تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815518943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

۷۵ سارق و زورگير طي ۲۴ ساعت دستگير شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:

سرهنگ پاسدار احد کريمي گفت: مردم بدانند پليس در برخورد با زورگيران و کساني که موجب وارد آمدن خدشه به امنيت اجتماعي مي شوند با قدرت و قاطعيت برخورد مي کند و ماموران انتظامي بدون اغماض و ترحم به سوي مجرمان خشن شليک خواهند کرد.
دزد سابقه دار مامور انتظامي را با چاقو مجروح کرد

هموطن آنلاین _ سيدخليل سجادپور - دزدي که ۱۱ فقره سابقه کيفري دارد هنگام سرقت از يک ساختمان نيمه ساز در مشهد با چاقو مامور انتظامي را مجروح کرد.
اين دزد جوان که به همراه ۷۴ تن ديگر از سارقان و زورگيران طي ۲۴ ساعت در مشهد دستگير شده بود، هنگام بازديد فرمانده انتظامي خراسان رضوي، فرماندار و فرمانده انتظامي مشهد و جمعي ديگر از مسئولان امنيتي و انتظامي از کشفيات کلانتري ها به خبرنگاران گفت: مادرم بيمار دياليزي است و يک خواهر دم بخت دارم. او که ۱۱ فقره سابقه کيفري دارد، افزود: ساعت ۴ صبح به قصد سرقت از يک ساختمان نيمه ساز رفته بودم که در چنگ ماموران گشت کلانتري مصلي گرفتار شدم و براي اين که بتوانم فرار کنم چاقو کشيدم اما مامور انتظامي مانع فرارم شد که به ناچار به سمت او حمله و او را مجروح کردم. اما باز هم موفق به فرار نشدم و آن ها مرا دستگير کردند.
اين دزد سابقه دار افزود: خالکوبي هاي روي بدنم را در زندان انجام داده ام اما هم اکنون از کرده خود پشيمانم!
دزد ۱۳ ساله ديگري که گوشي تلفن همراه و موتورسيکلت سرقت کرده است نيز گفت: از کسي پول طلب داشتم موتورسيکلت او را ربودم تا پولم را پس بدهد. او اضافه کرد: پدرم فوت کرده و مادرم را هم نمي دانم در کجا زندگي مي کند. گوشي تلفن همراه را نيز از يک دامداري دزديدم.
در اين حال افسر پرونده اين نوجوان گفت: او يک بار از بهزيستي فرار کرده است و تحقيقات ما درباره مادرش نيز نشان داد که مادر وي در زندان بوده که پس از آزادي نشاني از او به دست نياورديم و در حال حاضر نيز اين نوجوان در نزد استادکار خود زندگي مي کند.
در نمايشگاه کشفيات کلانتري ها، تعداد زيادي مشروبات الکلي، ديش هاي ماهواره، البسه هايي با تصاوير مبتذل و لوازم مسروقه کشف شده به نمايش گذاشته شده بود که فرماندهان انتظامي از آن ها بازديد کردند. فرمانده انتظامي خراسان رضوي در حاشيه بازديد از سارقان و زورگيران دستگير شده به خبرنگاران گفت: با اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و اخلاقي در خراسان رضوي جرايم خشن ۱۸ درصد کاهش يافته است.
سردار بهمن اميري مقدم افزود: طرح جمع آوري ماهواره ها نيز به زودي در مشهد آغاز مي شود. وي استقرار قضات در چند کلانتري براي رسيدگي سريع به جرايم را از نقاط مثبت طرح ارتقاي امنيت اجتماعي دانست و گفت: مردم بايد در مشهد احساس امنيت داشته باشند و ما با سارقان خياباني و اخلالگران نظم و امنيت عمومي اتمام حجت مي کنيم. رئيس پليس خراسان رضوي خاطرنشان کرد: به عنوان فرمانده انتظامي استان هيچ گونه سهل انگاري و غفلت ماموران را در برخورد قاطعانه با اخلالگران و زورگيران نمي پذيرم و پليس مصمم است تا با اين پديده شوم با قدرت و قاطعيت برخورد کند.
سردار اميري مقدم تصريح کرد: به زودي مردم شاهد افزايش حضور فيزيکي پليس در شهر خواهند بود.
فرماندار مشهد نيز در حاشيه اين نمايشگاه و در مصاحبه اي صميمانه با رسانه هاي گروهي گفت: پليس بايد اطلاعات و کشفيات خود و مبارزه با باندها را در اختيار مردم قرار دهد وگرنه هر چه تلاش کند زحمات آنان به چشم نمي آيد. حسن موحديان در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسيد آيا اين دور باطلي نيست که تجهيزات ماهواره وارد کشور شود، عده اي به عنوان نصاب آن را نصب کنند و بعد پليس با مشاهده ديش آن ها را از پشت بام جمع آوري کند؟ گفت: پليس به عنوان ضابط قضايي بايد کار قانوني خود را انجام دهد اما سخن شما درست است و بايد اقدامات فرهنگي قبل از اقدامات پليسي باشد که در اين رابطه ضعيف عمل کرده ايم.
وي اضافه کرد: در عين حال پليس بايد ماموريت خود را انجام بدهد و همه دستگاه ها بايد کمک کنند تا جرايم ريشه يابي شود و با ريشه آن ها برخورد جدي و قاطعانه صورت گيرد که اگر بخواهيم ريشه بروز جرايم را بررسي کنيم علت اصلي آن بيکاري و سستي بنيان خانواده هاست.
فرمانده انتظامي مشهد گفت: ۷۵ تن از سارقان و زورگيراني که طي ۲۴ ساعت در مشهد دستگير شده اند، بين ۱۳ تا ۲۸ سال سن دارند که حدود ۹۵ درصد از آنان نيز به موادمخدر معتاد هستند.
سرهنگ پاسدار احد کريمي افزود: مردم بدانند پليس در برخورد با زورگيران و کساني که موجب وارد آمدن خدشه به امنيت اجتماعي مي شوند با قدرت و قاطعيت برخورد مي کند و ماموران انتظامي بدون اغماض و ترحم به سوي مجرمان خشن شليک خواهند کرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن