تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815539002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه سنندج: امنيت وعزت امروز ايران مرهون تلاش بسيج است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه سنندج: امنيت وعزت امروز ايران مرهون تلاش بسيج است
اجتماعي. سياسي. نماز جمعه
سنندج - امام جمعه سنندج گفت: امنيت وعزت امروز ايران اسلامي مرهون حضور مسوولانه مردم در تمام عرصه‌ها و تلاش آنها درقالب تفكر بسيج است.

ماموستا حسام‌الدين مجتهدي در خطبه‌هاي نماز جمعه افزود: ايثارگري بسيجيان در دوران دفاع مقدس كه برآمده از بطن ملت بودند، موجب اقتدار وعظمت ايران شده است .

وي حضور بسيجيان را درتمام صحنه‌هاي كار و سازندگي مايه افتخار كشور دانست و بسيجي بودن را يك افتخار بزرگ براي ايرانيان بويژه اعضاي اين نهاد مردمي بيان كرد .

وي افزود: بسيجيان ابتدا در جبهه‌هاي جنگ و بعد در صحنه‌هاي سازندگي و امروزه نيز در سنگرهاي علمي و تحقيقاتي براي ايران اسلامي افتخار آفريني مي كنند.

ماموستا مجتهدي هفته بسيج را فرصتي براي ارج نهادن به جايگاه و مقام اين نهاد مردمي و اعضاي تلاشگر آن عنوان كرد .

وي مردمي بودن نظام جمهوري اسلامي ايران را بزرگترين سرمايه عزت آفرين براي كشور در دنيا دانست و افزود: تمام دشمنان ايران اسلامي از نيروهاي مردمي و اتحاد دولت و ملت درهراس هستند.

وي گفت: بسيج مهم‌ترين عامل انسجام و اتحاد ملت ايران است و حضور گسترده آحاد ملت در اين نهاد بيانگر اتحاد مردم و مسوولان نظام اسلامي است .

وي افزود: نيروهاي بسيج در تمام زمينه‌ها و هميشه آماده خدمتگزاري به ملت هستند و با وجود اين نيروي قدرتمند هيچ ابرقدرتي در دنيا توان جسارت به ملت ايران را نخواهد داشت .

خطيب جمعه سنندج، قدرتمند بودن جمهوري اسلامي و نيروهاي نظامي را افتخاري بزگ براي تك تك آحاد جامعه خواند و بر عضويت بيشتر مردم در اين نهاد مردمي تاكيد كرد .

نمازگزاران سنندجي پس از اقامه نمازجمعه در اعتراض به جنايات رژيم صهيونيستي و حمايت از مردم مظلوم فلسطين و منطقه محاصره شده غزه اقدام به راهپيمايي كردند.

بنا به اين گزارش، نمازگزاران با سر دادن شعارهايي در محكوميت اشغالگران قدس و سردمداران حكومت آمريكا به عنوان بزرگترين حامي اشغالگران فلسطين از مسجد جامع اين شهر تا ميدان آزادي راهپيمايي كردند.

فرمانده ناحيه بسيج شهرستان سنندج نيز امروز پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه به مناسبت هفته بسيج گفت: اقتدار انقلاب اسلامي ايران اوج ذلت دشمنان اسلام است .

سرهنگ محمود الله مرادي در مسجد جامع سنندج، پيروزي انقلاب اسلامي ايران را حركتي اساسي از سوي ايرانيان به رهبري امام خميني (ره) براي نجات كشور ومقابله با زورگويان دانست .

وي بسيج را پشتيبان و مايه افتخار انقلاب اسلامي خواند و افزود:اين نهاد مردمي در تمام زمينه‌ها حامي نظام و مردم بوده و خواهد بود.

وي عضويت بيش از ‪ ۹۸‬هزار بسيجي را در شهرستان سنندج افتخاري بزرگ درزمينه ارتباط مردم و انقلاب دانست و گفت: دشمنان ايران اسلامي همواره از اين حضور هراس دارند . ك/‪۲‬
 جمعه 1 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن