تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815745773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون اول قوه قضاييه: شمارش معكوس نابودي اسراييل آغاز شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون اول قوه قضاييه: شمارش معكوس نابودي اسراييل آغاز شده است
سياسي. دانشگاه بهشتي. رييسي
معاون اول قوه قضاييه گفت: حزب الله لبنان به نام قرآن و به نام اسلام به تنهايي در برابر رژيم صهيونيستي مقاومت كرد و امروز شاهديم كه شمارش معكوس نابودي اسرائيل آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، ابراهيم رييسي روز چهارشنبه در افتتاحيه همايش هم انديشي دانشجويان جهان اسلام كه از سوي سازمان بسيج دانشجويي در دانشگاه تهران برگزار مي‌شد با اشاره به سخن امام خميني (ره) كه فرمودند دانشجويان بايد به تشكيل جامعه ارزشي محمدي كه همه كشورهاي اسلامي را در بر بگيرد بينديشند، گفت: امام در عصر حاضر پيامشان اين است كه اسلام در محجوريت و انزوا بوده است و انقلاب اسلامي كنگره‌هاي انزوا را به لرزه درآورد.

رييسي در ادامه با اشاره به اين كه اسلام انديشه ماركسيسم و ليبراليسم را نابود ساخت، گفت: انقلاب اسلامي اين دو مكتب را كه ايمان و دين و باورهايشان امت‌ها را نابود كرده بود با تكيه بر دين از بين برد و بر اساس آموزه‌هاي ديني كشور را اداره كرد.

معاون اول قوه قضاييه تاكيد كرد: بعد از جريان اضمحلال ماركسيست، امروز صداي شكسته شدن جريان ليبرال دموكراسي شنيده مي‌شود و رنسانس اسلامي در قرن حاضر به وقوع مي‌پيوندد.

وي با اشاره به نقش احياگري امام در مسايل اسلامي، گفت: دلدادگي به خدا و خدامحوري در مقابل قدرتها از ويژگي‌هاي امام بود. هيچ كس مانند امام دلش براي محرومين نمي‌طپيد و اين ديگرخواهي امام در پناه خداخواهي او بود.

رييسي با اشاره به همراهي تئوري و اجرا در نظر امام تاكيد كرد: امام تنها شخصيتي بود كه هم تئوري داشت و هم خود به عنوان مجري عمل كرد و امروز از نام امام در جهان اسلام محبوبتر وجود ندارد ولي مي‌بينيم كه منفورتر از نام بوش رييس جمهور آمريكا نيز وجود ندارد كه اين يك واقعيت بيروني است.

وي در ادامه با بيان اين كه امام براي اجراي آموزه‌هاي دين در اجتماع قيام كردند، گفت: هر كس در جهان براي اين امر حركت نكرده بود با بيدارگري امام غفلت هايشان از بين رفت و حركت امام منشا يك تحرك بزرگ براي مسلمان زيستن بود.

رييسي ادامه داد: اين بيداري و غفلت زدايي و كنار زدن ذلت براي جهانيان به ويژه مسلمانان بيسار مبارك بود.

وي گفت: برخي مي‌خواهند جوامع اسلامي در غفلت همچنان زير نظر نظام سلطه باشند، اما فرهنگ متعالي انتظار، ايستادگي، دورانديشي، تصميم و روشن انديشي را براي جهانيان مي‌خواهد.

رييسي با اشاره به اهميت حركات دانشجويي در زمينه نزديك‌سازي كشورهاي اسلامي، گفت: دانشجوي سياسي، دشمن شناس و دشمن ستيز است و داراي بينش عميق ديني و سياسي است. دانشجوي مسلمان در ايران با دانشجويان ساير كشورهاي اسلامي در دلهايشان پيوند محكمي دارند و مبناي اصلي حركت آنها رضايت خداست معاون اول قوه قضاييه در ادامه با اشاره به حمله مستقيم پاپ به اسلام گفت:
با اين كه پيامبر اسلام سهم بزرگي در تمدن بشري دارند اما چون موج اسلام گرايي در جهان رو به افزايش است و واتيكان از اين امر آگاه است از هراس خود به تخريب اسلام دست مي‌زند.

وي با اشاره به جنگ ‪ ۳۳‬روزه لبنان تاكيد كرد: حزب الله لبنان به نام قرآن و به نام اسلام به تنهايي در برابر رژيم صهيونيستي مقاومت كرد و امروز شاهديم در همه مسايل شمارش معكوس نابودي اسراييل آغاز شده است.

رييسي افزود: شوراي امنيت به جاي اين كه عليه اسراييل كه فجايع انساني آن هر روز بيشتر مي‌شود قطعنامه صادر كند به اجراي احكام اسلامي ايراد وارد مي كند و بايد بداند كه اگر در مقابل دين ما بايستند در مقابل تمام دنياي آنها خواهيم ايستاد.

وي در پايان گفت: رسالت جوامع دانشجويي و فرهنگي به عنوان چهره‌هاي ارزشمند تاثيرگذار در جامعه اين است كه بدانيم ايمان به خدا مهمترين عامل پيروزي است و با اين حركات در وضعيت فعلي جهان موثر باشيم كه به بركت قرآن، اسلام و رهبري امام و مقام معظم رهبري مي‌توانيم شاهد اين تاثيرگذاري باشيم.
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن