تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813571375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مورینیو :بنزما از رئال مادرید نمی رود


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: امانوئل آدبایور ، بازیکن سابق رئال مادرید ، مهمترین نام در کنفرانس مطبوعاتی خوزه مورینیو ، مربی پرتغالی رئال مادرید ، پس از بازی دوستانه با لستر سیتی بود . مهاجم توگویی از روی سکو ها بازی هم تیمی های سابقش را دنبال می کرد که مورینیو در موردش گفت :" او یکی از ماست "
مربی پرتغالی افزود :" آدبایور یکی از ماست ، قبلش با ماست . او اجازه خواست تا بیاید و ما را ببیند و قبول کردیم . او در رختکن با ما بود ، می خندید ، شوخی می کرد ... آدبایور یک دوست خوب است . نمی دانیم که کجا بازی خواهد کرد ، رئال مادرید ، منچستر سیتی یا باشگاهی دیگر ، اما هر اتفاقی بیافتد ، او یکی از ما خواهد بود ."
بازی برابر تیم انگلیسی در سایه بود چرا که برای خوزه مورینیو این بازی حقیقتا بیشتر به یک تمرین شبیه بوده است :" این یک جلسه تمرینی خوب بود . بازی کردن برابر دو تیم اروپایی در حال حاضر خوب بود چرا که شبیه چیزی است که در طول فصل با آن مواجه خواهیم شد . تیم ذره ذره بهتر می شود و ما در حال پیدا کردن خودمان هستیم . "
در مورد بحث با یوفا برای کاهش محرومیتش ، مورینیو سعی کرد نظری ندهد :" این یک مسئله شخصی است ، به همین علت حرفی برای گفتن در موردش ندارم ."
مربی رئال مادرید همچنین از عملکرد تیم در طول بازی راضی به نظر می رسید :" فقط در توپ های هوایی مشکل داشتیم . البته این طبیعی است چرا که بازی هوایی از مورد توجه ترین نکات بازی تیمهای انگلیس است ."
سپس در مورد راهی شدن به آسیا و عملکرد تیم در طول گذشته گفت :" راضی هستم چرا که مصدوم نداشتیم . " سپس افشا کرد که اولین بازی شاهین در طول آسیایی خواهد بود :" او به تصمیم من بازی نکرد و در چین بازی خواهد کرد . دی ماریا هم امروز به ما ملحق می شود و دوشنبه در اردو خواهد بود .
در مورد زین الدین زیدان ، مدیر ورزشی جدید تیم اصلی نیز گفت :" او باید سخت کار کند . به ایالات متحده هم با ما آمد . فعلا باید تا 31 آگوست روی فروش بازیکنان کار کرد .
"در مورد شایعه پیوستن بنزما به آرسنال گفت :" به هیچ وجه صحت ندارد . بنزما از رئال مادرید نمی رود . این فقط یک شایعه است ."












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن