تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812967359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حامد بهداد و ميترا حجار در نقش زوج در فیلم مهرجويي + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: به گزارش آخرین نیوز به نقل از سینمای ما، با مطرح شدن نام حامد بهداد و ميترا حجار براي بازي در فيلم سينمايي «نارنجي.پوش» تازه.ترين اثر داريوش مهرجويي با مضمون اجتماعي در اواخر تابستان جلوي دوربين مي.رود. وحيده محمدي.فر گفت: فيلمنامه توسط من و آقاي مهرجويي نوشته شده است. با تكميل شدن عوامل و بازيگران، فيلم اواخر تابستان در تهران جلوي دوربين خواهد رفت.

وي در ادامه به فضاي داستان اشاره كرد و گفت: داستان تحول عجيب يك مرد را روايت مي.كند. اين شخصيت تلاش دارد تا با پاكيزگي محيط اطراف، به تطهير روح و روان خود بپردازد و به پاكيزگي روح دست يابد.

محمدي.فر در ادامه افزود: تاكنون حامد بهداد براي ايفاي نقش اصلي داستان (عكاس) و ميتراحجار براي ايفاي نقش همسر وي به عنوان اولين گزينه هاي بازي مطرح شده.اند.

همسر مهرجويي درباره داستان فيلم توضيح داد: داستان درباره مرد عكاسي است كه به ناگاه تحولي در زندگي.اش رخ مي.دهد او قصد دارد دنياي درون و بيرون.اش را از شرآلودگي.ها پاك نمايد.بنا بر اين گزارش، فيلم كاملاً شهري و اكثر لوكيشن.هاي آن خارجي است.

بخش عمده فيلم در تهران و مابقي صحنه.ها در شهرستان.هاي اطراف فيلمبرداري خواهد شد.

داريوش مهرجويي با ساخت فيلم تحسين شده «آسمان محبوب» سال گذشته در جشنواره فيلم فجر شركت كرد و توانست جوايزي را از دو بخش بين.المللي و داخلي جشنواره از آن خود سازد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن