تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815430622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مايلي.كهن: كسي كه 6 ماه در پرسپوليس بوده پيشكسوت اين تيم نيست/ استيلي در پذيرفتن نظرات من مختار است


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:




مديرفني تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس تاكنون خريد.هاي خوبي در فصل نقل و انتقالات داشته است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمد مايلي.كهن درباره عدم حضورش در جلسه پيشكسوتان پرسپوليس اظهار كرد: دوشنبه هفته پيش سعيد ترابي از طرف اهالي اين كميته با بنده تماس گرفت و در اين باره صحبت كرد،. بعد گفت سه.شنبه علي پروين خودش با شما تماس مي.گيرد كه كسي با من تماس نگرفت و به طور طبيعي من هم در آن جلسه نبودم. البته معتقدم بحث پيشكسوتان معناي خاص خود را دارد و كسي كه تنها شش.ماه سابقه حضور در پرسپوليس را دارد يا اصلا سابقه.اي ندارد، نمي.تواند در كميته پيشكسوتان باشد. در جلسه.اي كه برگزار شد از اين گونه افراد زياد بودند كه اين با معناي واقعي پيشكسوت پرسپوليس تناقض دارد.

وي درباره كيفيت سمتش در تيم پرسپوليس و اينكه آيا در تصميم.گيري.هاي فني تيم دخيل خواهد بود، اظهار كرد: بنده به نوعي به حميد استيلي سرمربي تيم مشاوره مي.دهم. اگر او كمك بخواهد اين كار را انجام مي.دهم و هرجايي هم خودم لازم ببينم نظرم را ارايه مي.كنم. البته استيلي در پذيرفتن و اجرايي كردن نظرات من مختار است. مطمئن باشيد من حرفي را كه مي.زنم به آن عمل مي.كنم؛ زماني بنده را به عضويت هيات مديره باشگاه درآوردند اما بعد از مدتي وقتي ديدم نمي.توانم در آن سمت كمكي به پرسپوليس كنم، از مسووليتم كناره.گيري كردم. اكنون هم بدانيد تا وقتي احساس كنم حضورم براي پرسپوليس مفيد است خواهد بود و در غير اينصورت نمي.مانم.

وي در گفت.وگو با برنامه ورزش و مردم ضمن انتقاد از دوره.هاي مديريتي سال.هاي پيش پرسپوليس و مقايسه.اش با شرايط كنوني، خاطرنشان كرد: مطمئن باشيد مايلي.كهن شرافتش را با چيزي معامله نمي.كند؛ بنابراين اگر از يك كار خوب در دوره فعلي تعريف مي.كنم، به خاطر اين نيست كه مديرفني پرسپوليس شدم.

مايلي.كهن با ابراز رضايت از خريد.هاي پرسپوليس تاكنون در فصل نقل وانتقالات بازيكنان، اظهار كرد: ممكن است تيمي خريد.هاي بزرگي داشته باشد اما الزاما اين كار به نتيجه خوب گرفتن منتهي نمي.شود. نبايد خريد.ها احساسي باشد؛ قطعا تراكم بازيكن خوب در پست.هاي مختلف، مشكلات عديده.اي را در تيم بوجود مي.آورد. به طور مثال ما نبايد در يك پست سه بازيكن هم.تراز داشته باشيم.

وي خاطرنشان كرد: پرسپوليس در فصل گذشته با زدن 50گل رده چهارم را در ميان تيم.هاي ليگ برتري دارد و با دريافت 36 گل به طور مشترك با فولاد از اين حيث رتبه هفتم را دارد؛ اين آمار نشان مي.دهد پرسپوليس در خط دفاع مشكلاتي داشته است. اين تيم محمد نصرتي و شيث رضايي را در خط دفاع به خدمت گرفته است. همچنين علي كريمي كه از نوادر فوتبال ماست را جذب كرده كه اين.ها خريد.هاي خوبي تا اين لحظه هستند. ضمن اينكه پرسپوليس تا پايان مهلت نقل. و انتقالات هنوز فرصت دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن