تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809850649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
انهدام شبكه وسيع توزيع حشيش در تهران
با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر اعضاي شبكه خريد و فروش مواد مخدر در پايتخت شناسايي و 36 كيلوگرم حشيش كشف و ضبط شد. با اطلاعات به دست آمده در خصوص فعاليت فردي مشكوك درخيابان ابوذر مبني بر خريد و فروش مواد مخدر از نوع حشيش بلا فاصله اكيپ ويژه اي از ماموران تخصصي پليس مبارزه با مواد مخدر در محل حاضر و پس از تحقيقات لازم و احراز هويت وي با نام برده با هويت «منوچهر 35 ساله» وارد معامله صوري شده و در مرحله اول معامله در تاريخ 27 آبان ماه مقدار چهار كيلو حشيش هر كيلو به ارزش تقريبي 440 هزار تومان خريداري شد. در مرحله دوم مقدار پنج كيلو حشيش در تاريخ 29 آبان ماه هر كيلو به ارزش تقريبي 450 هزار تومان خريداري شد. در معامله بعدينيز9كيلو حشيش خريداري شد كه سريعا مامورين پليس مبارزه با مواد مخدر در معامله آخر متهم را دستگير و در بازرسي از خودرو پژو 405 وي شش كيلوگرم حشيش كه به طرز ماهرانه اي زير صندلي خودرو جاسازي كرده بود، كشف و همچنين در بازرسي بدني از وي دو كيلوگرم حشيش نيز كشف و ضبط شد. و در اين زمينه دو نفر دستگير شدند و منوچهر در بازجويي هاي اوليه به مامورين گفت; صاحب جنس فردي به نام «محمد» است كه هم اكنون در خيابان بهاران ساكن است.طي قرار ملاقات صوري كه منوچهر با محمد داشت و حضور وي بر سر قرار ملاقات محمد دستگير و طي بازرسي بدني از نامبرده دو كيلو حشيش كشف و ضبط شد. به دنبال اين دستگيري در بازرسي از منزل محمد نيز شانزده كيلوگرم حشيش كشف و ضبط شد. محمد در اعترافات خود اعلام كرد: صاحب اصلي جنس ها فردي با هويت جمال است كه محموله را با استفاده از قطار از بندرعباس به تهران منتقل مي كند. و طي تحقيقات لازم و اقدامات سريع پليس مبارزه با مواد مخدر جمال نيز كه عامل اصلي ترانزيت حشيش بود، دستگير شد.

مهار آتش سوزي بزرگ جنگل هاي تنكابن
آتش گسترده اي كه جنگل هاي تنكابن را محاصره كرده بود با تلاش ده ها كمك رسان مهار شد. آتشسوزي از شامگاه دوشنبه در منطقه توبن و سياهدشت 2000 تنكابن براثر بي احتياطي يك دامدار شروع شد و با وزش باد به سرعت گسترش يافت. روزگذشته ماموران منابع طبيعي، آتشنشاني، پليس و نيروهاي محلي پس از ساعتها تلاش نفسگير، شعله هاي سركش را مهار كردند.به گزارش ايسكانيوز،در اين رخداد، دست كم 10هكتار از جنگل هاي تنكابن سوخت و بررسي ميزان خسارتها ادامه دارد.

قتل عام خانوادگي در خرم آباد
در محله قديمي شهر خرم آباد به نام پشت بازار، مردي با شليك گلوله همسر و دخترش را كشت. بامداد ديروز مرد 30 ساله خرم آبادي بنام "محسن -ب" 30ساله با طرز وحشيانه و جنون آميز با ضرب گلوله همسر 30 ساله ود ختر چهار ساله خود را كشت. اين مرد در حين شليك گلوله به سمت خانواده خود پسر 15 ساله خود بنام "احمد- ب" را هم مجروح كرده و در بيمارستان بستري مي باشد كه حال وي نيز وخيم اعلام شده است.

متهم به قتل دختر جوان دستگير شد
مرد جواني كه متهم است در مرگ يك دختر دانشجو نقش داشته است شامگاه دوشنبه دستگير شد. شامگاه 25 مهرماه سال جاري ماموران مركز فوريت هاي پليسي 110 تهران از كشف جسد يك دختر جوان باخبر شدند. ماموران با حضور در حوالي حوزه كلانتري 152 خاني آباد واقع در زير پل آزادگان دريافتند دختر 25 ساله اي به نام الهام بر اثر پرت شدگي از روي پل فوت شده است. تحقيقات اوليه نشان داد الهام با مرد جواني بنام شاهين آشنا بوده و با وي ارتباط داشته است. تحقيقات براي دستگيري شاهين آغاز شد تا اينكه شامگاه دوشنبه شاهين در حوالي محل فوت الهام دستگير شد. شاهيد در بدو بازجويي به ارتباط با الهام اعتراف كرد و مدعي شد كه چندي پيش در جريان خريد و فروش يك خانه با الهام آشنا شده و قصد ازدواج با وي را داشته است، شاهين مدعي شد، در اين مدت با الهام ارتباط صميمي و دوستانه اي داشته اما در روزهاي آخر زندگي الهام، متوفي سر ناسازگاري را گذاشته و از زندگي شكايت داشته است، الهام چندين بار در خصوص اقدام به خودكشي سخن به ميان آورده و احتمالا خودش را كشته است.

اسيدپاشي مردي بر روي همسر و دخترش
فردي كه به دليل اختلافات خانوادگي اقدام به اسيد پاشي بر روي همسر و دخترش كرده بود، دستگير شد. سرهنگ زرعي چيان فرمانده انتظامي شهرستان سياهكل اظهار كرد: با اطلاع از وقوع درگيري در يكي از محلات شهر، بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند و شخصي به نام "ابراهيم"، 52 ساله با مراجعه به ماموران اعلام كرد كه به علت اختلافات خانوادگي، با همسر و دخترش درگير شده و بر روي سر و صورت آن ها اسيد پاشيده است و قبل از حضور ماموران، آن ها توسط مردم به بيمارستان منتقل شده اند. اين مرد 52 ساله توسط پليس دستگير و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.

مهار حريق مخزن حاوي 42 هزار ليتر گازوئيل
تلاش بهنگام آتش نشانان در خاموش كردن يك مخزن سوخت از بروز حادثه بزرگ و ايجاد خسارت بيشتر جلوگيري كرد. آتش سوزي در يك مخزن نگهداري سوخت گازوئيل در يك كارخانه توليد لاستيك در جاده مخصوص كرج رخ داد و آتش نشانان كه در كمتر از 5 دقيقه خود را به محل آتش سوزي رساندند موفق شدند آتش سوزي را مهار و آن را كاملا خاموش كنند.به گفته عطااله شيشيه ، معاون عمليات منطقه 4 آتش نشاني شهر تهران ، بروز آتش سوزي در اين مخزن كه 42 هزار ليتر گازوئيل درون آن بود در ساعت 10 و 28 دقيقه ديروز به ستاد فرماندهي آتش نشاني اعلام شد.وي ادامه داد: در پي آن آتش نشانان ايستگاههاي 20، 27 ، 34، 44 و 59 بلافاصله راهي محل حادثه شدند و نخستين گروه آتش نشانان در ساعت 10 و 33 دقيقه به محل آتش سوزي رسيدند.شيشيه با بيان اينكه بي احتياطي و سهل انگاري در انجام عمليات جوشكاري در كنار اين مخزن موجب بروز آتش سوزي شده است، افزود: با توجه به وضعيت قرار گرفتن مخازن در كنار هم و احتمال گسترش آتش درخواست نيرو و تجهيزات كمكي شد.وي گفت: آتش نشانان با استفاده از 7 دستگاه تانكر آب، 2 دستگاه خودرو ويژه كف (فوماتيك) و مخزن روباز آب موجود در محل حادثه همراه با سرعت عمل در اجراي عمليات موفق شدند آتش سوزي را مهار و آن را كاملا خاموش كنند.معاون عمليات منطقه چهار آتش نشاني شهر تهران گفت: اين عمليات در ساعت 11 و 50 دقيقه ديروز با انجام عمليات ايمن سازي و خنك كردن مخزن ياد شده به پايان رسيد.

حكم مرگ براي داماد جنايتكار
مردي كه زنش را طي دعواي خانوادگي از پا درآورد در شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران به اشد مجازات محكوم شد. در نشست رسيدگي به اين پرونده كه روز گذشته به رياست قاضي "نورا... عزيزمحمدي" و با حضور جهار مستشار برگزار شد ابتدا نماينده دادستان كيفرخواست را خواند."شادابي" توضيح داد: "ناصر" 28 ساله، شامگاه هفتم مهر 1386 زن 26 ساله اش "راضيه" را در خانه اش (اسلامشهر) قرباني اختلاف خانوادگي كرد.اكنون با توجه به نظريه پزشكي قانوني كه علت اصلي مرگ را فشار عمدي بر عناصر حياتي گردن دانسته است براي "ناصر" اشد مجازات خواهانم.سپس پدر و مادر داغدار در جايگاه ويژه قرار گرفتند و براي داماد پيشين خود قصاص نفس خواستند.پدر "راضيه" با اشاره به مجرم گفت: تفاضل ديه را مي دهم تا قاتل دخترم هر چه زودتر قصاص شود.نوبت به دفاع "ناصر" كه رسيد جنايت را گردن گرفت و گفت: "سالها بود كه با زنم اختلاف داشتم اما باور كنيد عاشق او بودم.آن شب وقتي دعوا بالا گرفت به طرفم حمله كرد و من كه كنترلم را از دست داده بودم ناخواسته راضيه را خفه كردم."مجرم ادامه داد: همسرم ناگهان بي حال روي زمين افتاد و تازه فهميدم چه بلايي بر سرم آمده است.بلافاصله به او تنفس مصنوعي دادم اما كار از كار گذشته بود.حالا خيلي پشيمانم و ديگر حرفي براي گفتن ندارم.به گزارش ايسكانيوز،در پايان اين نشست، هيئت قضايي وارد شور شد و "ناصر" را به مرگ محكوم كرد.
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن