تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815404311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش بزرگ حماسه عزت و پايداري در مهاباد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش بزرگ حماسه عزت و پايداري در مهاباد برگزار شد
اجتماعي. بسيج. همايش
مهاباد- به مناسبت گراميداشت هفته بسيج همايش بزرگي با عنوان حماسه عزت و پايداري روز سه شنبه با حضور جمع كثيري از بسيجيان شهرستان مهاباد برگزار شد.

دراين همايش كه درسالن دو هزار نفري مجموعه ورزشي آزادي مهاباد برگزارشدو فرماندار مهاباد با گراميداشت هفته بسيج اين هفته را فرصتي مناسب براي پرداختن به فلسفه تشكيل بسيج و ترويج فرهنگ و تفكر بسيجي در جامعه عنوان كرد.

جعفر ذوالفقاري، خداباوري، عمل صالح، بصيرت، آگاهي و ولايتمداري را ازمهمترين خصوصيات بسيجيان عنوان كرد و افزود: همه اين خصوصيات درحول محور ولايت فقيه بوده و اطاعت پذيري بسيجيان از رهبر فرزانه انقلاب مهمترين ويژگي بسيجيان است.

وي، دفاع ازآرمانهاي انقلاب و نظام را رسالت اصلي بسيج بيان كرد و گفت:
فرمان تاريخي امام راحل (ره ) مبني بر تاسيس بسيج نيز برپايه اين اصل مهم بوده است.

وي يادآورشد: بسيج درعرصه‌هاي مختلف انقلاب حضوري فعال و مقتدرانه داشته و بايد اين حضور در تمام عرصه‌هاي جامعه گسترش پيدا كند.

دراين همايش فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مهاباد نيز ازبسيجيان به عنوان نيروي مدافع اسلام و انقلاب و ارزشهاي ديني و مايه افتخار و عزت ايران اسلامي ياد كرد و گفت: امروزه بسيج درتمام عرصه‌هاي مختلف جامعه حضور داشته و بايد در راستاي ترويج اين فرهنگ درجامعه تلاش كنند.

سرهنگ خسرو عابدي افزود: بسيج و بسيجيان با اقتدا به رهبر معظم انقلاب اسلامي روزه به روز با اقتدارتر از گذشته در راستاي اهداف نظام و انقلاب گام برمي دارند بطوريكه اين اقتدار موجب دلگرمي دوستان انقلاب و ياس و نااميدي دشمنان انقلاب شده است.

وي گفت:انقلاب اسلامي از زمان حيات خود تاكنون با توطئه‌هاي مختلف داخلي و خارجي مواجه بوده و بسيجيان در همه اين عرصه‌ها تاكنون سرافرازانه از آرمانهاي انقلاب دفاع نموده اند.

درادامه اين همايش بزرگ چندين برنامه فرهنگي و رزمي توسط بسيجيان به مرحله اجرا درآمد. ك/‪۲‬
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن