تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815766986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير ستاد ربع قرن عملكرد دانشگاه آزاد اسلامي: اطلاع رساني صريح و موفق، دستاوردهاي دانشگاه آزاد اسلامي را به اطلاع عموم مي رساند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: دبير ستاد ربع قرن عملكرد دانشگاه آزاد اسلامي: اطلاع رساني صريح و موفق، دستاوردهاي دانشگاه آزاد اسلامي را به اطلاع عموم مي رساند


اسلاشهر - خبرگزاري ايسكانيوز: مهندس كرمي خاطر نشان كرد: يكي از راههاي آگاهي مردم از نحوه عملكرد و دستاوردهاي دانشگاه آزاد اسلامي ، اطلاع رساني صريح و موفق است تا بتوان موفقيت هاي بي نظير اين دانشگاه را به اطلاع عموم رساند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز"مهندس حمزه كرمي مشاور رييس دانشگاه آزاد اسلامي و دبير ستاد ربع قرن عملكرد دانشگاه در بازديد از نمايشگاه نقاشي زنده با عنوان " آفرينش " كه بمناسبت ربع قرن خدمات و تلاش صادقانه بزرگترين دانشگاه غير انتفاعي جهان در واحد اسلاشهر بر پا شد در گفت و گويي اختصاصي با خبرنگار ايسكانيوز گفت : پيشرفتها و موفقيت هاي دانشگاه آزاد اسلامي حاصل فكر و عمل بسيجي بوده كه توانسته به اين مرحله از توسعه و ترقي دست يابد و قله هاي بزرگ علمي را در اين مدت اندك درنوردد .
كرمي گفت: با تفكر بسيجي دكتر جاسبي ، دانشگاه آزاد اسلامي از هيچ ، به اين مرحله اي از موفقيت دست يافته كه اكنون به عنوان بزرگترين دانشگاه حضوري جهان معرفي شده است.
وي در خصوص عملكرد دانشگاه آزاد اسلامي در طي ربع قرن فعاليت خود اظهار داشت : اين مجموعه آموزش عالي ، با تأسيس 357 واحد و مركز دانشگاهي در سراسر كشور توانست آموزش عالي را حتي به دورترين نقاط ايران اسلامي گسترش داده و جوانان را از تحصيل در مقاطع علمي بالاتر بهره مند سازد و به عنوان پل ارتباطي بين مردم و مسئولان توانست بار بسيار سنگيني از دوش دولت بردارد .
كرمي افزود: همچنين با حضور 5/1 ميليون دانشجوي اين دانشگاه در اقصي نقاط كشور ، به طور غير مستقيم باعث ايجاد هزاران شغل شده كه اين مسئله نشان دهنده تأثير مثبت عملكرد دانشگاه آزاد اسلامي در بين مردم است.
دبير ستاد ربع قرن در جواب سوال خبرنگار ايسكانيوز مبني بر اينكه وضعيت علمي و پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي را چگونه مي بينيد بيان داشت : دانشگاه آزاد اسلامي طي فعاليت هاي خود از ابتدا تا كنون موفق شده بيش از 2000 مقاله در مجلات ISI به چاپ رساند و 14 ميليون متر مربع فضاي مفيد آموزشي و پژوهشي احداث نمايد به طوري كه ميانگين سرانه به ازاي هر دانشجو در اين مجموعه آموزش عالي 12 متر مربع است .
وي با بيان اين مطلب كه نام دانشگاه آزاد اسلامي در مجامع علمي به خوبي ياد مي شود گفت : اساتيد و دانشجويان اين دانشگاه تاكنون توانسته اند در مجامع علمي نظير كنفرانس هاي علمي ، چاپ مقالات در نشريات معتبر بين المللي ، جشنواره ها ، مسابقات علمي ، پژوهشي و ورزشي با درخشش در آن پرچم ايران را با افتخار به اهتزار در آورده اند.
مهندس كرمي خاطر نشان كرد: يكي از راههاي آگاهي مردم از نحوه عملكرد و دستاوردهاي دانشگاه آزاد اسلامي ، اطلاع رساني صريح و موفق است تا بتوان موفقيت هاي بي نظير اين دانشگاه را به اطلاع عموم رساند.
وي ادامه داد:در اين خصوص طي برنامه ريزيهاي مدوني كه صورت پذيرفته ، برگزاري همايش هاي ملي ،‌انجام تبليغات محيطي رسانه اي ، دعوت از مردم براي شركت در مراسم ها ، انجام مصاحبه هاي راديويي – تلويزيوني مطبوعاتي و ... از مهمترين برنامه هاي ستاد ربع قرن عملكرد دانشگاه آزاد اسلامي در طول سال است.
كرمي افزود: همچنين يك برنامه كنترل پروژه براي ارائه دستاوردهاي اين دانشگاه به كليه واحدها و مراكز ارسال شده و در آن نحوه ارائه و اطلاع رساني خدمات و دستاوردهاي دانشگاه آزاد اسلامي به مردم كاملاً تشريح و تبيين شده است تا بر عملكرد و فعاليت بزرگترين مركز آموزش عالي غير انتفاعي جهان آگاه شوند.
دبير ستاد ربع قرن دانشگاه آزاد اسلامي، دانشجويان را سرمايه اصلي دانسته و خاطر نشان كرد: اين افتخار دانشگاه است كه فقط با شهريه دانشجويان توانسته پس از ربع قرن فعاليت ، بدون هيچ گونه كمكي از طرف دولت و تنها با دريافت شهريه دانشجويان به اين حد از پيشرفت و توسعه دست يابد.
وي ادامه داد: از اين رو تمام ساخت و سازها از شهريه هاي آنها تأمين مي شود در حالي كه ميانگين شهريه دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي مبلغ 800 هزار تومان و دانشجويان دانشگاههاي دولتي 4 تا 5 ميليون تومان است كه اين مقايسه نشان دهنده آن است كه دانشجويان دولتي 5 الي 6 برابر بيشتر از اين مبلغ از دولت بودجه اخذ مي كنند كه بايد اين بودجه دولتي تعديل شده و مقداري از آن به بودجه دانشگاه آزاد اسلامي تزريق شود.
كرمي گفت:در اين رابطه اساتيد با توجه به جايگاهي كه دارند بايد با يك برنامه ريزي مدون دانشجويان را براي كسب علم و دانش نسبت به يكديگر ترغيب كنند و به كاركنان و مديران در مجموعه دانشگاهي توجه ويژه اي قائل شوند و از خانواده دانشگاه آزاد اسلامي در بيرون از محيط دانشگاه با تعصب دفاع و صيانت نمايند.
مشاور رياست عالي دانشگاه آزاد اسلامي در پايان سخنان خود با توجه به اسلامي بودن دانشگاه آزاد به ايسكانيوز گفت:اسلامي بودن دانشگاه آزاد ، ما را متعهد مي سازد تا بيشتر به علمي آموزي ، تبليغ مسائل فرهنگي و تشيع ، خدمت كردن به نسل جوان بپردازيم و هر فردي كه اين مسائل را به نحو احسن به سر انجام مقصود برساند ارزش و قرب بسياري خواهد يافت ؛‌چه بسا كه كار و فعاليت در دانشگاه بسيار مقدس است كه بايد تبليغ و اطلاع رساني شود و در دهه سوم فعاليت دانشگاه آزاد اسلامي كه مبناي فعاليت ها كيفي سازي است اهتمام وافر داشته باشيم . /120
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن