تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806613166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيامهاي مردمي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پيامهاي مردمي
1958- خـواستم نسبت به بي‌ديني‌ها و بي‌ارزشي‌ها و هنجارشكني‌هايي كه در زمان دولت آقاي خاتمي نسبت به حريم ولايت و مراجع و امامت شد هم مقداري بنويسيد، واقعا جاي خوشحالي است كه شماها در زمان احمدي‌نژاد يك مقدار هم بويي از ارزش‌هاي ديني برديد.(28/8)

آفتاب يزد: چند سال قبل يكي از خطباي نماز جمعه اعلام كرد در زمان دولت‌اصلاحات 5 هزار اهانت به مقدسات شده است. در همان زمان در روزنامه نوشتيم كه در تمام سال‌هاي اخير- از جمله دوره مسئوليت اصلاح‌طلبان- مديران قضايي كشور و متصديان اغلب تشكل‌هاي نظارتي و امنيتي، از اصولگرايان بوده‌اند. پس اگر 5 هزار اهانت به مقدسات شده باشد و آنها سكوت كرده باشند بايد به خاطر سكوت و كوتاهي اين دستگاه‌ها، بيش از اهانت‌هاي انجام شده، ناراحت باشيم. همچنين غيرت‌منداني كه به خاطر يك كاريكاتور كه احتمالا‌ نوعي اهانت به آقاي مصباح يزدي در آن مشاهده مي‌شد تهران و قم را به يك پارچه آتش تبديل كردند بايد بگويند در زمان اهانت به مقدسات چه كردند. اكنون هم به شما جايزه مي‌دهيم اگر يك نمونه اهانت به قرآن، در قالب يك برنامه رسمي دولتي، يك مورد اهانت به وجود مقدس پيامبر (ص) در قالب يك آزمون دولتي و يا يك مورد اهانت مستقيم به مراجع تقليد توسط مسئولان رسمي دولتي درزمان اصلاحات پيدا كنيد و هـمـچنين به ما بگوييد در برابر وقوع اين اهانت‌ها در زمان مسئوليت دولت محبوب خود، چه اقدامي انجام داديد؟

2056- چرا با وجود اينكه در راس دولت‌هاي قبلي شخصيت‌هاي روحاني و نامدار مثل مقام معظم رهبري و آقايان رفسنجاني و خاتمي بودند به آنها دولت كريمه نمي‌گفتند، ولي به دولت نهم، دولت كريمه مي‌گويند؟ آيا به خاطر اينكه در زمان مسئوليت اين دولت، قرآن را با رقص و آواز همراهي مي‌كنند و يا به درخواست مراجع اهميت نمي‌دهند و يا در مجالس رقص تركيه شركت مي‌كنند و يا با مردم اسرائيل دوست هستند دولت كريمه مي‌باشند؟ (28/8)

آفتاب يزد: از طرف همه كساني كه نام دولت كريمه كه يادآور حكومت جهاني امام زمان (عج) مي‌باشد را به دولت‌هاي زميني از جمله دولت نهم منتسب مي‌كنند، استغفار مي‌نماييم و البته از خداوند متعال مسئلت مي‌كنيم همه ما و همه مديران دولت نهم را در مسيري هدايت كند كه مورد رضايت حضرت ولي عصر (عج) باشد.

1944- شعري است كه مي‌گويد:

گنه كرد در بلخ آهنگري به شوشتر زدند گردن مسگري

در قضيه چك‌هاي پنج ميليوني به جاي برخورد با مسئولان اصلي، يك مدير دست چندم را ظاهرا بركنار كردند. در قضيه اهانت به قرآن هم مسئول آقاي مشايي بوده، ولي يك معاون استعفا داد تا سر و ته قضيه به هم بيايد. (28/8)

1758- راجع به راي نمايندگان در مجلس مي‌خواستم بگويم ما كه اين نمايندگان را انتخاب كرديم به اينها اطمينان كرديم كه كارشان را درست انجام بدهند. موقعي كه مي‌خواهند به يك وزير راي بدهند يك عده راي مخالف مي‌دهند و يك عده راي موافق، ولي چرا يك عده راي نمي‌دهند، درحالي كه حتي يك راي، سرنوشت‌ساز است، راي ممتنع يا راي ندادن يعني چه؟ (28/8)

1442- بنده از اساتيد اخلا‌ق در نظام مقدس جمهوري اسلا‌مي سوالي داشتم مبني بر اينكه قبح و زشتي عمل آن آقايي كه چك‌هاي 5 ميليوني به نمايندگان مجلس داد (در موقع استيضاح آقاي كردان) آن عمل زشت‌تر بوده يا عمل يك نماينده مجلس كه در نقش مخالف ، موافق آقاي محصولي صحبت مي‌كند؟ آيا اين كار به نحوي فريب دادن نمايندگان نيست؟ مي‌خواهم ببينم قبح و زشتي كداميك از دو عمل بيشتر است؟ خيلي ممنون مي‌شوم كه اساتيد اخلا‌ق در اين خصوص ما مردم را راهنمايي كنند. (29/8)

0909- آفتابيان عزيز بنده به خاطر اين همه احترام كه اخيراً در خارج به ايرانيان مي‌گذارند در عرش سير مي‌كنم، زوار را در عراق به خاطر ورود غيرقانوني به حبس ابد محكوم مي‌كنند به خاطر برادر طالباني حرفي نمي زنيم، به مسافران فرودگاه دبي توهين مي‌كنند هر روز براي سه جزيره ايراني نقشه مي‌كشند مي‌گوئيم بزرگنمايي شده است، وزير خارجه كشورمان از به كاربردن واژه خليج فارس امتناع مي‌كند و موافقان سهم 50 درصدي درياي خزر را دشمنان ملت مي نامد، در داخل نيز به ساحت مقدس پيامبر گرامي در قالب سوالا‌ت فرهنگيان اهانت مي‌شود، مي‌گوئيم طراح ناشي بوده است، به قرآن مجيد اهانت مي‌گردد مي گوئيم مواظب باشيد به دولت اصولگرا و اسلا‌مي تهمت اهانت به قرآن و اسلا‌م نزنند، از اين همه عزت و عظمت كه نصيبم شده دارم پر در مي‌آورم و عرق شرم بر پيشاني‌ام مي‌نشيند، از ذلتي كه در دوران خاتمي نصيب ملتم شد طوري كه وزير امور خارجه وقت آمريكا به خاطر كودتاي 28 مرداد از ملت بزرگ ايران عذرخواهي كرد، بيل كلينتون رئيس جمهور وقت آمريكا درسالن سازمان ملل به بهانه‌هاي مختلف مي‌خواست با خاتمي روبه‌رو شود ولي آقاي خاتمي امتناع كرد و ذلتي ديگر را براي ايران رقم زد و موارد ديگر كه باعث شرمم مي‌شود، آيا شما به من حق نمي‌دهيد كه از اين عزت سر از پا نشناسم؟ (29/8)

1221- از پره‌سر تالش تماس مي‌گيرم. سرمقاله امروز آفتاب يزد را خواندم. ابتدا به دو نكته آن اشاره مي‌كنم: 1- در اين دوره برخلاف اسفند 78 و تيرماه 84 ناظران انتخابات هيچ‌گونه بدبيني نسبت به مجريان انتخاباتي ندارند، چون همگي از يك طيف خاصي هستند 2- البته اصلاح‌طلبان نيز در دل نبايد چندان نگران باشند، آنها اگر بتوانند با اميدآفريني بيروني و انسجام دروني در انتخابات حاضر شوند راي كانديداي اجماعي اصلاح طلبان آن قدر با راي احمدي‌نژاد تفاوت خواهد داشت كه بعيد است خطر قابل توجهي مراحل مختلف انتخابات را تهديد كند.جواب من 4 نكته است:1- شما با توجه به اظهاراتي كه آقاي احمدي‌نژاد در سال 78 داشتند و خود شما در روزنامه‌ چاپ كرديد از كجا تضمين مي‌كنيد كه با وجود ناظران و مجرياني كه همگي از يك طيف خاص هستند اتفاق خاصي نيفتد؟ 2- از كجا تضمين مي‌كنيد كه عده‌اي براي خود احساس تكليف شرعي نكنند كه دخل و تصرفاتي انـجام دهند 3- از كجا تضمين مي‌كنيد كه كانديداي اجماعي اصلاح‌طلبان بتواند از فيلتر تاييد صلاحيت به سلامت بگذرد؟ 4- از كجا تضمين مي‌كنيد كه حتي پس از برنده شدن كانديداي اصلاح‌طلبان عده‌اي حتي پس از انتخاب شدن تلاش نكنند او را فاقد صلاحيت رياست جمهوري بدانند؟ (29/8)

آفتاب يزد: به هيچ وجه نمي‌توانيم تضمين كنيم كه براي جلوگيري از پيروزي اصلاح طلبان، عده‌اي به تكاپوهاي غيرطبيعي مشغول نشوند. اما تجربه دوم خرداد نشان مي‌دهد كه اگر حضور مـردم گـسـتـرده بـاشـد و اصلاح طلبان هـم بـا اجـماع برنامه محور در انتخابات شركت كنند تكاپوهاي همراه با نااميدي مخالفان عليرغم سر و صداي فراوان آنها نتيجه‌اي نخواهد داشت.

1841- از بــــومــهـــن تـمــاس مي‌گيرم. به صحت و سقم ادعاي بعضي از نمايندگان و نيز برخي محافل در مورد آقاي محصولي كاري نداريم ولي واقعا در كشور ما اين چنين قحط الرجال شده كه از ايـن هـمـه واجـد الـشـرايط پست وزارت كـشـور، شخصي را به مجلس معرفي مي‌نمايند كه در بين دوستان اصولگرايشان در مجلس هم در مورد دادن راي به ايشان، ترديد وجود دارد و با حداقل ممكن راي وزارت را تحويل نامبرده مي‌دهند؟ (29/8)

1855-خواستم تشكر كنم از مقايسه‌اي كه در ارتباط با دو تا از سخنراني‌هاي آقاي احمدي‌نژاد انجام داديد، ايشان 12 اسفند 78 در ارتباط با مجلس ششم - كه خود ايشان در آن شكست خورده بودند- انتخابات را مخدوش قلمداد كردند و مدعي شدند كه مجريان انتخابات مي‌خواستند راي‌ها را تغيير بدهند، اما در 28 آبان 87 در پاسخ به مخالفان آقاي محصولي گفته‌اند كه هيچ‌گاه دراين سي سال در انتخابات نگفته‌ايم كه انتخابات مخدوش است. از اين حركتتان خيلي سپاسگزاريم، چند روز پيش هم براي هفته نامه يالثارات انجام داده بوديد واقعا اين وظيفه رسانه است؟(29/8)

1858- جريان‌هاي آقاي رحيم مشايي، آقاي كردان و آقاي محصولي كه يكي فرهنگي بوده و يكي در رابطه با مدرك تحصيلي بوده و ديگري هم در ارتباط با ثروت‌هايي كه ما نفهميديم ايشان از كجا آورده يك چيز را به بنده ثابت كرد آن هم اين است كه مهم نيست كه شما چه كار مي‌كنيد، مهم اين است كه اصولگرا باشيد، همين كه اصولگرا باشيد و حرف عده‌اي را گوش كنيد كافي است. (29/8)

2313- از هرمزگان تماس مي‌گيرم. مي‌خواستم به آقاي خاتمي بگوييد كه خواهش مي‌كنم حتما در انتخابات رياست جمهوري شركت و اميدهاي ما را دوباره زنده كنند. (29/8)

1536- شوهرم بازنشسته شركت ملي فولا‌د است و با فوق ليسانس مهندسي 370 هزار تومان مي‌گيرد، مي خواستم بگويم اگر بخواهيد لا‌يحه خدمات كشوري را اجرا كنيد براي شركت ملي فولا‌د هم اجرا بشود كاركنان شركت ملي فولا‌د سخت ترين كارها را مي كنند . (27/8)

1751- درود بر آفتابيان عزيز زحمتكش. من بازنشسته تامين اجتماعي هستم كه در تاريخ 19/8 پيام فرستادم كه متاسفانه پيامم ناقص منتشر شد، گفتم قرار بر اين بود كه سازمان بازنشستگي كشوري و لشكري و تامين اجتماعي در همديگر ادغام شوند و قانون خدمات كشوري يا نظام هماهنگ به طور يكسان به همه بازنشستگان تعلق بگيرد كه متاسفانه شامل حال ما نشد و فقط به كشوري و لشكري پرداختند، امروز 27/8 در روزنامه همشهري، به طور كامل خواندم كه سازمان بازنشستگي كشوري در سازمان تامين اجتماعي ادغام مي‌شود، مي‌خواستم بدانم آيا واقعيت دارد نظام هماهنگ شامل حال ما بازنشستگان تامين اجتماعي به طور يكسان مي‌شود يا خير، در ضمن شنيدم كه دولت بابت بدهي‌هايشبه تامين اجتماعي كل سهام بانك رفاه كارگران را به سازمان تامين اجتماعي پرداخت كرده يا مي‌خواهد بپردازد.(27/8)

آفتاب يزد: ما فقط مي‌توانيم سوال را چاپ كنيم و به انتظار پاسخگويي دستگاههاي ذيربط بنشينيم.

1426- فكر كنم اكثريت اين را قبول داشته باشند كه كشور آمريكا يكي از قطب‌هاي بزرگ علم و تكنولوژي در دنياست و همه ساله در اين كشور دانشمندان به دستاوردهاي بزرگ علمي دست پيدا مي‌كنند ولي متاسفانه با سياستي كه صدا و سيما و ساير رسانه‌هاي عمومي كشورمان در بدگويي و فقط نشان دادن نكات منفي آمريكا در پيش گرفته‌اند بسياري از اين دستاوردهاي مهم علمي و جزئيات آنها به جوانان علم دوست و طالب مطالعه و تحقيق كشورمان انعكاس پيدا نمي‌كند و آنها را در بي‌خبري باقي مي‌گذارند و بنده اين را نكته كاملا‌ منفي و زيانبار مي‌دانم. (27/8)

آفتاب يزد: ما هم برخي روش‌هاي تبليغي صداو سيما را قبول نداريم، اما بايد بپذيريم كه برخي رفتارهاي سياسي و نظامي آمريكا نيز در تحت الشعاع قرار گرفتن موفقيت‌هاي علمي آن كشور - در چند سال اخير- بي‌تاثير نبوده است.

2309- معاون آموزشي و نوآوري آموزش و پرورش شهر تهران فرموده‌اند كه والدين از كلاس‌هاي بيش از 40 نفر راضي هستند و به طرق مختلف رضايت خود را به گوش مسئولان ذي ربط رسانده‌اند، بنابراين نظر بنده اين است كه لزومي ندارد براساس وعده مقامات وزارت آموزش و پرورش با اين عجله تا پايان آبان ماه 50 درصد از كلاس‌هاي بالاي 40 نفر جمعيتشان كاهش يابد و به حد استاندارد 33 نفر برسد، چون اولا‌ اين كار هزينه زيادي را به آموزش و پرورش تحميل مي‌كند و ثانيا احتمال بروز نارضايتي برخي از والدين را در پي دارد و همچنين وظيفه خود مي‌دانم از معاون محترم تشكر كنم، چون بالاخره من شهروند فهميدم كه حد استاندارد كلاس‌ها در ايران 33 نفر است، نه حد استاندارد مكتوب در جـــرايـــد كـثـيــرالانـتـشــار كــه حــد استاندارد كلاس‌ها را بين 20 تا 30 نفر اعلام نموده‌اند. (27/8)

0905 - از تهران تماس مي گيرم. روزنامه محترم آفتاب، ما قـبـل از بـازنشستگي مي رفتيم ليست رايك امضا مي كرديم حقوقمان را مي گرفتيم حالا‌ تبديل به فيش شده و آن هـم چـنـد وقـتـي است كه حواله مي‌كنند به يك شركت ديگر كه آنجا 200 تومان از ما مي‌گيرند و فيش حقوق به ما مي دهند ، مگر ما بازنشستگان چه قدر حقوق مي گيريم كه 200 تومان اينجا و 300 تومان آنجا از ما مي گيرند؟ اين چه پول‌هايي است كه از ما مي گيرند؟ (28/8)

1018- از قزوين تماس مي‌‌گيرم. براي نقد كردن يك چك 134 هزار توماني به بانك رفاه كارگران پادگان مراجعه كرديم فقط به اين دليل كه چك به نام شعبه ديگري بود براي نقد كردنش 500 تومان كارمزد دريافت كردند، ما نفهميديم اين كارمزد اصلا‌ً قانوني است يا غير قانوني، مقدارش چه قدر است ، هر كس هر كاري دلش بخواهد مي‌كند نمي‌دانيم به چه كسي بايد مراجعه كنيم. (28/8)

1613- خبر دستگيري شكارچي كويتي براي هشتمين سال متوالي به جرم شكار غيرمجاز پرنده هوبره در ايران را خواندم. مجرم 7 سال متوالي در حين ارتكاب جرم دستگير مي شود و هر 7 سال با پرداخت جريمه نقدي كه براي افراد متمولي مثل ايشان مبلغ ناچيزي است،‌آزاد مي شود و دوباره براي سال هشتم جرم خود را تكرار مي‌كند. اين جسارت و تكرار همان جرم توسط اين كويتي نشان مي‌دهد كه قوانين جزائي ايران قدرت بازدارندگي را در اين زمينه ندارند و اگر داشتند شاهد تخريب بي رويه جنگل ها و مراتع كشور و شكار حيوانات و پرندگان نادر كشور نبوديم. بنابراين بازنگري قوانين مدون در مورد محيط زيست ضروري به نظر مي‌رسد . با آرزوي صدور حكمي عادلا‌نه در مورد شهروند كويتي. (28/8)

1153- از شهرضا تماس مي گيرم. متاسفانه در سبزي فروشي‌ها ديدم فلفل تند از هند وارد كردند، برادران عزيز جلوي اين واردات را بگيريد، ما ميوه نمي خواهيم، نفت مملكت را نفروشيد بدهيد بابت ميوه ، ما جلوي شكم بچه‌هايمان را مي گيريم، اينها خون آينده بچه هاي ماست. (28/8)

1352 - با تشكر از زحمات روزنامه آفتاب يزد، پيام دهنده 1633 از آقاي وزير بازرگاني سوال كرده بودند كه اين چه سياستي است كه گوشت تازه ما را ببرند به عربستان و گوشت منجمد كه معلوم نيست چطور ذبح شده را از ونزوئلا‌ و ساير جاها به ايران بياورند با توجه به اينكه من در اين زمينه اطلا‌عاتي دارم مي خواستم خدمتشان بگويم كه در سالهاي گذشته عده‌اي استدلا‌لشان اين بود كه چون ما زياد پول نداريم گوشت درجه يك نبايد بخوريم، گوشت درجه يك را صادر مي كنيم گوشت درجه دو و سه براي خودمان وارد مي كنيم . (28/8)

1330- از رامهرمز تماس مي گيرم. اينجا يك جايگاه سي ان جي تاسيس شده كه متاسفانه به مدت 6 ماه است كه دستگاه را تعطيل كرده و به مردم گاز سي ان جي نمي‌دهند، بارها به فرمانداري، اداره پخش و بازرسي منطقه خوزستان مراجعه كرديم اما اين مشكل همچنان لا‌ينحل باقي مانده است چرا بايد مردم اينجا اسير شوند و به دليل نفوذ صاحب جايگاه، كسي به او اعتراض نكند؟(28/8)

0929- از استان فارس تماس مي گيرم. مي‌خواستم بگويم در يكي از شماره‌ها‌يتان نوشته بوديد كه هزينه‌هاي سفر دانشجويان جزاير سليمان را ايران متقبل شده. ما عده‌اي دانشجوي پيام نور هستيم كه حتي هزينه يك ترم درسي‌مان را نداريم، من متعجبم كه چطور اين همه هزينه را به دانشجويان ساير كشورها مي دهند ، چراغي كه به خانه رواست به مسجد حرام است، نمي دانم جواب اين جور هزينه‌ها را چه كسي در آن دنيا مي دهد. ما يك عده دانشجوي دختر و پسر هستيم كه در دانشگاه پيام نور داريم زجر مي كشيم. (28/8)

1112 - از اروميه تماس مي‌گيرم. يك معلم حق التدريسي هستم سال 87 فروردين و ارديبهشت و خرداد به ما مجموعاً 200 هزار تومان پول دادند، الا‌ن كه 9 ماه از سال مي گذرد يك قران به ما حق التدريسي ها ندادند،‌اعتراض هم مي‌كنيم مي گويند تهران اعتباري به ما نداده است، اين جاي تاسف است، الا‌ن 5،6 سال است درس مي دهيم نه استخدام مي‌كنند و نه پيماني مان را درست مي كنند نه حقوق ما را درست و حسابي مي دهند،‌آخر خدا را خوش ميآيد؟(28/8)

1255- روزنامه اطلا‌عات مورخ 28/8 صفحه 13 امير سرتيپ دوم محمدي فر جانشين رئيس پليس آگاهي ناجا در مورد قتل‌هاي سريالي در جنوب اظهار داشتند همكاران پليس آگاهي در استان در اين مورد مقصر هستند و با عوامل قصور كننده در قتل‌هاي سريالي آبادان در سازمان پليس برخورد جدي خواهد شد. روزنامه آفتاب يزد مورخ 28/8 صفحه 4 رئيس پليس امنيت اخلا‌قي ناجا گفت گاهي رسانه‌ها پياز داغ يك سري مسائل را زياد مي‌كنند، به طوري كه آن آش ديگر قابل خوردن نيست، روز بهاني درباره سكوت نيروي انتظامي در خصوص قتل‌هاي زنجيره‌اي آبادان گفت گاهي اوقات تا پرونده يك موضوع بسته نشود نمي‌توان راجع به آن اطلا‌ع رساني كرد. (28/8)

1740 - يك راننده 54 ساله هستم، از سال 1348 تا 1387 فقط 14 سال و ده ماه حق بيمه پرداخت كردم و طي سه سال گذشته سه بار آنژيوگرافي كردم و رگهايم احتياج به بالن دارند، دكترها مي گويند نبايد پشت فرمان بنشينم، به اداره بيمه از كار افتادگي مراجعه كردم قبول نمي‌كنند، من بايد چه كار كنم؟(28/8)

2119- يك بازنشسته از كار افتاده هستم با حقوق 296 هزار تومان كه حكم خودم را برايتان فاكس كردم، دارم اخبار تلويزيون را گوش مي كنم ياد فرمايشات امام (ره) افتادم كه فرمودند يك موي كوخ نشينان به همه كاخ نشينان مي ارزد و ثروت اندوزي را مذموم مي‌دانستند، امروز شنيدم كه چگونه از يك ميلياردر دفاع مي كردند، لذت بردم، راستي قانون را يادتان هست؟ يادش به خير، با اميد موفقيت براي شما. (28/8)

0923- از قزوين تماس مي‌گيرم. بنويسيد بعضي از پزشكان كه در بيمارستان‌هاي دولتي كار مي‌كنند، متاسفانه ترجيح مي‌دهند كه حداقل درمان بيمار در بيمارستان انجام شود و آن را زودتر ترخيص كنند و به نوعي او را وادار مي‌كنند كه براي ادامه درمانش به طور مداوم به مطب آنها مراجعه كند و هر بار هم ويزيت مي‌گيرند و خيلي‌ها هم بيمه قبول نمي‌كنند، بيمار ناچار است كه با هر شرايطي كه آنها تعيين مي‌كنند راه بيايد، متاسفانه در مطب بعضي از آنها هم خود دكتر و منشي برخوردشان با بيمار خوب نيست و با مريض مثل يك زيردست رفتار مي‌كنند، من مطمئنم الان بسياري از خوانندگاني كه دارند اين پيام را مي‌خوانند احتمالا‌ نمونه‌هايي از موارد مشابه برايشان تداعي مي‌شود، متاسفانه تا از بعضي پزشكان انتقاد مي‌كنيم فريادشان بلند مي‌شود كه ما 20 ، 30 سال دود چراغ خورديم درس خوانديم زحمت كشيديم و حقمان است، حقتان است ولي حقتان است كه به شما احترام گذاشته شود، نه اينكه شما ديگران را تحقير كنيد يا مريض را وادار كنيد مطابق ميل شما رفتار كند يا مريض را از نظر مالي تحت فشار قرار بدهيد، نه خير اينها حق شما نيست، به هر حال شما هم يكسري وظايف و مسئوليت‌هايي در قبال بيماران و مردم ديگر داريد، اين طور نيست كه چون چند سال درس خوانديد و زحمت كشيديد آن وقت ديگر حق همه جور رفتار و عكس العملي را به خودتان بدهيد. (28/8)

0931- كــلا‌هـبــرداري زيــاد شـده اسـت، ريـشـه اكـثـر ايـن كلا‌هبرداري‌ها در بيكاري است، بعضي آدم‌هاي بيكار هر چه قدر هم آدم خوبي باشند مرض بيكاري گاهي از سرطان خطرناك تر است كه باعث فكر هاي بد مي شود، دولت ما به جاي اينكه در ممالك ديگر سرمايه گذاري كند اين سرمايه‌ها را صرف ايجاد اشتغال در مملكت خودمان كند تا اين همه جرم هاي رنگارنگ در مملكت ما رخ ندهد و ضمناً كساني كه كلا‌ه سرشان مي رود هم مجرم هستند كه هيچ وقت مورد تعقيب قرار نگرفته اند مگر نمي‌دانند گذرنامه را در اداره گذرنامه و وام را در بانك ها مي دهند، اين به اصطلا‌ح كلا‌ه به سررفته ها مي خواهند از راه غيرقانوني كارشان را پيش ببرند كه اينها هم بي تقصير نيستند. (29/8)

1436- پل عابر پياده خيابان فاطمي را مدتي است برداشتند و براي مردم خطر جاني دارد، با شهرداري تماس گرفتيم گفتند زيبايي شهر به هم مي خورد، آيا زيبايي شهر از جان عابر پياده ارزشش بيشتر است؟ چراغ ندارد و خط كشي ها را هم بسياري از رانندگان رعايت نمي كنند ، تا به حال هم چند تصادف شده، لطفاً درج بفرمائيد. (29/8)

1424- آقاي جنتي فرموده‌اند كه دولت آقاي احمدي نژاد دولت سخاوتمندي است، البته شايد در تامين بودجه براي بعضي دستگاه‌ها و برخي امور، سخاوتمندي مشاهده شود ولي من بازنشسته 80 ساله كه داراي تحصيلا‌ت عاليه و سي سال خدمت هستم و قبل از سال 79 بازنشسته شده‌ام حدود دو سه ميليون تومان طلب دارم و براي معالجه همسرم در به در دنبال دو ميليون تومان قرض مي گردم چرا براي من سخاوتمند نيستند؟ اميدوارم سفارش ما را هم بكنند. (29/8)

1308- متاسفانه دولت عدالت محور در اعطاي سهام و سود سهام عدالت خبرنگاران، بيماران خاص و افراد نيازمند را در مرحله 11 يعني آخرين مرحله در سال 88 قرار داده است و كاركنان دولت كه بعضي از آنها وضع بهتر و مناسب تري هم دارند آذر ماه سود دريافت مي كنند. (28/8) 1519- چند روز پيش يكي از مسئولا‌ن گفته بودند كه ما به فكر بازنشسته‌هاي تامين اجتماعي هم در سالهاي آينده هستيم. مگر من 65 ساله چند سال ديگر عمر دارم. از شما آفتابيان كه حق بازنشسته‌ها را پيگيري مي كرديد، استدعا دارم به فكر ما هم باشيد. (28/8)

1701- من امروز به ايراني بودن خودم افتخار كردم. من يك ايراني هستم كه در آلمان زندگي مي‌كنم و براي چند روز مسافرتي به اصفهان داشتم. امروز كيف پولم را كه حاوي 50 هزار دلا‌ر و كمي اسناد و مدارك بود در اصفهان گم كردم اما يك نفر به نام مجيد امروز صبح اين كيف را پيدا كرد و نزديك به يك ساعت گشت تا مرا پيدا كرد و كيفم را تحويلم داد . بنده از روزنامه شما تقاضا دارم از اين آقا تشكر نماييد. (28/8) 1434- گرچه اين سوال خيلي عمومي نيست ولي خواهشمندم جهت روشنگري اذهان عمومي، مسئولين ذي ربط جواب دهند آيا مدير يامديران مجتمع هاي مسكوني مي توانند فردي مجرد افغاني را به عنوان سرايدار به كار گمارند؟ (28/8)

آفتاب يزد: هر كس كه داراي مجوز كار در ايران باشد مي تواند از فرصت هاي شغلي استفاده كند. البته ترديدي وجود ندارد كه استفاده از هموطنان براي هر كاري به ويژه كارهايي كه با خانواده‌ها سرو كار دارد ارجح مي باشد.

1155- چند ماه است كه به سامانه 137زنگ مي‌زنيم براي جوي بندي سمت جنوبي كوچه انوشه كه از ستارخان و كوكبه است ، ترتيب اثر نمي‌دهند لطفا شهرداري محترم دستور بفرمايند تا به حال ما فكري بكنند. (28/8) 2239- از اروميه تماس مي ‌گيرم. متاسفانه امروز صدا و سيما مدام پخش مي‌كند كه پل شهيد كلا‌نتري اروميه را دولت نهم اين جور كرد و آن جور كرد، بابا جان اين كار را نكنيد مردم خيال مي‌كنند دولت نهم همه مشكلا‌ت مردم را حل كرده است براي اين پل از زمان اول انقلا‌ب و از زمان شهيد كلا‌نتري وزير محترم هزينه مي شد. (28/8)

آفتاب يزد: اي كاش صادقانه براي مردم توضيح داده مي شد كه با توجه به چند برابر شدن درآمد نفت در اين سه سال ، اگر سه تا چهار برابر دولت‌هاي قبلي كار عمراني صورت بگيرد در واقع مساوي با آنها اقدام شده است.

1155- در ايران خيلي خوب است كه حقوق بشر را در مدارس و از همان بچگي اعلا‌ميه حقوق بشر را به بچه ها ياد بدهند. (28/8) 1509- حال كه نسبت به شكايت عده عديدي از خريداران سايپا نسبت به عدم تامين قطعات گارانتي بي اعتنايي مي شود آيا خريداران از نظر حقوقي مي‌توانند اقامه دعوي كنند؟ لطفاً در اين مورد بنده را راهنمايي فرماييد. (29/8)

آفتاب يزد: نمي دانيم نحوه تنظيم قرارداد گارانتي چگونه است و آيا واقعاً راه جدي براي ارائه شكايت توسط خريداران در نظر گرفته شده يا نه؟

0717- آقاي رئيس جمهور در سفر اولش به استان مازندران قول داده بود در گلوگاه به وضعيت بهبود رفاهي و بيمه دكل بندها رسيدگي شود و به آنها سختي شغل بپردازند، متاسفانه در اين سفر اصلا‌ً يادي از اين مسئله نشد. (28/8) 1105- داشتم ساعت 11 تلويزيون را نگاه مي‌كردم ديدم از موزه مقبره مولا‌نا در قونيه گزارشي تهيه كرده اند كه خيلي جالب و ديدني بود و اشياء گرانبها و آثار 800 سال پيش و غيره را ديدم، خدا را شكر كردم اشياء باستاني و استخوان‌هاي اين خدا بيامرز از حراج كريستي سردرنياورد. (29/8)

0150 - چه خوب مي شد اگر مديران صندوق بازنشستگي صدا و سيما كه از گذشته هاي دور اين صندوق به پروپيمان بودن مشهور است عملكرد 5 ساله خود را به صاحبان واقعي صندوق يعني نمايندگان بازنشستگان با سند و مدرك ارائه مي‌دادند، مخصوصا با شايعاتي كه چند سال قبل در مورد اعطاي وام هاي سنگين به افرادي خاص مطرح شد. در شرايط فعلي، بازنشستگان زير خط فقر صدا و سيما از قانون خدمات كشوري محروم شدند و تورم افسار گسيخته، امكان ادامه زندگي را براي اين خانواده‌ها عملا‌ً غيرممكن كرده است.(28/8) 2229 - هر چه خواستم دندان روي جگر بگذارم و اين پيام را ندهم نتوانستم، اولا‌ً اين چه تيتري بود كه در صفحه حوادث زده بوديد، فيلم‌هاي مستهجن ماهواره پسري را به جنايت واداشت، اين آقا پسر اگر تحت تاثير فيلم هاي مستهجن مرتكب چنين عمل شنيعي شده است مرتبه قبل كه تا پاي چوبه دار رفت تحت تاثير چه چيزي بوده است؟ وانگهي بسياري از مردم ماهواره دارند و شايد بعضي از آنها به قول شما فيلم‌هاي مستهجن را هم نگاه كنند پس آنها هم بايستي مبادرت به چنين عملي بكنند؟ ثانياً مقصود شما از زدن اين تيتر چه بوده آيا مقصود شما اين بوده كه تخفيفي در مجازات داده شود يا مردم فيلم هاي مستهجن را نگاه نكنند، مسلماً كساني كه ديده بصيرت داشته باشند نگاه نمي‌كنند. (28/8) 2200- مي خواستم بگويم چرا بايد هزينه حواله كردن پول به شهرستان‌ها گران باشد، قبلا‌ً براي حواله پول به اصفهان 550 تومان مي گرفتند الا‌ن 2450 تومان بايد بدهيم. (28/8)

1734- از شهرضا تماس مي‌گيرم، در روزنامه نوشته بوديد كه50 نفر ميلياردها دلا‌ر واردات وارد اين مملكت كردند و واردات انحصاري است، خواستم بنويسيد تا مسئولا‌ن ببينند كه آيا اين شرط انصاف است؟ بقيه مردم اين مملكت حق ندارند؟ اين راه عدالت است؟ (28/8)

آفتاب يزد: اختيار واردات و نظارت آن به عهده دولت است؛ همان دولتي كه رئيس آن در تريبون عمومي مدعي مي شود كه باندهاي انحصار با نفوذ در مراكز قانونگذاري ، قوانين را به نفع خود هدايت مي كنند.
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 374]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن