تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815570843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شرايط صعود تيم‌هاي به پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيابن‌همام: فوتبال آسيا بايد حرفه‌اي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: شرايط صعود تيم‌هاي به پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيابن‌همام: فوتبال آسيا بايد حرفه‌اي شود
تهران- خبرگزاري كار ايران
باشگاه‌‏هاي ده كشور آسيايي به طور مستقيم به ليگ جديد قهرمانان آسيا راه پيدا مي‌‏كنند و چند تيم ديگر پس از حضور در مرحله پلي‌‏آف اين رقابت‌‏ها به جمع ديگر تيم‌‏ها اضافه مي‌‏شوند.
به گزارش ايلنا، ژاپن، كره جنوبي، چين، ايران و عربستان سعودي با چهار باشگاه در اين ليگ 32 تيمي شركت دارند.ديگر كشورهايي كه توانسته اند به حداقل شرايط لازم برسند، امارات (سه باشگاه)، استراليا (دو باشگاه)، ازبكستان (دو باشگاه)، قطر (دو باشگاه) و اندونزي (يك باشگاه) هستند.
از اين بين امارات و اندونزي مي‌توانند يك باشگاه را هم در پلي‌آف داشته باشند تا با نمايندگان هند، سنگاپور، تايلند و ويتنام و قهرمان و نايب قهرمان AFC كاپ رقابت كنند.
بنابراين دو تيم برنده از پلي‌آف به ليگ قهرمانان مي‌‏رسند و شش تيم بازنده به AFC كاپ مي روند تا جزو 32 تيم بازيهاي AFC كاپ باشند.
بنابر مقررات ليگ جديد قهرمانان آسيا تنها باشگاههايي كه شرايط تجاري دارند مي‌توانند در پلي‌‏آف بازي كنند و گرنه در بازيهاي AFC كاپ بازي خواهند كرد.
براي ليگ قهرمانان از ميان ليست 14 كشوري كه وجود داشت 10 كشور انتخاب شدند كه انتخاب آنها بر مبناي امتيازاتي بود كه بدست آوردند. اين امتيازات بر اساس ارزيابي‌هاي سازمان، استاندارد فني، تماشاگران، قدرت مديريت، بازاريابي، شرايط تجاري، رسانه‌ها، استاديوم‌ها و توانايي مالي باشگاه‌ها انجام شد.
ژاپن، كره جنوبي، چين، ايران و عربستان سعودي در پايان ارزيابي‌ها بيشترين امتياز را گرفتند و توانستند با چهار باشگاه در اين ليگ قهرمانان سال 2009 شركت كنند.
امارات توانست به حد نصاب لازم براي حضور سه باشگاه برسد و يك سهميه ديگر در پلي‌آف داشته باشد.
محمد بن همام در اين باره گفت: " وقت آن رسيده كه فوتبال آسيا از آماتوريسم فاصله بيشتري بگيرد و در زمينه هاي مختلف حرفه‌اي تر از قبل رفتار كند. تنها فرهنگ حرفه‌اي كار كردن است كه مي تواند سطح فوتبال را در آسيا بالاتر بياورد".
پايان پيام

كد خبر: 460002
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن