تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815452335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام‌ جمعه خلخال: بسيج امروز به يك حقيقت غيرقابل انكار تبديل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: امام‌ جمعه خلخال: بسيج امروز به يك حقيقت غيرقابل انكار تبديل شده است
خبرگزاري دانشجويان ايران - اردبيل
سرويس: شهرستان‌ها

امام جمعه خلخال گفت: امروز بسيج و تفكر بسيجي به اندازه‌اي گسترش يافته است كه بسيج به يك حقيقت غيرقابل انكار تبديل شده است.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام محسن شجاعي در همايش مشترك روحانيون منطقه خلخال با فرماندهان بسيج اين شهرستان با تاكيد بر رسالت سنگين روحانيون در اصلاح امور جامعه افزود: روحانيون بايد به صورت واقعي و در قالب جديد، پيام انقلاب و دوران جنگ را به نسل جوان منتقل كنند تا پذيرش اين نسل بالا برود.

وي به تحكيم ارتباط روحانيون و نهاد مقدس بسيج تاكيد كرد: و گفت: انتظار مي‌رود عموم روحانيون در نهاد مقدس بسيج عضو شوند و در سنگر دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب بكوشند.

شجاعي خدامحوري، وظيفه‌گرايي و دفاع حريم ولايت و كشور را از ويژگي‌هاي بارز بسيجيان عنوان كرد و گفت: بسيج امروز به يك حقيقت غيرقابل انكار تبديل شده است.

سپس فرمانده بسيج سپاه ناحيه‌ي خلخال به نقش روحانيون در پيروزي انقلاب و حضور مستمر در جبهه‌هاي جنگ اشاره كرد و گفت: در برنامه‌هاي هفته‌ي بسيج امسال بسيج رويكرد ما، معرفي الگوي برتر نسل دوران جنگ به نسل سوم است كه در اين راه علما و روحانيون مي‌توانند نقش حساس ايفا كنند.

يعقوب صحرايي بر لزوم همكاري روحانيون در ارائه برنامه‌هاي معنوي و اعتقادي در هفته‌ي بسيج دراين شهرستان تاكيد كرد.

وي در اين مراسم گفت: دين مبين اسلام درطول تاريخ فراز و نشيب‌هاي فراواني داشته است و يك عده كه انبياء و ائمه‌ي معصومين را سد راه خود مي‌دانستند مخالفت و عناد خود را با اسلام نشان دادند.

رضواني خاطرنشان كرد: درزمان حاضر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي در داخل و خارج از كشور سعي دارند تا به ولايت فقيه و روحانيت ضربه وارد كرده و به روش‌هاي مختلف ميان ملت و دولت جدايي و تفرقه‌افكني كنند.

انتهاي پيام
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن