تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815445697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخستين هيات پارلماني ايران وارد اندونزي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نخستين هيات پارلماني ايران وارد اندونزي شد
سياسي. اجلاس. مجالس آسيايي. اندونزي
جاكارتا- نخستين گروه از هيات اعزامي مجلس شوراي اسلامي كشورمان به منظور شركت در سومين اجلاس مجمع مجالس آسيايي موسوم به آپا وارد جاكارتا پايتخت اندونزي شد و مورد استقبال مقامات اندونزيايي قرار گرفت.

به گزارش ايرنا از جاكارتا، اين گروه از هيات پارلماني ايران به سرپرستي حجت‌الاسلام والمسلمين ابوترابي نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي و نژادحسينيان دبيركل مجمع مجالس آسيايي (‪ )APA‬به اندونزي سفر كرده اند.

همچنين علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي كشورمان فردا چهارشنبه در راس هياتي بلندپايه پارلماني وارد جاكارتا خواهد شد و براساس برنامه آيين افتتاحيه سومين مجمع مجالس آسيايي، در اين آيين به ايراد سخنراني خواهد پرداخت.

سومين اجلاس مجمع مجالس آسيايي از تاريخ ‪ ۲۷‬لغايت ‪ ۲۹‬نوامبر جاري (‪ ۷‬الي ‪ ۹‬آذر) با حضور بيش از ‪ ۲۵۰‬نماينده پارلمان از ‪ ۳۹‬كشور آسيايي در جاكارتا كار خود را آغاز خواهد كرد.

هدف از برگزاري اين نشست كه با عنوان آسيا و نياز به بازسازي بحران مالي جهاني برگزار مي‌شود، ارزيابي اوضاع كنوني بحران مالي در جهان و نيز بررسي توانمندي‌هاي آسيا براي مقابله با آن اعلام شده است.

مجمع مجالس آسيايي (‪ )APA‬متشكل از ‪ ۳۹‬كشور منطقه آسياست كه نشستهاي آن سالانه در يكي از كشورهاي عضو برگزار مي‌شود.
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن