تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815696709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چهارم آذرماه هشتمين همايش بين المللي مهندسي سواحل برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: چهارم آذرماه هشتمين همايش بين المللي مهندسي سواحل برگزار مي شود


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:هشتمين همايش بين المللي مهندسي سواحل، بنادر و سازه هاي دريايي با همت سازمان بنادر و دريانوردي، چهارم لغايت ششم آذرماه در سالن همايش هاي رايزن برگزار مي شود.

به گزارش روز شنبه خبرنگار گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"ايسكانيوز" عطا ا... صدر معاون فني ومهندسي سازمان بنادر در نشست خبري هشتمين همايش بين المللي مهندسي سواحل، بنادر و سازمان هاي دريايي گفت:اين همايش عملي به صورت منظم و هر دو سال يكبار در كشور برگزار مي شود.
وي تصريح كرد:اين همايش معرضي براي ارائه آخرين دستاوردهاي عملي و فن آوري در بخش مهندسي سواحل وسازه هاي دريايي است كه با مشاركت اساتيد دانشگاهي، محققين و دست اندركاران بخش مهندسي سواحل برگزار مي شود.
وي با اشاره به اين كه اين همايش از چهارم آذرماه در محل سالن همايش هاي رايزن برگزار مي شود اذعان داشت:هدف از برگزاري اين همايش ايجاد فضاي مناسب براي بحث و تبادل نظر و انتقال تجربيات ميان متخصصين و دست اندركاران مهندسي سواحل، بنادر و پروژه هاي دريايي است.
به گفته وي برگزاري اين همايش علاوه بر ايجاد همكاري هاي مناسب در زمينه مهندسي سواحل،2008 ICOPMAS بستر مناسبي را جهت ارئه توانمندي هاي تخصصي موجود در منطقه فراهم مي كند.
صدر ادامه داد: اين همايش پس از اخذ مصوبه دولت در تير ماه سال 86،متشكل از هيئت رئيسه، كميته علمي و هيئت اجرايي است، هيئت رئيسه نيز از 20 نفر از مسئولين و روساي سازمان ها و نهادها و موسسات مربوطه تشكيل شده است.
موسساتي چون: سازمان بنادر و دريانوردي، سازمان شيلات ايران، سازمان هواشناسي كشور، شركت نفت خزر، سازمان محيط زيست، مناطق آزاد، و... هيئت رئيسه اين همايش را تشكيل مي دهند.
لازم به ذكر است كه در هيئت علمي اين همايش نمايندگاني از كشورهاي كانادا، امريكا، ژاپن، استراليا، هلند، دانمارك و قبرس حاضر خواهند بود.
صدر بيان كرد: تعداد مقالات ارائه شده باري همايش كه به دو زبان فارسي و انگليسي است 276 مقاله بوده كه در رابطه با مهندسي سواحل و بنادر، مهندسي فراساحلي و خط لوله، ايمني و ... ارائه شده اند.
وي تصريح كرد: از اين تعداد مقاله 177 خلاصه مقاله انتخاب و به سمينار عرضه شد كه 141 مقاله پذيرفته و به صورت شفاهي و پوستر ارائه خواهد شد.
صدر در خصوص معيارهاي ارزيابي مقالات گفت: ميزان كاربردي بودن مقاله، ميزان ارتباط محتواي مقاله با عنوان همايش، متدولوژي و منطقي بودن روند ارائه مقاله و ... از جمله معيارهاي ارزيابي مقالات ارسالي به اين همايش بوده است.
وي در خصوص اقدامات ونوآوري هاي كه براي نخستين بار در اين همايش صورت گرفته است افزود: ايجاد پايگاه اينترنتي دائمي همايش به دو زبان فارسي و انگليسي، امكان دسترسي به كليه مقالات هفت دوره گذشته با قابليت جستجو، ايجاد بانك اطلاعاتي متخصصين ذي ربط، ايجاد دسترسي به همايش هاي بين المللي و ملي مرتبط و ...از نوآوري هاي صورت گرفته در اين همايش است.
صدر با تاكيد بر ارتباط نزديك بين دانشگاهيان و صنعت خاطر نشان كرد:با توجه به اينكه در دانشگاه مسائل تئوري و تحقيقاتي صورت مي گيرد و در صنعت عملي مي شود، براي پيشرفت و توسعه كشور ارتباط نزديك بين دانشگاه و صنعت امري مهم به شمار مي رود.
به گفته وي اطلاعات ارائه شده در مقالات ارسالي بيشتر جنبه كاربردي داشته و با نظر متخصصان نيز قابل كاربرد و اجراست.
صدر يكي از دستاوردهاي مهم همايش قبل را دستيابي به مطالعاتي در خصوص مديريت يكپارچه مناطق ساحلي دانسته و اذعان داشت:تمام دست اندكاراني كه به نحوي با مناطق ساحلي در ارتباط بودند در اين مطالعات حضور داشته و اقدامات موثري را انجام دادند.
در ادامه اين نشست كبريايي دبير اين همايش از تصويب طرح جامع بنادر بازرگاني خبر داده و اذعان داشت: همچنين اقداماتي در خصوص مطالعات مديريت يكپارچه ICZM نيز صورت گرفته است.
وي نبود مديريت واحد در سواحل را عامل ايجاد مشكلات موجود دانسته و افزود: در حال حاضر مطالعات صورت گرفته در اين زمينه در ايران بسيار جامع تر از ساير كشورهاي آسيايي است.
به گفته كبريايي كارهاي مطالعاتي اين طرح انجام شده و اميد مي رود كه تا پايان سال جاري كارهاي تلفيقي آن صورت گيرد.
لازم به ذكر است كه هشتمين همايش بين المللي مهندسي سواحل، بنادر و سازه هاي دريايي در مركز همايش هاي بين المللي رايزن وابسته به مرگز دايره المعارف بزرگ اسلامي، در كوهپايه هاي شمالي تهران، واقع در نياوران، كاشانك، نرسيده به سه راه آجودانيه برگزار خواهد شد.144/125
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن