تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815159696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده بسيج:‌ براي هفته بسيج شعار بسيج بدنه فعال ملت را تدارك ديده‌ايم آمادگي بسيج را براي ورود به دهه‌ چهارم انقلاب اسلامي اعلام مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: فرمانده بسيج:‌ براي هفته بسيج شعار "بسيج بدنه فعال ملت" را تدارك ديده‌ايم آمادگي بسيج را براي ورود به دهه‌ چهارم انقلاب اسلامي اعلام مي‌كنيم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

فرمانده نيروي مقاومت بسيج گفت: سرمايه‌ اصلي انقلاب ما كه توانست در مقابل ديكتاتوري رژيم طاغوت و استعمار بيگانگان پيروز شود، به كارگيري سرمايه‌ اجتماعي بسيج ملت، هدايت امام خميني (ره) و اتكال به قدرت لايزال الهي بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) حجت‌الاسلام والمسلمين حسين طائب در مراسم اهداي گل و تجديد ميثاق بسيجيان با آرمان‌هاي امام راحل، خاطرنشان كرد: هيچ‌كس فكر نمي‌كرد امام (ره) بتواند ملت را با دست خالي در مقابل رژيم ديكتاتور و دست‌نشانده‌ي بيگانگان به پيروزي برساند، آنچه امام به آن اعتقاد داشت، قدرت لايزال الهي و بسيج ملت ايران بود.

وي با اشاره به صدور فرمان تشكيل بسيج از سوي امام خميني (ره) تصريح كرد: بسيج مانند يك گياه معطر و مبارك رويش پيدا كرد تا به نياز واقعي كشور پاسخ دهد و امروز اين بذر مبارك به گونه‌اي به ثمر رسيده كه نه تنها ملت و انقلاب ما از سايه‌ي آن بهره‌مند هستند، بلكه همه‌ي ملل مستعضف جهان از ميوه‌ها و سايه‌ اين شجره‌ طيبه بهره‌مندند هستند.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج ادامه داد: امروز بعد از گذشت سه دهه از انقلاب، مقام معظم رهبري از بسيج به عنوان معجزه انقلاب تعبير مي‌كنند. امروز مي‌بينيم كه اين تعبير مقام معظم رهبري چگونه جلوه‌گر شده است. اين شجره‌ طيبه روز به روز خود را بيشتر مي‌گستراند و از ثمراتش، ملت خودش و ساير ملتهاي مستعضف را بهره‌مند مي‌كند.

طائب با اشاره به اينكه امام (ره) در سال 67 و چند ماه پيش از رحلت خود، پيامي را به ملت صادر كردند، افزود: امام در اين پيام، تشكيل بسيج را به عنوان يكي از الطاف الهي بيان و سپس بسيج را مصداق ايثار، ‌خلوص و فداكاري معرفي مي‌كنند. امام با اين بيان خود هم نقش بسيج را معرفي و هم معيارهاي آن را بيان مي‌كنند.

وي اضافه كرد: بر اين اساس، بسيجي آن كسي است كه قلبش مالامال از عشق الهي است و اخلاص سراسر عمل او را فرا مي‌گيرد. بسيجي كسي است كه از خود گذشتگي و ايثار سراسر وجود او را فرا گرفته است.

طائب در ادامه به بيان برخي از سخنان امام خميني (ره) درباره بسيج و مبارزه‌ آن با استكبار پرداخت و گفت: ما امروز در آستانه‌ هفته بسيج اعلام مي‌كنيم كه ملت ما پيام رهبر عزيز خود مبني بر تشكيل بسيج دهها ميليوني را گرفته و توطئه‌هاي دشمنان را يكي پس از ديگري خنثي كرده است.

وي افزود: امروز بسيج با حضور در عرصه‌هاي مختلف، اين پيام امام (ره) و مقام معظم رهبري را با گوش جان شنيده است و آمادگي خود را براي دفاع از انقلاب در برابر همه‌ي تهديدات اعلام مي‌كند.

طائب همچنين خاطرنشان كرد: امروز به بركت مقاومت ملت ما و حضور دولت خدمتگزار و مردمي شاهد آن هستيم كه به واسطه آن پيام امام (ره) در سال 67 بسيج به عنوان بدنه فعال ملت در حال انجام وظيفه است و مكتب غرب و مكتب كمونيسم شكست خورده و شاهد شروع حركت شكست مكتب ليبراليسم در جهان نيز هستيم.

****

فرمانده نيروي مقاومت بسيج در جمع خبرنگاران هم اظهاركرد: بسيج وظيفه دارد براي دفاع همه جانبه از انقلاب در مقابل تهديدات مختلف دشمنان آمادگي داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ايسنا حجت‌الاسلام والمسلمين حسين طائب در پايان مراسم تجديد ميثاق بسيجيان با آرمانهاي امام راحل در جمع خبرنگاران افزود: در برنامه‌اي كه براي هفته بسيج با شعار "بسيج بدنه فعال ملت" تدارك ديده‌ايم، آمادگي‌هاي بسيج را در عرصه‌هاي مختلف به نمايش خواهيم گذاشت.

وي تصريح كرد: برنامه‌هاي ما به گونه‌اي تدارك ديده شده كه اين نوع آمادگي‌هاي همه‌جانبه به نمايش گذاشته شود تا اميدي براي ملت‌ ما وهمه‌ ملتهاي مستضعف جهان و بيم و ترسي در دل دشمنان انقلاب اسلامي ايجاد كند.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج با اشاره به نقش بسيج در تحقق پيشرفت كشور افزود: اميدواريم با برنامه‌هاي خود در زمينه‌هاي فرهنگي، سازندگي و ساير عرصه‌ها در طول هفته بسيج، نقش بسيج در سازندگي و پيشرفت كشور به ويژه در عرصه‌ علمي به نمايش گذاشته شود.

طائب همچنين با بيان اينكه بيشترين حضور در سازمان بسيج از سوي بسيجيان جوان و نوجوان است، اضافه كرد: امروز بسيج مملو از جوانان و نوجواناني است كه نسل دوم و سوم انقلاب هستند. جوانان و نوجوانان بايد با شناخت بيشتر از امام(ره) و مطالعه رهنمودهاي مقام معظم رهبري، انقلاب خود را بيشتر بشناسند؛ چرا كه قطعا با مطالعه‌ اين رهنمودها عمق ارتباط‌شان با انقلاب و نسل‌هاي گذشته بيشتر خواهد شد و حضور فعال‌تري در عرصه‌هاي مربوط به بسيج خواهند داشت.

انتهاي پيام
 جمعه 1 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن