تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813083653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خودكشي اينتر با فروش ستاره.ها


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:
به نظر مي.رسداينترميلان با فروش ستاره..هايش بيش از گذشته افت مي.کند و بايد از همين حالا با جام قهرماني وداع تلخي داشته باشد.



درست ماه مي سال گذشته بود که اينتر پادشاه اروپا لقب گرفت پس از آنکه ديگو ميليتو 2 گل فوق.العاده به ثمر رساند و بايرن مونيخ 2 بر صفر در سانتياگو برنابئو مغلوب اينترميلان خوزه مورينيو شد. اکنون پانزده ماه از آن شب باشکوه در مادريد مي.گذرد و تيمي که سرمربي پرتغالي و مغرور آن روزهاي اينتر ساخته بود، آرام آرام ويران مي.شود.
نرآتزوري از زماني که خوزه مورينيو و مارکو ماتراتزي با چشماني اشک.بار در خيابان اصلي مادريد يکديگر را در آغوش گرفته و خداحافظي کردند، سه بار مربي خود را تغيير داده است. بله،. سه تغيير در پانزده ماه. آقاي خاص به اسپانيا رفت تا هدايت رئال مادريد را به عهده بگيرد و از سوي ديگر ماسيمو موراتي به سراغ رافائل بنيتس رفت. رافا در ژانويه از مه.آتزا اخراج شد و لئوناردو جاي او را گرفت. لئوناردو نيز در پايان فصل به پاري سن ژرمن رفت تا جيان.پيرو گاسپريني از جنوا جدا شده و تيمي سردرگم را در اختيار بگيرد.
دشواري.هاي اينتر به اينجا ختم نشد. يوفا از ابتداي ماه جولاي، قوانين جديدي را به اجرا گذاشت که بر اساس آن فاصله درآمد و هزينه تيم.ها نبايد به بيش از 45 ميليون يورو برسد. به بيان ديگر ميزان ضرر باشگاه.هاي اروپا در سال، نبايد بيش از 45 ميليون يورو باشد. اينتري.ها از اين نظر در شرايط خوبي قرار ندارند و زيرا با بيش از 220 ميليون يورو بدهي يکي از بدترين ترازهاي مالي ميان باشگاه.هاي اروپا را به خود اختصاص داده.اند. اگر آن.ها نتوانند اين ضرر را به نوعي جبران کنند، از حضور در ليگ قهرمانان اروپا محروم خواهند شد. اين موضوع سران اينتر را بر آن داشته تا تصميم به فروش دو تن از بهترين بازيکنان خود بگيرند. وسلي اسنايدر و ساموئل اتوئو.
انتقال مرد هلندي به منچستر يونايتد موضوعي بوده که رسانه.ها در تمام تابستان با آن بازي کرده.اند ولي اکنون اين انتقال با اظهار نظرهاي اخير اسنايدر قطعي به نظر مي.رسد. او در تمام هفته گذشته طي گفت.وگوهايش اعتراف کرده دوست دارد راهي منچستر يونايتد شود و بارها نيز اعلام کرده بود اينتر نياز شديدي به پول دارد و اگر پيشنهاد خوبي از راه برسد، سران باشگاه بدون شک او را خواهند فروخت.
اسنايدر به گفت.وگوهاي غيررسمي خود با شياطين سرخ نيز اشاره کرده و از دست يافتن به توافق نهايي در مورد مبلغ کل انتقال نيز سخن به ميان آورده است. تنها موضوع باقي.مانده که مانع از اين انتقال مي.شود مسائل شخصي و دستمزد پرداختي اسنايدر است.
فقدان اسنايدر به اندازه کافي بزرگ است که هواداران اينتر دل.مشغول آن باشند ولي اولتراهاي اينتر بايد بدانند که سران باشگاه قصد فروش بازيکن ديگري را نيز دارند. بازيکني که فصل پيش را بسيار بهتر از فصل قهرماني سه.گانه اينتر بازي کرد. او فصل گذشته 37 بار هواداران نرآتزوري را به هوا پرتاب کرد و با گل.هايش نقش بسيار مهمي در نتيجه.هاي اين تيم داشت.
او پنج گل در سه فينالي که اينتر طي فصل گذشته در آن حضور داشت، به ثمر رساند تا ارزش.هاي خود را به رخ همه بکشد. خبر فروش ساموئل اتوئو چيزي نيست که هواداران دو آتشه بتوانند به راحتي با آن کنار بيايند. ماسيمو موراتي مالک متمول اينتر همواره از مهاجم کامروني به عنوان يکي از بازيکنان ارزشمند باشگاه نام برده و ادامه حضور وي در جوزپه مه.آتزا را صد در صد دانسته است. حرف.هاي او تا چند هفته پيش باور پذير بودند ولي از آن پس و با تغيير کردن شرايط، ديگر نمي.توان روي حرف.هاي تاجر نفتي حساب کرد.
مارکو برانکا مدير اينتر چندي پيش اعلام کرد ملاقاتي با سران باشگاه متمول آنژي ماخاچ.کالا روسيه داشته.اند. پيشنهاد آنژي براي اتوئو 35 ميليون يورو براي چهار سال است. اگر اتوئو به اين تيم برود، مي.تواند ساليانه مبلغ 20 ميليون يورو درآمد نيز داشته باشد که براي هر بازيکني مي.تواند اغواکننده باشد. موراتي پس از اطلاع يافتن از پيشنهاد باشگاه روس، آن را بسيار هوشمندانه توصيف کرد و مدير برنامه.هاي اتوئو نيز از آن استقبال کرد.
حقيقت اين است که رسانه.اي شدن انتقال يک بازيکن نمي.تواند بدان معنا باشد که سران باشگاه خواهان ماندن اين بازيکن در آن تيم هستند. با اين رفتار سران اينتر، ديگر براي همه مشخص شده که اسنايدر و اتوئو در ماه سپتامبر براي نرآتزوري به ميدان نمي.روند و برند اينتر روي پيراهن اين دو نخواهد بود. اگر باشگاهي بخواهد بهترين بازيکنان خود را حفظ کرده و به گمانه.زني.هاي خروج آن.ها از باشگاه پايان دهد، به شايعه.هاي پيرامون آن.ها دامن نمي.زند. کاري که سران اينتر ثابت کرده.اند چيزي از آن نمي.دانند.
آن.ها بدون شک قهرماني اينتر در فصل آينده را نيز از برنامه.هاي باشگاه پاک کرده.اند زيرا فروش بهترين بازيکنان تيم نمي.تواند در مسير قهرماني باشد. هر تيمي در اروپا مي.تواند بابت فروش دو تن از بهترين بازيکنان خود متضرر شود. بارسلونا را تصور کنيد بدون مسي و ژاوي. رئال مادريد بدون رونالدو و اوزيل، ميلان بدون ابراهيموويچ ويتاگو سيلوا، منچستر يونايتد بدون روني و ويديچ، بايرن مونيخ بدون روبن و شوان اشتايگر. خروج ناگهاني دو ستاره از اين تيم.ها نتيجه.اي جز افت فاحش آن.ها را در پي نخواهد داشت.
عملکرد اين.چنيني سران اينتر، تنها با يک توجيه قابل پذيرش است، جوان.گرايي. نيمي از بازيکنان ثابت اين تيم 30 سالگي را پشت سر گذاشته.اند و نفرات اصلي آن مانند لوسيو و زانتي بيش از 33 سال سن دارند. ترکيب اينتر رو به مسن شدن مي.رود و بايد چاره.اي براي آن انديشيده شود.
ترکيب احتمالي اينتر بدون حضور اسنايدر و اتوئو و با حضور توس (3-4-3)
دروازه.بان: خوليو سزار
مدافعان: لوسيو، آندره رانوکيا، والترساموئل
هافبک.ها: داگلاس مايکون، دژان استانکوويچ، تياگو موتا، خاوير زانتي
مهاجمان: کارلوس توس، جيامپائولو پاتزيني، ريکي آلوارز
3-4-3 سيستم مورد علاقه سرمربي جديد اينتر است و بايد صبر کرد و ديد که آيا اين سيستم مي.تواند فقدان دو جام در فصل گذشته را جبران کند يا خير. ريکي آلوارز که طي تابستان از ولزسارسفيلد به جمع آبي و سياه.ها اضافه شده برخلاف استعداد ذاتي که دارد در ديدار سوپر کاپ ايتاليا برابر ميلان نمايش خوبي نداشت.
حال اين سؤال پيش مي.آيد که اگر از او به عنوان جانشين وسلي اسنايدر نام برده مي.شود، چگونه خواهد توانست در سيستم جديد گاسپريني کارآمد نشان داده و وظيفه.اي سنگين، مانند آنچه اسنايدر تاکنون به دوش کشيده را به عهده بگيرد؟ او هنگام بازي در ولزسارسفيلد نيز قادر به بازي در تمام منطقه..هاي خط هافبک نبود. اگر گاسپريني بخواهد از او بهره بگيرد، بايد سيستم مورد علاقه.اش را فراموش کرده و به 1-2-4-3 و يا 1-1-5-3 رو بياورد، همان طور که در سوپرکاپ اين کار را انجام داد.
البته اگر گاسپريني روش خود را تغيير دهد، روش.هايي که در بالا به آنها اشاره شدند نيز مشکلات خاصي دارند. در بازي برابر ميلان و برخلاف برتري منطقه.اي اينتر در نيمه نخست، بازيکنان اينتر نتوانستند نقش تمام کنندگي را به خوبي ايفا کنند. تنها گل اينتر به وسيله اسنايدر و از روي ضربه ايستگاهي به ثمر رسيد و در نيمه دوم، عدم حمايت از اتوئو موجب شد تا نرآتزوري نتواند راهي به دروازه حريف پيدا کرده و در مقابل دوبار دروازه.اش را باز شده ببيند تا از رسيدن به نخستين جام فصل محروم بمانند.
جيامپائولو پاتزيني به هيچ وجه توانايي بازي کردن به عنوان تک مهاجم را ندارد. او زماني که در سمپدوريا بازي مي.کرد نيز به عنوان مهاجم نوک کارايي نداشت. اگر کارلوس توس نيز از منچستر سيتي راهي اينتر شود و در کنار پاتزيني قرار بگيرد، باز هم خط آتش اينتر زهر گذشته را نخواهد داشت.
با تمام اين حرف.ها بايد بگويم که اگر نرآتزوري اسنايدر و اتوئو از دست بدهد، به نوعي خودکشي کرده است. بر اساس افشاي مدارک مالي غول ميلاني و باقي ماندن تنها سه هفته تا پايان فصل نقل و انتقالات اروپا، .خريد کارلوس توس نيز نمي.تواند مشکل اينتر را به شکل کامل از بين ببرد مگر اين.که چندين بازيکن بزرگ براي جانشيني اسنايدر و اتوئو خريداري شوند که با توجه به وضعيت وخيم مالي اين تيم، امري غيرممکن به نظر مي.رسد.
فاصله ميان اينترميلان همچنان در حال افزايش است و اين.که آنها بتوانند فصل آينده جايي در ميان سه تيم برتر سري A داشته باشند، با ترديد روبرو است. باتوجه به پيشرفت تيم.هايي مانند ناپولي و اودنيزه و حضور قدرتمند تيم.هاي مانند رم و لاتزيو و جان گرفتن دوباره يوونتوس، نمي.توان جايگاه خوبي براي اينتر در فصل آينده متصور بود. در حالي که دست. اينتري.ها از تکرار قهرماني در اروپا کوتاه است، .ممکن است اگر اين شانس به آنژي ماخاچ.کالا داده شود که با جذب بازيکنان بزرگ طي فصل.هاي آينده بتواند در اين جام معتبر حضور پيدا کند، بهتر باشد.








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 323]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن