تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814978971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ليگ برتر واليبال در نگاه هشتم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ليگ برتر واليبال در نگاه هشتم
ورزش. واليبال. ليگ برتر
هفته هشتم بيست و دومين دوره ليگ برتر واليبال باشگاههاي ايران فردا/ چهارشنبه/ با برگزاري پنج ديدار در شهرهاي رشت، سيرجان، اروميه، كرمان و بندرامام/ره/ و دو ديدار در تهران پيگيري خواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا، در هفته هشتم ليگ برتر واليبال، تيم‌هاي داماش گيلان، گل گهر سيرجان، فولاد اروميه، برق كرمان، پتروشيمي بندر امام/ ره/، ارتعاشات صنعتي ايران و سايپاي تهران به ترتيب ميزبان بانك صادرات ايران، سنگ آهن بافق، شهرداري همدان، دانشگاه آزاد اسلامي، پيكان تهران، بيم مازندران و پاديسان گنبدكاووس هستند.

نخستين ديدار اين هفته، ساعت ‪ ۱۵‬روز چهارشنبه در سالن واليبال مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار مي‌شود و در آن دو تيم ارتعاشات صنعتي ايران و بيم مازندران به مصاف يكديگر مي‌روند.

علي عروجي سرمربي تيم واليبال ارتعاشات صنعتي ايران كه از هفته دوم ليگ برتر به جمع ليگ نشينان پيوسته، معتقد است بازيكنان تيم از نظر فني و تاكتيكي به تدريج به هماهنگي كامل خواهند رسيد و رقيب خوبي براي ديگر تيم هاي حاضر در ليگ امسال مي‌شوند.

وي، تيم بيم مازندران كه در حال حاضر در رده سوم جدول اين رقابتها قرار دارد را يكي از تيم‌هاي خوب ليگ و از مدعيان قهرماني در اين رقابتها مي داند.

عروجي گفت: تيم ارتعاشات با هدف پيروزي مقابل اين تيم به ميدان مي‌رود و اميدوارم با توجه به شرايط ميزباني و حضور هواداران موفق به شكست بيم مازندران شود.

تيم ارتعاشات با كسب ‪ ۸‬امتياز از شش بازي در مكان دوازدهم جدول اين رقابتها قرار دارد و تيم بيم مازندران با ‪ ۱۴‬امتياز از پيروزي در هفت ديدار در مكان سوم بعد از پيكان و سايپاي تهران قرار دارد.

قضاوت ديدار اين دو تيم را حسين پوركاشيان و محسن ترابي به عنوان داوران اول و دوم برعهده دارند و ابراهيم نعمتي به عنوان ناظر، نظارت بر اين بازي را عهده دار است.

در ديگر ديدار اين هفته و مسابقه شماره ‪ ۵۰‬ليگ برتر، تيم داماش گيلان ميزبان بانك صادرات ايران در شهر رشت است.

تيم‌هاي بانك صادرات و داماش با كسب ‪ ۹‬امتياز از هفت ديدار گذشته و با اختلاف در معدل امتيازهاي بدست آورده به ترتيب در مكان‌هاي ششم و نهم جدول اين رقابتها قرار دارند و اميدوارند با پيروزي در اين ديدار به تيم‌هاي صدر جدول نزديكتر شوند.

محمد شاهميري و سليماني به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت اين ديدار را به عهده دارند و محمود حداد نيز عهده دار نظارت بر اين ديدار است.

سومين ديدار هفته هشتم ليگ برتر واليبال، جام نوآوري و شكوفايي را تيم هاي گل گهر و سنگ آهن در شهرستان سيرجان انجام مي‌دهند.

تيم گل گهر سيرجان در حالي به مصاف سنگ آهن مي‌رود كه در هفت ديدار گذشته خود طعم پيروزي را نچشيده و اميدوار است با پيروزي در اين ديدار خانگي، هم به نخستين پيروزي خود دست پيدا كند و هم، رتبه خود در جدول اين رقابتها افزايش دهد و از انتهاي جدولي رهايي يابد.

قضاوت و نظارت بر اين ديدار را خليل يگانه مجد ، وكيلي و عباس جلاير به ترتيب به عنوان داوران اول و دوم و ناظر مسابقات برعهده دارند.

چهارمين ديدار اين هفته و پنجاه و دومين ديدار ليگ برتر واليبال را تيم هاي فولاد اروميه و شهرداري همدان در شهر اروميه برگزار مي‌كنند.

جهانگير سيدعباسي سرمربي تيم فولاد كه در دو ديدار گذشته خود مقابل سايپا و پيكان تهران شكست خورده و با ‪ ۱۰‬امتياز در رده پنجم اين رقابتها قرار دارد، تمام سعي و تلاش خود را براي كسب دو امتياز مقابل حريف همداني به كار خواهد بست.

وي براي رسيدن به اين هدف، بازي تيم شهرداري همدان را مقابل سنگ آهن بافق از نزديك ديده و نقاط قوت و ضعف آنان را به بازيكنان تيم خود انتقال داده و معتقد است با توجه به حضور هواداران و علاقه مندان واليبال در سالن دو هزار نفري خانه جوان اروميه، كسب نتيجه مقابل تيم فولاد براي هر تيمي سخت است.

احمد سرمست و مرتضي اكرمي به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت اين ديدار را برعهده دارند و اميدوار حاتمي به عنوان ناظر، نظارت بر اين ديدار را عهده دار است.

در ديگر ديدار هفته هشتم، تيم برق كرمان كه با شش امتياز از پنج ديدار جايگاه خوبي در جدول اين رقابتها ندارد، ميزبان دانشگاه آزاد اسلامي تيم ‪ ۱۱‬امتيازي در مكان چهارم جدول اين مسابقات است.

حميد موحدي سرمربي تيم واليبال دانشگاه آزاد اسلامي معتقد است سطح تيم ها در اين رقابتها بسيار نزديك به هم است و هيچ تيمي در حاشيه امنيت قرار ندارد.

وي، برق كرمان را تيم قدرتمندي كه از بازيكنان با تكنيكي برخوردار است، مي داند و تاكيد دارد اين تيم در هفته‌هاي اخير هماهنگ تر شده و تيم دانشگاه آزاد اسلامي بازي سختي در خانه آنان خواهد داشت.

از سوي ديگر ناصر شهنازي سرمربي تيم برق كرمان كه تيمش نسبت به ساير تيم ها دو ديدار كمتر برگزار كرده، معتقد است بعضي تيم‌ها هزينه‌هاي زيادي در اين زمينه انجام داده و بازيكنان خوبي را جذب كردند بنابراين به دليل داشتن شرايط بهتر، موفق تر عمل مي‌كنند.

وي، تيم دانشگاه آزاد اسلامي را از جمله تيم‌هاي پرمهره، شاخص و جوان ليگ امسال مي‌داند و پيش بيني مي‌كند شاگردانش بازي سختي را مقابل اين تيم دارند و اميدوار است با استفاده از مزاياي ميزباني در اين ديدار پيروز شود.

قضاوت ديدار اين دو تيم را علي اصغر كاظمي، صفيري و محمود كشفي به ترتيب به عنوان داوران اول، دوم و ناظر مسابقات برعهده دارند.

در ديگر ديدار اين هفته، تيم پيكان تهران با كسب ‪ ۱۴‬امتياز از هفت ديدار گذشته و واگذار نكردن حتي يك گيم به حريفان خود در شهرستان بندر امام خميني/ره/ميهمان تيم پتروشيمي است.

مصطفي كارخانه سرمربي تيم پيكان مصمم به تكرار قهرماني خود در اين رقابتها است و معتقد است تيم پتروشيمي با هشت امتياز از هفت بازي گذشته خود تحت فشار است.

وي اميدوار است تيم پيكان در اين ديدار نيز به روند پيروزي‌هاي با اقتدار و نتيجه ‪ ۳‬بر صفر خود ادامه دهد.

قضاوت اين ديدار را محمدحسين شفقي و محمدرضا آقايي به عنوان داوران اول و دوم و
شهباز صدري به عنوان ناظر مسابقات برعهده دارند.

آخرين ديدار هفته هشتم ليگ برتر واليبال باشگاههاي ايران را دو تيم سايپاي تهران و پاديسان گنبدكاووس، ساعت ‪ ۱۷‬فردا/چهارشنبه/ در سالن واليبال مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار مي‌كنند.

تيم سايپاي تهران با ‪ ۱۴‬امتياز و عنوان نايب قهرماني دوره قبل اين رقابتها، ميزبان پاديسان است كه با كسب ‪ ۱۰‬امتياز از هفت ديدار گذشته خود در مكان هفتم جدول اين مسابقات قرار دارد.

حميد راهجرديان، بهروز جعفري و سعيد درخشنده به ترتيب به عنوان داوران اول، داور دوم و ناظر، عهده دار قضاوت و نظارت بر اين ديدار در تهران هستند.
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن