تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815526475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل وزارت صنايع:رويكرد ما كاهش توليد لامپ رشته اي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديركل وزارت صنايع:رويكرد ما كاهش توليد لامپ رشته اي است
مشهد - مدير كل صنايع برق و الكترونيك و فناوري اطلاعات وزارت صنايع و معادن گفت: رويكرد ما كاهش توليد لامپ رشته اي و جايگزين كردن لامپ هاي كم مصرف است .


مهندس محمود ليائي روز شنبه در بازديد از چند واحد توليد كننده لامپ در مشهد افزود : اين امر در راستاي كمك به بهينه سازي مصرف انرژي است كه با متوقف كردن صدور مجوزهاي جديد صنعتي براي توليد لامپ هاي رشته اي آغاز شده است.
وي روند توليد صنايع روشنايي ، سيم و كابل ، كليد و پريز و كنتورهاي برق چند تعرفه اي در خراسان رضوي را مثبت ارزيابي كرد و گفت : خراسان رضوي با داشتن 34 درصد سهم توليد اين صنايع در كشور در حال تبديل شدن به يكي از قطب هاي صنعت برق در كشور است .
او افزود : همچنين اين استان با توليد كنتورهاي برق چند تعرفه اي مي تواند پاسخگوي نياز اين محصول براي شرق كشور باشد.
ليايي همچنين از اعطاي تسهيلات ارزي براي ورود مواد اوليه خارجي صنايع الكتريكي خبر داد و گفت : واحدهاي صنعتي متقاضي مي توانند براي استفاده از اين تسهيلات به سازمان صنايع و معادن استان و دفتر صنايع برق و الكترونيك و فناوري اطلاعات وزارت صنايع و معادن مراجعه كنند.
مدير كل صنايع برق و الكترونيك و فناوري اطلاعات وزارت صنايع و معادن طي دو روز حضور در مشهد از شش واحد صنعتي برق و الكترونيك استان بازديد و از نزديك توانمندي اين واحدها را ارزيابي كرد.ك/2
659 /2713/1654/589
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن