تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814737466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چشم‌انداز فوتبال پايه ترسيم خواهد شد نبي در گفت‌وگو با ايسنا: تا روزي كه هستم كم‌كاري نمي‌كنم در مورد اشتباه‌هاي داوري جوسازي مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: چشم‌انداز فوتبال پايه ترسيم خواهد شد نبي در گفت‌وگو با ايسنا: تا روزي كه هستم كم‌كاري نمي‌كنم در مورد اشتباه‌هاي داوري جوسازي مي‌كنند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

مهدي محمد نبي گفت: هنوز به جمع‌بندي نهايي براي انتخاب سرمربي تيم ملي جوانان نرسيده‌ايم و تا بيست روز آينده نظر قطعي خود را اعلام خواهيم كرد.

دبير كل فدراسيون فوتبال در حاشيه‌ي برگزاري دوره‌ي ‌آموزشي "مديريت و تشكيلات فوتبال"‌

در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي ايسنا تصريح كرد: اين دوره اولين دوره‌ي آ‌موزشي مديريت و تشكيلات فوتبال براي مديران باشگاه‌ها، مديران كميته‌هاي فدراسيون و روساي هيات‌هاست كه زير نظر فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) برگزار مي‌شود. تمامي افرادي كه با موفقيت اين دوره را پشت سر بگذارند مدرك معتبر مورد تاييد فيفا را دريافت مي‌كنند. از آنجا كه اين كلاس تنها 30 نفر ظرفيت داشت ما نتوانستيم همه‌ي متقاضيان را پوشش دهيم و از سايرين در دوره‌هاي بعد دعوت خواهيم كرد.

وي در ارتباط با انتخاب سرمربي تيم ملي جوانان نيز گفت: اطلاعي از اسامي نامزدهاي هدايت اين تيم ندارم. آخرين جلسه‌ي ما هفته‌ي گذشته برگزار شد و قرار بر اين شد كه ظرف 20 روز اعضاي كميته تيم‌هاي ملي پيشنهادات خود را براي انتخاب سرمربي به كميته ارائه دهند و نهايتا مربي برتر انتخاب شود. هنوز هيچ فردي را انتخاب نكرده‌ايم و در صورتي كه همه‌ي اعضاي كميته روي يك گزينه به جمع‌بندي برسند برنامه‌هاي اين مربي را از وي خواهيم خواست.

نبي درباره‌ي صحبت‌هاي "مجيد جلالي" گفت: دلايل جلالي را براي اين حرف نمي‌دانم. اما كميته‌ي تيم‌هاي ملي طبق بررسي‌هاي انجام شده بهترين فرد را بدون هيچ گونه پيش‌زمينه‌اي انتخاب خواهد كرد.

وي تاكيد كرد:‌ بنا بر آ‌خرين تصميمات سرمربي تيم ملي جوانان قطعا از داخل انتخاب خواهد شد، اين مربي بايد با فوتبال ايران آشنا باشد حالا چه مربي داخلي باشد، چه مربي خارجي كه در ايران كار مي‌كند.

دبير فدراسيون فوتبال با اشاره به اين كه تيم جوانان همان تيم المپيك خواهد بود، تصريح كرد: بعد از اين كه كادر فني مشخص شد و برنامه‌ها را آغاز كرديم خود را براي حضور در بازي‌هاي آسيايي گوانگ‌جو و سپس المپيك لندن 2012 آماده مي‌كنيم.

نبي در بخش ديگري از اين گفت‌وگو درباره‌ي اشتباه‌هاي داوري و انتقادات مطرح شده به ايسنا گفت: بعضي از اين اشتباه‌ها به نظر من جو‌سازي و كاذب است. خيلي‌ها اشتباهات داوري را بزرگ‌نمايي مي‌كنند. در هر صورت اشتباه داوري نيز جزيي از بازي است و داوران مانند هر انسان ديگري حق اشتباه كردن دارند. اما آنچه مسلم است اين است كه ناظرين داوري به مسابقات اعزام شده و سپس گزارشات خود را به كميته‌ي داوران ارائه خواهند داد و امتيازهايي كه از طرف ناظرين به داورها داده شده است مبناي رسيدگي به كار داوران است. اگر داوري در طول مسابقات امتياز لازم را كسب نكند به رده‌هاي پايين نزول خواهد كرد.

وي تاكيد كرد: ‌از آنجايي كه فدراسيون فوتبال يكي از فدراسيون‌هاي بزرگ كشور است و بيشترين مخاطب را دارد، پرداختن به اين مسائل و بحث‌هاي حاشيه‌ي فوتبال نيز دامن‌گير آن مي‌شود.

دبير فدراسيون فوتبال در رابطه با برنامه‌هاي تيم ملي تا قبل از بازي با كره تاكيد كرد:‌ تيم ملي يك اردو تا قبل از اين بازي‌ در خارج از كشور و به احتمال زياد در كشور اسپانيا برگزار مي‌كند. آخر آذر ماه در عمان در يك تورنمنت چهار جانبه شركت مي‌كنيم و نهم بهمن نيز در تايلند يك بازي دوستانه داريم.

نبي با تاكيد بر اهميت توسعه‌ي فوتبال پايه گفت: به زودي "معيني" چشم‌انداز فوتبال پايه را اعلام خواهد كرد. از سال 80 بحث تقويت پايه‌ي فوتبال را آغاز كرديم و در سال 80 زماني كه مسووليت مسابقات كشور را به عهده داشتم ليگ رده‌هاي سني پايه را راه‌ انداختيم. حالا داراي ليگ هستيم و قريب به 50 تيم در مسابقات رده‌هاي سني پايه‌ي كشور شركت مي‌كنند.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن