تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815452366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوچك زاده در مجتمع 13 آبان: وظيفه اصلي دولت كه حفظ عزت مردم است را نبايد منحرف كنند


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: كوچك زاده در مجتمع 13 آبان: وظيفه اصلي دولت كه حفظ عزت مردم است را نبايد منحرف كنند
اين نماينده مجلس با بيان اينكه دولت موظف است از صبح تا شب براي مردم كار كند، گفت: البته نبايد وظيفه اصلي دولت كه حفظ عزت مردم است را منحرف كنند، راه مقابله با اين خط انحراف اين است كه اطلاعات درست كسب كنيد و امام را خوب بشناسيد.


به گزارش خبرنگار سياسي «شبكه خبر دانشجو» مهدي كوچك زاده عصر ديروز در سخناني كه در سري برنامه هاي «طرحي براي فردا» كه از سوي بسيج دانشجويي استان تهران در سالن بصيرت مجتمع 13 آبان(لانه جاسوسي امريكا) برگزار مي شود با بيا اينكه "چشم تمام ملت ايران و تمام دوستدارارن اسلام به حركت بسيج دوخته شده است" گفت: شناخت دقيق و معرفت به جايگاه بسيج و وظيفه آن از ضروريات قطعي تمام كساني است كه به اين مجموعه منتسب هستند.

وي در ادامه با اشاره به اينكه "انسان در طول حيات از بدو تولد تا رحلت و كوچ كردن از اين دنيا دائما بر سر چند راهي هاي مختلف قرار مي گيرد" اظهار داشت: بر اين اساس او بايد هميشه يك راه را انتخاب كند، انتخاب يك مسئله حياتي است كه هميشه با آن مواجه ايم.

اين نماينده مجلس سخت ترين انتخاب بشر را انتخاب بين حق و باطل دانست و گفت: چون اين انتخاب موجب مي شود خدايي نكرده انسان جزو صف يزيديان زمان قرار نگيرد، و البته يكي از نقاط لغزش دنيا دوستي است.

كوچك زاده با بيان اينكه بهترين راه يزيديان براي انحراف انسان ها خدشه وارد كردن به معيار ها است گفت: آنها نمي توانند امام حسين را از ملت ما بگيرند به همين جهت عاشورا را منحرف مي كنند، به طوري كه سال ها در عزاي ايشان عزا داري مي كني ولي در حكومت طاغوت زندگي مي كني.

وي افزود: ولي يك زماني يك كسي پيدا مي شود و يك تعريفي از حركت امام حسين را به مردم ارائه مي دهد كه تمام قاعده هاي كفر را به هم مي ريزد.

اين نماينده اصولگراي مجلس با اشاره به برخي صحبت ها مبني بر اينكه امام حسن(ع) اهل صلح بوده است گفت: امروز عده اي مي گويند كه اسلام همه اش امام حسين(ع) نيست، اسلام امام حسن(ع) هم دارد، آنها با اين حرف مي رسند به اين كه با امريكا بايد مذاكره كرد همان طور كه امام حسن(ع) با معاويه صلح كرد.

كوچك زاده با بيان اينكه چون بچه هاي شيعه نمي دانند جريان صلح امام حسن(ع) با معاويه چطور بوده است اين عده آن را تحريف مي كنند اظهار داشت: يكي از نكات مظلوميت ائمه(ع) اين است، مثلا مي گويند امام رضا(ع) با مامون سازش كرد، اگر اين طور است چرا ايشان را به شهادت رساندند.

وي خطاب به دانشجويان گفت: به شما توصيه مي كنم براي جلوگيري از تحريف معرفت خودتان را افزايش دهيد اگر اين كار را نكنيد كلاه گشادي بر سر شما خواهد رفت.

اين نماينده مجلس با بيان اينكه يكي از اسباب خوشبختي ما اين است كه امروز به واسطه تضارب آرا صورت گرفته، همه گروه ها دم از خط امام مي زنند اظهار داشت: همان ها كه روزي خط امام را تمام شده عنوان مي كردند، امروز در تبليغاتشان براي مجلس در صدر همه وعده ها از انديشه امام حرف مي زنند. اين اتفاقي است كه در دولت فعلي افتاده است.

كوچك زاده با اشاره به اينكه اگر شاقول و معيار را كج كنند شما به راحتي در خط انحراف قدم برمي داريد گفت: امروز الحمدالله همه مي گويند ما خط امامي هستيم. آنها كه اين دعا را دارند براي اثبات حرفشان ضرورت اولشان عدم آگاهي دانشجوي روشنفكر و بسيجي است، آن هم در صورتي كه خط امام طبق سخنان رهبري در وصيت نامه ايشان به روشني معلوم است.

وي با اشاره به نامه ي 136 نماينده مجلس ششم به رهبري مبني بر اينكه كشور در خطر است و تا دير شنده است جام زهر را بنوشيد گفت: منظور اين ها متن پذيرش قطعنامه اي است كه حضرت امام نوشتند، كساني كه مي گويند امام در اين نامه حرف از پايان مبارزه و سازش زد خائن هستند،گفت: آنچه امام جلوي آن را گرفت بسته شدن راه شهادت و مبارزه بود.

اين نماينده مجلس با بيان اينكه آنها در اين نامه به انقلاب گفتند بشين سر جايت اظهار داشت: با استناد به حرف هاي امام در آن پيام اين ها از حداقل شرافت و صداقت برخوردار نيستند. همين ها از رئيس جمهور ايراد مي گيرند كه چرا در سازمان ملل قدرت ها را به چلش مي كشاني ، خوب مگر شما نمي گوييد گفتگو رئيس جمهور كه با توپ و نانك به آنجا نمي رود.

كوچك زاده با بيان اينكه همه ي اراذل دنيا بعد از مطرح شدن طرح گفتگوي تمدن ها براي آن كف زدند اظهار داشت: كساني به بهانه اي از سال 42، ادعاي خط امامي بودن دارند مي خواهند از امام ما يك امام سازش كار بسازند.

وي در ادامه با طرح اين موضوع كه يكي از وظايف حكومت ها تامين معيشت مردم است افزود: برخي آنقدر حركت غلط مشايي و كردان را بزرگ كردند و حرف از گراني مي زنند كه گويا تمام وظيفه حكوكت اين ها است، آنها در واقع مي خواهند اصل حركت نظام را زير سوال ببرند.

كوچك زاده تاكيد كرد: تيتر يك حرف امام اين است كه "پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملكت اسيب نرسد"

اين نماينده اصولگراي مجلس همچنين در پاسخ به سوالي مبني بر وحدت اصولگرايان در انتخابات آينده با بيان اين كه اصولگراي با تفرقه و تشتت منافات دارد گفت: اصولگرايان چاره جز وحدت ندارند و البته با توجه به عملكرد دولت و سخنان رهبري بنده تا كنون هيچ كانديدايي جزرئيس جمهور فعلي ندارم.
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1020]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن