تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812902573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مقام پاكستاني : حملات موشكي احساسات ضد آمريكايي را تشديد كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مقام پاكستاني : حملات موشكي احساسات ضد آمريكايي را تشديد كرده است
كليات. پاكستان. تظاهرات سياسي. آمريكا
اسلام آباد - وزير اطلاع رساني پاكستان روز يكشنبه تاكيد كرد كه ادامه حملات موشكي به مناطق قبايلي اين كشور ،احساسات ضد آمريكايي را تشديد كرده است .

به گزارش ايرنا، شري رحمان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تظاهرات روز يكشنبه مردم مولتان عليه آمريكا افزود كه اين كشور بايد بداند كه افكار عمومي به شدت از اين نوع حملات منزجر شده است .

يوسف رضا گيلاني نخست وزير پاكستان نيز روز يكشنبه تاكيد كرد كه با تداوم حملات موشكي ، احساسات ضد آمريكايي و واكنش‌ها بر ضد نيروهاي پيمان اتلانتيك شمالي ناتو در پاكستان افزايش خواهد يافت.

گيلاني اظهار داشت كه حملات موشكي آمريكا، تلاش‌هاي پاكستان را براي مهار اوضاع شمال غربي اين كشور خنثي مي‌كند. .

شماري از مردم مولتان پاكستان روز يكشنبه با برپايي تظاهراتي به حمله موشكي اخير آمريكا در اين كشور اعتراض كردند.

تظاهركنندگان فرياد مرگ بر آمريكا سردادند و آدمك جرج دبليو بوش رييس جمهوري اين كشور را به اتش كشيدند.

چودري علي خان يكي از اعضاي ارشد حزب مسلم ليگ شاخه نواز در پارلمان پاكستان نيز روز شنبه هشدار داده بود در صورتي كه ارتش آمريكا به حملات هوايي خود به خاك آن كشور ادامه دهد، اين كشور به احتمال زياد مسير اصلي انتقال تجهيزات ناتو به افغانستان را مسدود خواهد كرد.

وي در گفت و گو با خبرنگاران در اسلام اباد افزود پيامد ادامه حملات موشكي شكايت دولت پاكستان از آمريكا نزد سازمان ملل خواهد بود.

به رغم اينكه دولت پاكستان بطور رسمي اعتراض خود را به اين حملات چندين بار ابراز كرده است ولي در گزارشي كه به تازگي در روزنامه آمريكايي واشنگتن پست منتشر شد، آمده است كه دولت پاكستان بطور مخفيانه با اين عمليات نظامي آمريكا موافقت كرده اما گيلاني وجود هر گونه قرار دادي را كه بر اساس آن آمريكا بتواند به خاك پاكستان حمله كند، تكذيب كرده است .

از سويي ديگر سازمان پيمان آتلانتيك شمالي (ناتو ) روز يكشنبه اعلام كرد همكاري بين نيروهاي ناتو در افغانستان و ارتش پاكستان بهترين راه براي غلبه بر طالبان است .

تنش بين پاكستان و نيروهاي غربي مستقر در افغانستان در ماههاي اخير به علت حملات موشكي آمريكا عليه نيروهاي طالبان و القاعده در مناطق مرزي تشديد شده است .
 دوشنبه 4 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن