتس، مارسي توانست به عنوان اولين تيم فرانسوي در آنفيلد به پيروزي برسد و در صورت تكرار اين نتيجه سرنوشت صعود به روز پاياني كشيده مي‌شود. بودوين زندن هافبك هلندي مارسي كه يكشنبه با يك ضربه ايستگاهي ديدني، تيمش را از شكست مقابل ليل نجات داد به اين بازي اميدوار است. او كه سابقه بازي در ليورپول را هم دارد، مي‌گويد: «ليگ قهرمانان در بالاترين سطح برگزار مي‌شود.

امسال هرچند تنها 3 امتياز داريم ولي چهره خوبي از مارسي به نمايش گذاشتيم. هنوز كار تمام نشده و مي‌توانيم كاري كنيم. اين يك بازي كليدي است چون مي‌توانيم به رتبه سوم برسيم. پس از بازي، بايد ببينيم كه آيا مي‌توانيم رتبه بالاتري را مدنظر قراردهيم.» او درباره بازگشت به آنفيلد مي‌گويد: «آنفيلد جو فوق‌العاده‌اي دارد. علاوه بر اين، هنوز خاطرات سال گذشته از ياد نرفته است. مي‌توانيم از اين موضوع استفاده كنيم و بهترين بازي‌مان را به نمايش بگذاريم.»

در ديگر بازي اين گروه، آتلتيكو مادريد با پيروزي مقابل آيندهوون مي‌تواند صعود كند ولي آنها نگران تاثير فضاي ورزشگاه ويسنته كالدرون هستند كه به دليل جريمه يوفا، خالي از تماشاگر خواهد بود. لوئيس پره‌آ مدافع كلمبيايي آتلتيكو مي‌گويد: «بازي بدون تماشاگر، بدترين تنبيه براي يك بازيكن است. ترجيح مي‌دادم كه همه ورزشگاه عليه ما بود چراكه اين چيزي است كه آدرنالين شما را بالا مي‌برد و يك بازيكن به آن نياز دارد. اين بازي شرايط عجيبي خواهد داشت.» بازي رفت دو تيم با پيروزي 3 بر صفر آتلتيكو به پايان رسيد. آيندهوون هم مانند مارسي 3 امتيازي است و به كسب رتبه سوم فكر مي‌كند.

آنورتوسيس در يك قدمي صعود

آنورتوسيس نماينده گمنام قبرس امشب فرصت دارد با پيروزي مقابل وردربرمن و صعود به مرحله حذفي، شگفتي را كامل كند. تيم بندر فاماگوستا در حال حاضر با 5 امتياز پس از اينتر در رتبه دوم گروه B ايستاده و برمن با تنها 3 امتياز قعرنشين است. بازي رفت دو تيم در آلمان با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

در ديگر بازي اين گروه تساوي اينتر مقابل پاناتينايكو در جوزپه‌مه‌آتزا هم براي صعود كافي خواهد بود. اينتر كه 8 امتياز دارد، در بازي رفت در آتن موفق شد به پيروزي 2 بر صفر برسد ولي مردان مورينيو كه شنبه‌شب توانستند با شكست يووه در صدر جدول سري A باقي بمانند، امشب هم به دنبال پيروزي هستند تا صدرنشيني‌شان را قطعي كنند. پاتريك ويرا كه در دقايق پاياني بازي مقابل يوونتوس به زمين آمد، اين بازي را به دليل مصدوميت از دست مي‌دهد.
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن