تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812859970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرامور فرهنگي وزارت علوم درغرفه ايسنا: ايسنا را جامعه دانشجويان اداره و رهبري مي‌كند جاي خالي نشريات دانشجويي در نمايشگاه مطبوعات مشهود است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديرامور فرهنگي وزارت علوم درغرفه ايسنا: ايسنا را جامعه دانشجويان اداره و رهبري مي‌كند جاي خالي نشريات دانشجويي در نمايشگاه مطبوعات مشهود است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: صنفي - فرهنگي

مدير كل امور فرهنگي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با حضور در غرفه ايسنا در پانزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها، با بيان اينكه حوزه فرهنگي وزارت علوم به دليل مخاطب دانشجويي ايسنا، توجه ويژه‌اي به اين خبرگزاري دارد، گفت: جامعه ايسنا را جامعه دانشجويان اداره و رهبري مي‌كند و علاقه شخصي من اين است كه تعداد ايسناها زياد شود.

دكتر محسن اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار با خبرنگار صنفي فرهنگي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، عنوان كرد: اينكه دانشجويان وارد حوزه خبري شده اند باعث مي‌شود بتوانند خود خبر و محتواي آن را درك كنند و در واقع افتخار ايسنا اين است كه با جامعه دانشگاهي كار مي‌كند.

وي با بيان اينكه جامعه دانشگاهي لطافت و سادگي دارد، افزود: سادگي آن چيزي است كه جامعه دانشجويي آن را مي‌طلبد و نقدي كه جامعه دانشگاهي مي‌پسندد به اين ظواهر ربطي ندارد.

مدير كل امور فرهنگي وزارت علوم همچنين با اشاره به برنامه‌ريزي گسترده انجام شده طي سه سال اخير در حوزه فرهنگ وزارت خانه گفت: از اين ميان مي‌توان به توزيع 400 هزار بن الكترونيكي كتاب اشاره كرد.

قريب به 5 هزار تشكل دانشجويي در دانشگاه‌هاي دولتي فعاليت مي كنند

مديركل امور فرهنگي وزارت علوم در خاتمه همچنين با بيان اينكه در حال حاضر 2 هزار و 600 نشريه، 160 تشكل سياسي و 673 كانون فرهنگي اجتماعي در دانشگاه‌ها فعاليت مي‌كنند، عنوان كرد: با احتساب بيش از 2 هزار و 300 انجمن علمي و 48 تشكل خيريه در دانشگاه‌ها قريب به 5 هزار تشكل دانشجويي فقط در دانشگاه‌هاي دولتي حضور دارند كه مديريت نظام مند اين تشكل‌ها ضرورت دارد.

وي با اشاره به اهميت برگزاري جشنواره سراسري نشريات دانشجويي و ضرورت‌هاي آن گفت: اميد است اين جشنواره به زودي برگزار شود.

انتهاي پيام
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن