تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815541743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خطيب جمعه شهركرد: عظمت و ايستادگي ايران مرهون بسيج است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خطيب جمعه شهركرد: عظمت و ايستادگي ايران مرهون بسيج است
نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري و امام جمعه شهركرد گفت: عظمت، امنيت و ايستادگي امروز ايران اسلامي در جهان، مرهون تلاش بسيج و بسيجيان دلاور است.


آيت الله محمدرضا ناصري يزدي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهركرد در مصلاي بزرگ امام خميني (ره ) اين شهر افزود: بسيج به منزله گذشت و ايثار است و بسيجيان داراي قلب سليم مي باشند و اخلاص بسيج، خدايي و الهي است.
خطيب جمعه شهركرد اظهار داشت:بسيجيان در پاسداري از ارزشهاي معنوي، دين خود را به اسلام، دين، رهبريت و مسلمان ادا كرده اند و با مقاومت در برابر زورگويان استكبار جهاني توانستند نام ايران را بلند آوازه كنند.
وي گفت: اقتدار، امنيت و آسايش امروز مردم ايران نيز مرهون رشادتها و ايثارگري هاي بسيجيان در سالهاي دفاع مقدس است.
ناصري بيان داشت: بسيج در مقابله با تهاجم فرهنگي و تثبيت ارزشها نيز در مقابل تمامي هجمه هاي فرهنگي دشمنان انقلاب اسلامي ايستاده و ايستادگي اين نيروهاي ارزشي انقلاب نيز تا هميشه ادامه خواهد داشت.
به گفته وي، بسيجيان همواره با اطاعت از رهنمودهاي پيامبر گونه مقام معظم رهبري براي آبادي و توسعه ايراني اسلامي و صدور انقلاب اسلامي به همه دنيا در تمامي صحنه هاي مختلف توانايي ها خود را به نمايش گذاشته اند.
خطيب جمعه شهركرد يادآور شد: امروز رييس جمهوري بسيجي ايران همانند شهيد رجايي در سازمان بين الملل از حقانيت ايران دفاع مي كند و آمريكا را در خود اين كشور محكوم مي كند.
امام جمعه شهركرد در بخش ديگري از خطبه هاي نماز جمعه به موسم حج اشاره كرد و گفت:انجام فريضه حج و مناسك آن براي افرادي كه تمكن مالي دارند، واجب است.
وي افزود: سفر حج حركت به سوي معنويت و بندگي خداوند است و نبايد ماديات با سفر حج آميخته شود.
نمانيده ولي فقيه در استان با اشاره به توافقنامه آمريكايي بين عراق و اشغالگران اين كشور تصريح كرد: پنج بند از اين توافق نامه به صورت كلي به ضرر مردم عراق است و مردم عراق با امضاي اين توافقنامه موافق نيستند.
ائمه جمعه سراسر چهارمحال وبختياري نيز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه آغاز هفته بسيج را گرامي داشتند.
ك/2 7359/671/684 شماره 317 ساعت 14:42 تمام
 جمعه 1 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن