تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815026938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تيم اميد جودو ايران قهرمان غرب آسيا شد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تيم اميد جودو ايران قهرمان غرب آسيا شد
اولين دوره رقابتهاي جودو قهرماني غرب آسيا كه از روز گذشته با حضور جودوكاران 9 كشور در امان پايتخت اردن آغاز شده بود، عصر امروز با قهرمان تيم كشورمان به پايان رسيدو

در مسابقات امروز و در وزن 61- كيلوگرم علي چالاك پس از استراحت در دور اول، برابر جودوكاراني از سوريه و عربستان به برتري رسيد و مدال طلا را برگردن آويخت.

در وزن 66 كيلوگرم وحيد بنا پس از استراحت در دور اول ، جودوكاراني از كشورهاي كويت و سوريه را شكست داد و عنوان قهرماني و مدال طلا را از آن خود كرد.

در وزن 73 كيلوگرم نيز وحيد بنا با شكست حريفاني از كشورهاي فلسطين ، سوريه و يمن مدال طلا را بر گردن آويخت.

تيم كشورمان در روز نخست اين رقابتها نيز در وزن 81- كيلوگرم حميد قاسمي نژاد پس از استراحت در دور نخست، جودوكار كويتي را شكست داد و راهي ديدار پاياني شد. وي در بازي نهايي هم نماينده لنبان را شكست داد و به مدال طلاي اين وزن دست يافت.

در وزن 90- كيلوگرم علي محمد نيا دور اول را استراحت داشت. وي دور دوم لبنان را برد و سپس با برتري مقابل حريفي از كويت، مدال طلا اين وزن را به گردن آويخت.

در وزن 100- كيلوگرم مجتبي نيم بين با برتري مقابل جودوكاران لبنان ، قطر و سوريه به مدال طلا دست يافت. علي ملكي پور دروزن 100+ كيلوگرم دور نخست نماينده كويت راشكست داد. وي مبارزه بعدي خود را به نماينده سوريه واگذار كرد و به گروه بازنده ها رفت. ملكي پور براي كسب مدال برنز مقابل جودوكاري از عربستان صاحب برتري شد و به مدال برنز دست يافت.

مراسم پاياني نخستين دوره مسابقات جودو اميدهاي غرب آسيا با حضور " اميد العنزي" رئيس آسيايي اين رشته برگزار شد و مدالهاي طلاي ورزشكاران كشورمان نيز توسط وي اهدا شد.
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن