تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815602041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده سپاه: حضورآمريكاييها در منطقه با هدف مقابله با اهداف انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرمانده سپاه: حضورآمريكاييها در منطقه با هدف مقابله با اهداف انقلاب است
داخلي. اجتماعي. هفته بسيج. فرمانده سپاه.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: حضور آمريكاييها و بيگانگان در منطقه با هدف مقابله با اهداف نظام و انقلاب اسلامي ايران است.

سردار سرلشگر "محمدعلي جعفري" چهارشنبه در همايش ‪ ۱۰‬هزار نفري بسيجيان خرم‌آباد در ورزشگاه تختي اين شهر افزود: نيروهاي بيگانه با نام مبارزه با تروريسم و ايجاد امنيت،در كشورهاي همسايه ايران در منطقه حاضر شده و هدفي جز مقابله با اهداف و دستاوردهاي نظام اسلامي ايران ندارند.

وي اضافه كرد: آمريكاييها به دنبال به انفعال كشاندن ايران و ايجاد تحركات در جهت منافع خود در منطقه بوده و مردم كشورمان نيز با آگاهي از اين توطئه در مقابل همه اين نقشه‌ها ايستادگي مي‌كنند.

وي با اشاره به آثار و بركات انقلاب اسلامي ايران در جهان اظهار داشت:
بسياري از كشورهاي جهان با تاسي از دستاوردها و انقلاب اسلامي ايران، در راه مبارزه با استكبار و ايجاد موج استكبارستيزي در كشور خود هستند.

جعفري گفت: شيعيان جنوب لبنان نيز با تاسي از مبارزات امام خميني(ره) و درس گرفتن از استقامت و پايداري ملت ايران در مقابل رژيم صهيونيستي ايستادگي كرده و در جنگ ‪ ۳۳‬روز آنها را به شكست قطعي واداشتند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اضافه كرد: اين از افتخارات نظام اسلامي و تشيع است كه ملت‌ها و حكومت‌ها به دنبال الگوگيري از دفاع مقدس ايران و ملت ايران هستند.

وي گفت: رابطه امام و امت الگويي درخشان و شگفت‌انگيز است كه در جهان قدرت‌نمايي مي‌كند و دولتها و كشورهاي زير ستم به دنبال الگوگيري از اين امر هستند.

وي در ادامه به وجود بيش از ‪ ۱۲‬ميليون بسيجي در كشور اشاره كرد و اظهار داشت: نيروهاي مردمي بسيج در همه عرصه‌هاي انقلاب حضوري چشمگير و فعال داشته و در عصر سازندگي نيز در اين امر مهم سهيم هستند.

جعفري گفت: بسيجيان در امر سازندگي به خوبي عمل كرده و در مناطق محروم و خدمت رساني به مستضعفان و محرومان پيشگام بوده‌اند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود، افزود: بسيجيان بايد با استفاده از تجربيات گذشته، آمادگي دفاعي خود را حفظ كرده تا در زمان تهديدات با مشكل روبه رو نشويم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: با توجه به تغيير وضعيت و توطئه‌هاي جديد دشمنان و نوع تهديدات، بسيجيان بايد خود را به سلاح روز مجهز كنند.

وي افزود: سلاح ايمان و اعتقادات ديني و مذهبي، سلاح جديد نيروهاي بسيجي بوده و آنها بايد خود را براي جهاد علمي و فرهنگي آماده كنند.

وي به تاكيدات رهبر معظم انقلاب در خصوص ايجاد تحول در جامعه اشاره كرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامي بيش از گذشته به پيشرفت در زمينه‌هاي مختلف نياز داشته و اين امر جز با تفكر بسيجي محقق نمي‌شود.

جعفري اضافه كرد: اصولگرايي و دفاع از ارزشهاي انقلاب امروز بيش از گذشته نمود پيدا كرده و همه بايد به دنبال اين راه باشند.

وي افزود: بسيجيان بايد با تفكري عميق و با دورانديشي كامل در راه دفاع از ارزشهاي انقلاب تلاش كرده و در راه ساختن آينده ايران اسلامي گام بردارند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ادامه به حضور بسيجيان لرستان در هشت سال دفاع مقدس اشاره كرد و اظهار داشت: در دوران دفاع‌مقدس گروههاي لرستاني حاضر در جبهه بيشتر از ساير رزمنده‌ها بوده و در عملياتهاي مهم نيز نقش حساس و مهمي را داشتند.

وي اضافه كرد: تقديم بيش از شش هزار شهيد لرستاني به انقلاب توسط مردم لرستان، گواهي بر حضور پرشور و حماسي نيروهاي رزمنده لرستاني در جبهه دارد.

جعفري گفت: حضور رزمندگان لرستاني و نقش تعيين‌كننده تيپ ‪ ۵۷‬حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در عمليات كربلاي پنج زبانزد فرماندهان و سرداران جنگ است.ك/‪۶۴۰/۵۵۱/۷۲۷۳ ۲‬
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن