تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818819266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئول نمايندگي ولي فقيه در جمعيت هلال‌احمر فارس: جمعيت هلال‌احمر با نگرش‌هاي سياسي مخدوش نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول نمايندگي ولي فقيه در جمعيت هلال‌احمر فارس: جمعيت هلال‌احمر با نگرش‌هاي سياسي مخدوش نمي‌شود
خبرگزاري فارس: مسئول نمايندگي ولي فقيه در جمعيت هلال احمر فارس گفت: فلسفه تشكيل جمعيت هلال احمر هيچ‌گاه با نگرش‌هاي محدود سياسي و جناحي مخدوش نمي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي هلال احمر استان فارس، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژكام در گردهمايي روساي شعب جمعيت هلال‌احمر استان فارس در شهر جهرم فلسفه تشكيل اين جمعيت را فعاليت‌هاي عام‌المنفعه، بشردوستانه و خدمت به مردم به‌ويژه طبقه محروم جامعه دانست.
وي خواستار ايجاد فضاي صلح و دوستي و ارتباط موثر جمعيت با ساير سازمان‌ها به ويژه استانداري فارس شد و افزود: اگر چه هر انساني داراي گرايش‌هاي سياسي است، اما نوع ماموريت ذاتي جمعيت هلال‌احمر مي‌طلبد كه مسئولان ارشد آن، فارغ از دسته‌بندي‌هاي سياسي و جناحي، تعاملي مثبت با همه‌ را در دستور كار خود قرار داده و همت آنها خدمت صادقانه به مردم باشد.
دژكام با بيان اينكه ارزيابي مستمر فعاليت‌ها به مسئولان اين جمعيت در يافتن فاصله آنها با اهداف پيش‌بيني شده كمك مي‌كند، خاطرنشان كرد: اين ارزيابي‌ها مشخص مي‌كند كه آيا در مقايسه با هزينه‌هاي انجام شده، در مسير تحقق اهداف جمعيت گام برداشته شده است يا خير.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در جمعيت هلال‌احمر استان فارس تصريح كرد: گاهي به بهانه عمل به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها و با الزام دست‌اندركاران به ارائه گزارش كار و آمار و نتايج اقدامات، مسيري طي مي‌شود كه براي اهداف يك مجموعه نيست و اين امر بي‌اعتمادي مردم را به‌دنبال دارد.
دژكام با بيان اينكه چشمگير نبودن فعاليت‌هاي هلال‌احمر در طول سال، كم‌رنگ بودن وجه خدمت‌رساني به مردم در اين خدمات را زمينه‌ساز بازماندن از اهداف پيش‌بيني شده دانست و گفت: مردم بايد احساس كنند كه جمعيت هلال‌احمر متعلق به آنها است.
وي ادامه داد: مردم بايد احساس كنند كه در مقابل آنها موسسه‌اي خيريه قرار دارد نه تشكيلاتي اداري و بي‌روح كه قصد سوء استفاده از توانمندي‌هاي مالي و تخصصي مردمي را دارد.
مهدي مصلي‌نژاد، سرپرست جمعيت هلال احمر استان فارس نيز خواستار صرفه‌جويي در هزينه‌هاي جاري، استفاده بهينه از بودجه برنامه‌اي و اماكن تحت اختيار، مديريت صحيح نيروي انساني، آمادگي شعب به‌ويژه در مناطق حادثه‌خيز استان با هدف رويارويي احتمالي با حوادث و رويدادهاي مرتبط با فصل سرما و تقويت تيم‌هاي امدادي در مناطق سردسير و حادثه‌خيز استان فارس شد.
در اين گردهمايي كه با هدف تشريح برنامه‌هاي مربوط به حوزه‌هاي امداد و نجات جوانان و داوطلبان در مدت زمان باقيمانده از سال جاري برگزار شد، لزوم تدوين نظام جامعه آماري، نوسازي ناوگان فرسوده و نيز تجهيزات امدادي، لزوم علمي سازي فعاليت‌ها و موازين هلال‌احمر، جلب و جذب مشاركت‌هاي مردمي در زمينه‌هاي مالي و تخصصي در مسير پيشبرد اهداف اين تشكل، توسعه فعاليت‌هاي داوطلبانه بحث و بررسي شد.
انتهاي پيام/ح20
 دوشنبه 4 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن