تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804728059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايلام ديگر قطب کشتي فرنگي کشور نيست بررسي مشكلات ورزش قهرماني در استانهاي محروم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: کارشناس ارشد تربيت بدني گفت: نداشتن سالنهاي اختصاصي، اسپانسر مالي و به روز نبودن دانش مربيان مشکلات اساسي ورزش قهرماني استان ايلام است.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بارها ديده يا شنيده.ايم که قهرمانان ملي که از ابتدايي.ترين امکانات ورزشي هم محروم بوده.اند، با تلاش خستگي ناپذير و استفاده از امکانات محدود بر سکوهاي افتخار ايستاده و پرچم کشور را به اهتزاز درآورده اند، همت و اراده پولادين اين قهرمانان، اما نبايد سرپوش ضعفها و بي برنامگي.هاي ورزش کشور باشد.
استان ايلام که از استانهاي محروم کشور است، قهرماناني حتي در سطح المپيک نيز تحويل جامعه ورزشي داده است، ليکن اهل فن به نيکي مي دانند که افتخار آفريني آنها تنها محصول ارده و کوشش خودشان است. مدال آوران وزنه برداري از جمله همايون بسطامي، رئيسعلي حاتمي و دلاوري چون ذبيح الله پورشيب در کاراته، برادران خسروي نژاد در جودو، حيدرزاده.ها و عليرضا غريبي در کشتي فرنگي در شرايط بدون امکانات و تنها با تکيه بر پشتکار و جديت خود توانستند که شاهد موفقيت را در آغوش گيرند.
"ارسلان چولکي" کارشناس ارشد تربيت بدني و مدرس دانشگاه در اين زمينه گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران ( ايسنا) ضمن بيان اين مطلب اظهار کرد: ورزش قهرماني استان از مشکلات عمده اي رنج مي برد که من آنها را به دو بخش کلي سخت افزاري و نرم افزاري تقسيم مي کنم.
وي نداشتن سالنهاي اختصاصي و فقدان اسپانسر را دو مشکل سخت افزاري عمده ورزش قهرماني در استان ايلام ذکر کرد و افزود: حتي اخيراً نيز که براي برخي رشته.ها سالن اختصاصي در نظر گرفته شده است، به دليل مشکلات اياب و ذهاب تا کنون مورد استفاده قرار نگرفته اند.
چولکي در ادامه ضمن گلايه از نداشتن تجهيزات تخصصي ورزشي ادامه داد: نداشتن حامي مالي يا اسپانسر تيمهاي ورزشي از ديگر مشکلات اساسي ورزش استان است، بايد توجه داشت که استعدادهايي بسيار زيادي در ورزش استان وجود دارد که صرفاً نيازمند حمايت مالي است و چنانچه اين مشکل رفع شود اين استعدادها نيز امکان شکوفائي پيدا مي کنند.
وي گفت: در زمينه نرم افزاري دانش مربيان استان به روز نبوده و البته برنامه اي هم در جهت تغيير اين وضعيت ديده نمي شود به عنوان نمونه بعد از گذشت بيش از 44 سال در سال گذشته يعني در سال 89 يک دوره کلاس مربيگري درجه 2 برگزار شده است و بيشتر مربيان استان داراي درجه 3 مربيگري مي باشند.
مدرس تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامي ايلام بيان کرد : در نتيجه همين مشکلات است که باعث افت برخي از رشته هاي ورزشي دچار افت شديد شده اند، مثلاً در حالي که در گذشته هاي نه چندان دور استان ايلام يک قطب عمده در زمينه کشتي فرنگي کشور محسوب مي شده است امروز شاهد افت اين رشته در استان ايلام هستيم.
چولکي افزود : بسياري از قهرمان ورزشي اين رشته در ايلام از جمله عليرضا بزرگي که در مسابقات قهرماني يونان کاپيتان تيم ملي بوده است امروز کاملاً کنار گذاشته شده است و يا ديگر خبري از اميدي مربي سابق تيم ملي کشتي در کشتي استان نيستيم.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 245]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن