تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815521446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پانزدهمين جشنواره مطبوعات و خبرگزاري ها از نگاه ميهمانان خارجي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پانزدهمين جشنواره مطبوعات و خبرگزاري ها از نگاه ميهمانان خارجي
تهران - پانزدهيمن جشنواره بين المللي مطبوعات و خبرگزاري ها ، امروز يكشنبه (سوم آذر) در حالي به كار خود پايان مي دهد كه ميهمانان خارجي شركت كننده در اين جشنواره ، از آن به عنوان فرصتي براي معرفي نشريات خود به ايرانيان ياد كردند.


"شيخ ظهيرالدين" از روزنامه انگليسي زبان "نيشن" Nation كراچي در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، هدف از شركت در جشنواره پانزدهم را معرفي مطبوعات و رسانه هاي كشورش به شركت كنندگان در جشنواره، تبادل تجريبات و ديدگاه هاي رسانه اي و خبري و نيز آشنايي با فرهنگ ، تاريخ و ادبيات رسانه اي ساير حاضران به ويژه ايران به عنوان ميزبان اين جشنواره ، ياد كرد.
وي با اشاره به وجود برخي مشكلات در اين جشنواره ، افزود: با اين حال ، تجربه بسيار خوبي بود و اميدواريم كه در آينده با حل اين مشكلات، شاهد دستاوردهاي بهتر و بيشتري در زمينه تبادل تجربيات و نيز انتقال اين تجربيات به سايرين باشيم .
شيخ ظهيرالدين همچنين خاطر نشان كرد كه برگزاري اين جشنواره ، فرصت خوبي براي ترويج و اشاعه فرهنگ ، ادبيات ، تجربيات و دستاوردهاي رسانه اي ايران در سطح جهان و به ويژه كشورهاي همسايه است.
نماينده روزنامه انگليسي زبان "بيجينگ ريويو" Beijing Review در غرفه چين نيز هدف از شركت در اين جشنواره را معرفي اين نشريه و ساير مطبوعات و خبرگزاري هاي كشورش خواند و گفت كه اين جشنواره تا حد زيادي به تامين اين هدف كمك كرد.
وي همچنين از استقبال ايراني ها از غرفه چين تقدير و تاكيد كرد كه در بازگشت به كشورش ، حامل پيام دوستي مردم و دولت ايران براي هموطنانش است.
"قربان ترخان" خبرنگار خبرگزاري صداي افغان نيز ضمن ابراز رضايت از حضور در اين جشنواره ، تصريح كرد كه جشنواره در فضايي خوب و صميمي برگزار شد.
ترخان هدف از شركت در اين جشنواره را رساندن پيام پايداري افغان، ارتباط نزديك با رسانه هاي همسايه و جهان و تبادل تجربيات رسانه اي عنوان و تاكيد كرد، پيام اصلي ما اين است : "افغانستان هميشه بود، خواهد بود و خواهد ماند."
وي در رابطه با مهاجران افغان در ايران گفت : انتظار داريم دولت و مردم ايران مانند هميشه تا بازگشت آرامش و ثبات در افغانستان و فراهم شدن زمينه بازگرداندن مهاجران به كشور، به حمايت و پشتيباني از برادران مهاجرمان ادامه دهند.
ترخان در پاسخ به اين سوال كه ارزيابي شما از سياست هاي "باراك اوباما" رئيس جمهوري منتخب آمريكا درباره افغانستان چيست ، گفت: درستي يا نادرستي اين سياست ها و اينكه آيا اوباما موفق به اجراي آنها خواهد شد يا نه را آينده ثابت مي كند.
خبرنگار صداي افغان همچنين از تلاش هاي دولت كابل در مقابله با حملات نيروهاي طالبان و افغان تقدير و حملات نيروهاي ائتلاف به غيرنظاميان را تقبيح كرد.
مترجمام ** 1088
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن