تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813243919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گشايش نمايشگاه كتاب خراسان جنوبي در بيرجند با حضور 300 ناشر


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: گشايش نمايشگاه كتاب خراسان جنوبي در بيرجند با حضور 300 ناشر


سرويس شهرستانها: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان جنوبي گفت: سومين نمايشگاه كتاب استان با حضور 300 ناشر در نمايشگاه بين‌المللي بيرجند گشايش يافت.‌

به گزارش خبرگزاري فارس، حسين افضليان در نشستي مطبوعاتي با بيان اينكه 33 هزار عنوان كتاب در اين نمايشگاه عرضه شده است، افزود: عناوين كتاب‌هاي ارائه شده در نمايشگاه در موضوعات فرهنگي، اجتماعي، هنري، تاريخي، پزشكي، ادبيات، مذهبي، عمومي، دانشگاهي، كودك و نوجوان، كمك درسي، حقوقي، كشاورزي و مهندسي است.

وي با اشاره به اينكه فضاي كلي براي غرفه‌ها يك هزار و 320 مترمربع است، اظهار داشت: در نمايشگاه امسال حدود 200 هزار جلد كتاب عرضه شده است.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان جنوبي در خصوص بن‌هاي كتاب گفت: به منظور حمايت از علاقمندان به كتاب حدود 200 ميليون تومان بن كتاب عرضه شده است.

افضليان افزود: كتاب‌ها با 40 درصد تخفيف به علاقه‌مندان عرضه مي‌شود كه 20 درصد آن به صورت يارانه و 20 درصد به صورت تخفيف از سوي ناشران است.

وي درخصوص برنامه‌هاي جنبي نمايشگاه اظهار داشت: نشست اهل كتاب با حضور علاقمندان هر روز در نمايشگاه برگزار مي‌شود.

مديركل فرهنگ وارشاد اسلامي خراسان جنوبي، با بيان اينكه اين نمايشگاه تا يازدهم آذر برپاست افزود: اين نمايشگاه صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 15:30 تا 21 پذيراي علاقه‌مندان است.

افضليان افزود: در سه سال گذشته ايجاد پنج كتابخانه عمومي در رديف اعتبارات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي بوده كه دو كتابخانه در شهرهاي اسديه و بيرجند به بهره‌برداري رسيده است.

وي ادامه داد: همچنين يك كتابخانه در آيسك، يك كتابخانه در بندان و يك كتابخانه در چهار فرسخ نهبندان در حال ساخت است.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان جنوبي در خصوص اهداي كتاب گفت: در طول دو سال گذشته حدود 100 هزار جلد كتاب از سوي اين اداره به اشخاص حقيقي و حقوقي اهدا شده است.






 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن