تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814585245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نيكبخت ستاره پيكان تساوي پرسپوليس برابر پيكان


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: نيكبخت ستاره پيكان تساوي پرسپوليس برابر پيكان
در ادامه رقابتهاي هفته پانزدهم رقابتهاي ليگ برتر ديروز دو تيم پرسپوليس و پيكان در ورزشگاه شهيد رجايي قزوين به قضاوت هدايت الله ممبيني به مصاف هم رفتند كه در پايان دو تيم به تساوي 2 بر 2 رضايت دادند.
در شروع اين ديدار پرسپوليس در دقيقه 3 توسط ابراهيم توره به گل اول دست يافت. در دقيقه 7 مدافعان تيم پيكان درون محوطه جريمه بر روي علي كريمي مرتكب خطاي پنالتي شدند كه اين ضربه را عليرضا نيكبخت واحدي نتوانست به گل تبديل كند و محمد محمدي آنرا را مهار كرد.
براي تيم فوتبال پيكان هم ايمان حيدري در دقيقه 33 و محمدرضا طهماسبي 37 گل زدند تا اين تيم بازي باخته در نيمه اول را با پيروزي عوض كند.
با شروع نيمه دوم پرسپوليس روند هجومي تري به خود گرفت و موفق شد در دقيقه 52 بازهم توسط ابراهيم توره به گل دوم و تساوي دست پيدا كند.
در ادامه اين ديدار شاگردان افشين پيرواني در دقيقه58 بازهم صاحب يك ضربه پنالتي شدند كه اين بار هم عليرضا نيكبخت واحدي مثل پنالتي اول موفق عمل نكرد و محمد محمدي ضربه دوم پنالتي را هم مهار كرد.
در ادامه بازي دو تيم صاحب موقعيت هاي خوبي براي گلزني شدند اما نتوانستند از اين موقعيت ها براي رسيدن به پيروزي استفاده كنند تا در نهايت بازي با تساوي 2 بر 2 به پايان برسد.
هدايت الله ممبيني كه قضاوت اين ديدار را برعهده داشت به ميثم خسروي و ايمان حيدري از تيم پيكان و پژمان نوري از تيم پرسپوليس كارت زرد نشان داد و علي قرباني بازيكن تيم فوتبال پيكان را به دليل اعتراض به تصميم داور و ورود غيرقانوني به زمين از روي نيمكت اخراج كرد.
تيم فوتبال پيكان با اين تساوي 29 امتيازي شد و همچنان در صدر جدول باقي ماند و تيم پرسپوليس با 23 امتياز در رده ششم جدول قرار گرفت.
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن