تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815430260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احتمال بازگشت علوي به پيروزي قوت گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: احتمال بازگشت علوي به پيروزي قوت گرفت
جدايي ژاك الونگ و منع قانوني باشگاه پيروزي در جذب بازيكن جديد مسئولان اين باشگاه را برآن داشته تا به دنبال بازگشت دوباره سيد محمد علوي به اين باشگاه باشند.
به گزارش خبرنگار مهر سيدمحمد علوي در فصل نقل و انتقالات ليگ برتر و پيش از آنكه افشين قطبي مجددا همكاري خود با باشگاه پيروزي را آغاز كند با نظر افشين پيرواني به اين تيم پيوست .
علوي كه با بي مهري افشين قطبي روبرو شد و در نيم فصل اول مسابقات ليگ برتر كمتر فرصت بازي پيدا كرد در نهايت تصميم به جدايي از جمع سرخپوشان گرفت و به باشگاه پاس همدان پيوست .
با توجه به جدايي افشين قطبي و نياز تيم فوتبال پيروزي به بازيكني با توانايي بازي در خطوط دفاع و مياني زمزمه هاي بازگشت دوباره سيد محمد علوي به اين تيم مطرح شده است البته بازگشت دوباره اين بازيكن به پيروزي منوط به موافقت باشگاه پاس است كه چندي پيش بصورت قرضي تا پايان فصل اين بازيكن را به خدمت گرفت .
در اين رابطه كاظم اوليايي مديرعامل باشگاه پاس همدان به خبرنگار مهر گفت : سيد محمد علوي با حسن نيت خود و مسئولان باشگاه پيروزي به پاس بازگشت . به همين خاطر اگر پرسپوليسي ها قصد بازگرداندن اين بازيكن را به تيم شان داشته باشند حاضريم با آنها با رفتاري مطابق وارد مذاكره شويم .
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن