تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815445636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نوزدهمين جشنواره تاتر گلستان بامعرفي نفرات برتر به كار خود پايان داد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نوزدهمين جشنواره تاتر گلستان بامعرفي نفرات برتر به كار خود پايان داد
داخلي. هنري. تاتر.

گرگان - نوزدهمين جشنواره تاتر استان گلستان امروز در مراسمي در تالار "فخرالدين اسعد گرگاني" به كار خود پايان داد.

در اين مراسم پس از قرائت بيانيه هيات داوران، برگزيدگان جشنواره معرفي و از آنها تجليل شد.

در بخشي از بيانيه هيات داوران جشنواره آمده است" حضور مستمر پيشكسوتان تاتر ، تماشاگران علاقه مند و هنرمندان ديگر رشته‌ها و البته همدلي و همرنگي متوليان فرهنگي و هنري استان، فارغ از عنوان و تابلوي ساختمان هايشان را به راستي بايد جشن گرفت".

در بخشي ديگر از اين بيانيه تصريح شده است"جشنواره نوزدهم استان گلستان فارغ از حلاوت و شيريني رقابت، ميراث دار به حق گذشته خود است و اثبات اين ادعا، حضور اجراهاي درخوري است كه در دايره آثار برگزيده است و يا لايق اجراي صحنه‌اي در حضور مردم هستند".

در ادامه نفرات برتر به اين شرح انتخاب و معرفي شده اند:
در بخش طراحي لباس، هيات داوران ضمن تقدير از طراحي لباس نمايش كارنامه "بندار بيدخش"، جايزه خود شامل لوح تقدير و هديه نقدي به مبلغ ‪ ۵۰۰‬هزار ريال را به طراح لباس نمايش گل و قداره(شقايق كوهستاني) از گرگان اهداء كرد.

در بخش موسيقي هيات داوران ضمن قدرداني از گروه موسيقي نمايش گل و قداره از گرگان، جايزه خود را شامل لوح تقدير و هديه نقدي به مبلغ يك ميليون ريال به گروه موسيقي دو نمايش كارنامه بندار بيدخش و نمايش راز نگاه مسافر غريب توس از راميان "علي تهراني و محمد نعيمي" اهداء كرد.

در بخش طراحي صحنه هيات داوران ضمن قدرداني از طراحان صحنه كارهاي اجرا شده به ويژه طراحي صحنه نمايش گل و قداره از گرگان، جايزه خود شامل لوح تقدير و هديه نقدي به مبلغ يك ميليون ريال را به طراحان صحنه نمايش كارنامه بندار بيدخش"مصطفي مسلمي و حميدرضا ميرزايي" از گنبدكاووس اهداء كرد.

در بخش بازيگر مرد، هيات داوران جايزه خود را كه شامل لوح تقدير و هديه نقدي به مبلغ يك ميليون ريال بود را به طور مشترك به مسلم اسماعيلي بازيگر نمايش يك عاشقانه از گرگان و اسفنديار قرنجيك بازيگر نمايش راز نگاه مسافر غريب توس از راميان به عنوان بازيگري سوم مرد اهداء كرد.

همچنين هيات داوران لوح تقدير و هديه نقدي به مبلغ يك ميليون و دويست هزار ريال را به بازيگر نمايش شوك "رضا مولودي" به عنوان بازيگر دوم مرد و نيز ديپلم افتخار و هديه نقدي به مبلغ يك ميليون و پانصد هزار ريال را به حسين شمس بازيگر نمايش گل و قداره از گرگان به عنوان بازيگر اول مرد اهداء كرد.

در اين بخش هيات داوران مراتب تقدير خود را از بازي رشيد نصيري در نمايش شب آفتابي، صمد رحيمي در نمايش يك عاشقانه، محسن حكيمي در نمايش تاريكخانه، مرتضي شكيبا در نمايش راز نگاه مسافر غريب توس اعلام كرد و جايزه ويژه خود شامل لوح تقدير به همراه پانصد هزار ريال را به "حميد قاسمي" به خاطر بازي در نمايش بندباز، فرزاد شيخ نظري بازيگر نمايش گل و قداره و علي لياقي به خاطر بازي در نمايش شوك اهداء كرد.

در بخش بازيگر زن هيات داروان با تقدير از حضور هنرمندانه بانوان در تمامي نمايش ها، مراتب قدرداني خود را به خاطر بازي‌هاي خوب و روان الهام رحيمي در نمايش گل و قداره از گرگان و هديه اسفندي به خاطر بازي در نمايش تاريكخانه از علي آباد كتول اعلام كرد.

همچنين در اين بخش هيات داوران جايزه ويژه خود شامل لوح تقدير و هديه نقدي به مبلغ پانصد هزار ريال را به هر يك از خانم‌ها رقيه اصلاني به خاطر بازي در نمايش تاريكخانه از علي آبادكتول، الهه يوسفي به خاطر بازي در نمايش شوك از گرگان و مهديس بحري به خاطر بازي در نمايش شوك از گرگان اهداء كرد.

بر اساس راي هيات داوران، زهرا امامي بازيگر نمايش يك عاشقانه و مونا ميرباقري بازيگر نمايش شوك از گرگان به طور مشترك عنوان سوم بازيگري زن را كسب و لوح تقدير و هديه نقدي به مبلغ يك ميليون ريال به آنها اهداء شد.

همچنين شطيطه مازني بازيگر نمايش كارنامه بندار بيدخش از گنبدكاووس لوح تقدير و هديه نقدي به مبلغ يك ميليون و دويست هزار ريال به‌خاطر كسب عنوان بازيگر دوم زن و مينا رجب زاده بازيگر نمايش كارنامه بندار بيدخش از گنبد كاووس و زهرا يوسفي بازيگر نمايش شب آفتابي از بندرگز به طور مشترك به عنوان بازيگر اول زن انتخاب و ديپلم افتخار و هديه نقدي به مبلغ يك ميليون و پانصد هزار ريال را دريافت كردند.

در بخش متن و نويسندگي هيات داوران با احترام به نويسندگان نمايشنامه هايي كه غير بومي بوده و آثار ارزشمند آنها توسط كارگردانان در اين جشنواره به اجرا درآمد، به خصوص استاد بهرام بيضايي و بهزاد فراهاني، جايزه حمايتي خود شامل لوح تقدير و هديه نقدي به مبلغ پانصد هزار ريال را به نويسندگان نمايش‌هاي تاريكخانه (محسن مقامي از علي‌اباد كتول) و بندباز (جلال سلامتي) از گرگان اهداء كرد.

همچنين در اين بخش هيات داوران جايزه خود شامل لوح تقدير و هديه نقدي به مبلغ يك ميليون ريال را به خاطر احراز رتبه سوم نويسندگي به هر يك از آقايان"ابوالقاسم مهدوي به خاطر نمايش شب آفتابي از بندرگز ، مجيد بيكي به خاطر متن نمايش شوك از گرگان و احمدرضا جندقي به خاطر نمايش يك عاشقانه از گرگان اهداء كرد.

در بخش كارگرداني هيات داوران جايزه مقام سوم را شامل لوح تقدير و هديه نقدي به مبلغ يك ميليون ريال را به هر هر يك از كارگردانان نمايش شب آفتابي (رشيد نصيري) از بندرگز، يك عاشقانه(احمدرضا جندقي) از گرگان و شوك (مجيد بيكي) از گرگان اهداء كرد.

همچنين جايزه كارگردان دوم شامل لوح تقدير و هديه نقدي به مبلغ يك ميليون و پانصد هزار ريال به كارگردان نمايش گل و قداره محمدرضا مولودي از گرگان و هديه كارگردان اول نيز شامل ديپلم افتخار و هديه نقدي به مبلغ دو ميليون ريال به كارگردان نمايش كارنامه بندار بيدخش حميدرضا ميرزايي و مصطفي مسلمي از بندرگز اهداء كرد.ك ‪۳‬
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن