تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813257175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بورس تهران باز هم اول شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بورس تهران باز هم اول شد
بررسى يك ساله ۵۶ بورس دنيا نشان مى دهد كه در طى ۱۲ ماهه ميلادى گذشته، بورس تهران رتبه اول تغيير در ارزش بازار و رتبه هاى سوم و هفتم ارزش سهام معامله شده و شاخص ها را به خود اختصاص داده است.
به گزارش فارس، فدراسيون بورس هاى جهانى در حالى متشكل از ۵۶ بورس بزرگ دنيا است كه در نشريه ۱۸۹ اين فدراسيون وضعيت يك سال اخير بورس ها از لحاظ متغيرهاى مختلف بررسى شده كه در اين ميان رتبه اول تغيير در ارزش روز بازار به بورس اوراق بهادار تهران اختصاص يافت. از سوى ديگر، بورس اوراق بهادار تهران از لحاظ ارزش سهام معامله شده در رتبه سوم ايستاده و به لحاظ تغيير در ارزش شاخص بورس، رتبه هفتم را كسب كرده است. اين وضعيت نشان دهنده شرايط بهتر بورس ايران نسبت به ديگر بورس ها است.
براساس اين گزارش، بورس امكس ايسلند در حالى زيان ۷۰ درصدى يك ساله،بدترين بورس دنيا از نظر بازدهى شناخته شده كه بورس برمودا با زيان ۷ درصدى در رتبه اول فدراسيون بورس ها قرار گرفته و بورس تهران نيز با ۷ درصد زيان در رتبه هفتم جا خوش كرده است.
اين شرايط نيز گوياى اين نكته است كه تمام ۵۶ بورس دنيا طى يك سال اخير با زيان مواجه شده اند.
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن