تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805136980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط افتاب


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: روي خط افتاب
2343- از اينكه كارمندان دولت و پزشكان، سود سهام عدالت خود را تا به حال دريافت ننمودند دلگير نمي‌باشيم. بلكه براي كارگراني كه بدون بيمه دارند روزانه كار مي‌كنند و هيچ درآمدي ندارند و در خانه‌هايشان در زمستان‌ها بيكارند، هنوز از پرداخت سهام عدالت هم خبري نيست و سودي تا به حال دريافت نكردند ناراحت هستيم، لطفا اين مراتب را به دولتمردان حامي مردم مستضعف اطلاع دهيد.(24/8)

2154- گراني و تورم كه باعث مي‌شود ثروتمندان، ثروتمندتر و فقرا فقيرتر شوند زائيده حرص طمع و آز و زياده‌طلبي و در يك صحبت و نگاه و كلمه، حب دنيا و ندانم‌كاري و سهل انگاري عده‌اي از مسئولان و قاعدتا مردم است، لذا لازم است كه دولتمردان ما با اين بيماري حاد كه از نظر شرعي و اسلامي گناه هم محسوب مي‌شود به مبارزه بپردازند و ريشه تورم را بخشكانند، حالا اگر موفق شدند پرهيزگارند و اگر نشدند باز هم ثواب كردند ولي اگر با تصميمات خلق الساعه نه تنها گراني را ريشه‌كن نكنند بلكه تشديدش هم بكنند متاسفانه بايد گفت كه از راه انقلاب و اسلام منحرف شده‌اند.(24/8)

1219- خواستم از طريق روزنامه شما به اين بازنشستگان عزيز بگويم كه خيلي خوشحال از اين اضافه حقوق‌هايي كه شد، نباشند، چون اين طور كه پيداست تمام اين اضافه به اضافه يك چيز اضافه‌تر پس از حذف يارانه‌ها بايستي بابت پول برق، آب و غيره به دولت محترم بپردازند، مثلا‌ در قبض برق ما نوشته 65 هزار تومان، 9 هزار تومان مال شما بقيه‌اش را دولت مي‌دهد، اين بقيه‌اي كه دولت الان مي‌دهد بعدا از ما مي‌گيرد، پس بگوييد خيلي خوشحال نباشند. (24/8)

2056- 80 سال سن دارم. سماور ساز بودم، 50 سال به دولت ماليات و عوارض شهرداري و بيمه كارگران پرداختم، در آن موقع كارفرما را بيمه نمي‌كردند، در اين شغل ورشكست شدم مختصر پولي در بانك گذاشتم و ماهيانه 150 هزار تومان مي‌گيرم، با داشتن عروس و داماد و نوه به سختي امرار معاش مي‌كنم، رياست محترم جمهور گوشه چشمي هم به ما و امثال من بكنند، آيا ما كه يك عمر از دست‌رنجمان حق و حقوق دولت را پرداختيم نبايد درآمدي داشته باشيم، بايد بميريم؟ (22/8)

1501- انتظار دارم اين متن را طوري چاپ كنيد كه مورد توجه وزير محترم رفاه قرار گيرد، (انشاءالله) آقاي وزير محترم! جنابعالي كه براي ساير بازنشستگان دايه مهربان‌تر از مادر هستيد، چرا به فكر بازنشستگان تامين اجتماعي نيستيد؟ البته آنها هم اگر مبلغي اضافه حقوق گرفتند حقشان بوده است، خواهشمند است به وظيفه‌اي كه در حوزه وزارت داريد و براي رضاي خداوند عمل بفرمائيد. كسي مستحق‌تر از بازنشستگان تامين اجتماعي نمي‌باشد. (22/8)

1614- جواني هستم 31 ساله متولد تهران، داراي سه فرزند، به مدت سه سال است كه از تهران به شهرستان آستارا كوچ كردم و مستاجرم. يكسال است كه اجاره‌ها زياد شده تصميم به ساخت خانه‌اي در اطراف شهرستان در زمين پدري خود گرفتم اما بانكها وام نمي‌دهند به رياست جمهوري هم نامه نوشتم اما جوابي نيامد از مسئولين تقاضاي راهنمايي و كمك دارم. (22/8)

آفتاب يزد: شماره تلفن پيام دهنده در روزنامه موجود است.

1626- از اردبيل تماس مي‌گيرم. من دفتر فروش املاك دارم قبلا‌ زمين 140 متري را مي‌فروختم 10 ميليون، الان به بركت برخي سياست‌هاي اقتصادي، آن را 70 ميليون تومان مي‌فروشم، پس چگونه عده‌اي مي‌گويند قيمت املاك پايين آمده است؟ (22/8)

1639- بازنشسته شركت ملي فولا‌د ايران هستم. علت اجرا نشدن قانون خدمات كشوري براي ما كاركنان زير پوشش شركت فوق به ويژه ذوب آهن اصفهان كه عده‌اي از ما زير خط فقر مي‌باشند چيست؟ ما نه وابسته به پول نفت هستيم و نه ماليات و دارايي، ما سي سال توليد كرديم و اكنون هم شاهد توليد بيشتر فولا‌د و گران تر شدن آن و ساير محصولا‌ت ذوب آهن و امثالهم هستيم. از اينكه بازنشستگان آموزش و پرورش تا حدودي به حقوق خودشان رسيدند خوشحاليم. از شما استدعا مي‌كنيم با منعكس كردن اين مراتب به وزارتخانه‌ها و مدير عامل شركت فولا‌د از ما حمايت كنيد. (22/8)

1641- آقاي احمدي نژاد در صحبت‌هاي قبلي شان فرمودند مسكن ارزان شده، كجا ارزان شده است؟ اگر كسي به خاطر برگشت چك مجبور مي شود خانه‌اش را ارزان بفروشد اينكه نشد ارزاني ، ارزاني موقعي است كه قيمت زمين و مسكن به زماني برگردد كه آقاي احمدي نژاد دولت را تحويل گرفت ، اگر قيمت به آن زمان برگشت آن موقع ارزاني است نه اينكه كسي مجبور شود ملكش را به زير قيمت فعلي بازار بفروشد كه البته همين قيمت هم بسيار بالاتر از يكي دو سال گذشته است.(22/8)

1642- چند وقت پيش جناب آقاي مصري فرمودند حقوق بازنشستگان نبايد كمتر از 600 هزار تومان باشد ولي تا حالا‌ 450 هزار تومان بيشتر به ما نداده‌اند، من نمي‌دانم اين تعارض براي چيست؟ اين اختلاف سنگين براي چيست كه حقوق واقعي ما را نمي‌خواهند بدهند؟ ما از دولت كه پولي نمي‌گيريم آن پولي كه به بازنشستگان مي‌دهند پولي است كه در ضمن خدمت از ما كم كردند و بعد از پول ما سرمايه‌گذاري كردند، پول خودمان را به ما مي‌دهند، حالا‌ چرا اين طور رفتار مي‌كنند. من نمي‌فهمم، پول را به ساير كشورها مفت و مجاني مي‌بخشند و كسي نيست صدايش دربيايد. (23/8)

1836- از زيراب تماس مي‌گيرم. پيام‌دهنده 1337 هستم. بنده يك پيمانكار تونل راهآهن كرمان به زاهدان هستم. قراردادي با موسسه ... بسته‌ام كه زيرمجموعه ... مي‌باشد، اشكالاتي در قرارداد ما وجود داشته چون بنده به آقايان اعتماد كرده بودم دستكاري در قرارداد شده بود يك بار به رئيس‌جمهور نامه دادم، ولي جواب ندادند شكايت به دادگاه دادم، ولي دو بار به پرونده‌ام عدم صلاحيت زده شد يك بار زاهدان، يك بار ساري، بار سوم ديوان، به شعبه ساري ارسال شد، در همان جلسه اول پرونده بنده از نظر شكلي ايراد گرفته شد درحالي كه بنده در دادخواست دوم اصلاح كردم ولي نمي‌دانم در يك ساعت وقت، پرونده بنده خوانده شد يا نه، خواهشمندم پيام مرا به فرمانده ... برسانيد و در ضمن به رئيس قوه قضائيه هم برسانيد، حال آنكه ديگر پولي براي وكيل گرفتن ندارم. (23/8)

آفتاب يزد: نام موسسات موردنظر پيام‌دهنده در روزنامه موجود است.

2142 - از روستاي الخلج از توابع بستان آباد تماس مي‌گيرم. اگر در زمان رياست جمهوري جناب آقاي خاتمي يكي از شخصيت ‌هاي نزديك به جناح اصلا‌ح طلب و يا يكي از معاونين و يامشاوران دولت اصلا‌حات كمترين لغزشي را مرتكب مي‌شد و حتي بعد از پي بردن به اشتباه خويش رسما از مردم عذرخواهي نيز مي‌نمود، عده‌اي به خيابان‌ها مي‌ريختند و زمين و زمان را به هم مي دوختند و حتي به عزل فرد خاطي اكتفا ننموده و درخواست برخورد جدي با رئيس دولت اصلا‌حات را مي‌كردند كه نمونه‌اش طرح استيضاح آقاي مهاجراني به خاطر مقاله يكي از نشريات دانشجويي بود كه شمارگان آن از عدد 100 نيز تجاوز نمي‌كرد ولي در دولت فعلي به راحتي و بدون هيچ گونه دغدغه‌اي از رابطه با آمريكاي جهانخوار سخن گفته مي‌شود ،‌ پيام تبريك به رئيس جمهور منتخب آمريكا، باراك اوباما ارسال مي‌گردد، در روزنامه دولتي كاريكاتور توهين آميز به يك قوميت غيور به چاپ مي‌رسد و فضاي جامعه را متشنج مي‌سازد. مردم اسرائيل را دوست مي‌نامند و درحضور مقام عالي‌رتبه دولتي در مراسمي به كلا‌م الله مجيد اهانت مي شود در صورتي كه ما ايرانيان به خاطر چاپ كاريكاتورتوهين آميزيك روزنامه دانماركي به دين اسلا‌م و حضرت محمد(ص) روابط ديپلماتيك خويش را با اين كشور به حالت سردي در آورديم و حتي اخبار ورزشي اين كشور را منعكس ننموده و از تلتكس نيز اخبار ورزشي مربوط به باشگاه ‌هاي دانمارك را حذف نموديم و ده‌ها مورد ديگر همانند اينها ، ولي آب از آب تكان نمي‌خورد وازآن كفن پوشان ديروزي ديگر هيچ خبري نيست آيامعناي دموكراسي و عدالت و برابري تمامي افراد جامعه در مقابل قانون، همين است كه ما در مورد دولت اصلا‌حات و دولت فعلي به وضوح مشاهده مي‌نماييم؟(25/8)

2037- به رغم ادعاي بعضي از افراد كه مي‌گويند ما كمترين لطمه را از وضع اقتصاد غرب ديديم مي خواهم بگويم با توجه به اينكه مملكت ما تقريبا تك محصولي است و نفت كه از 147 دلا‌ر به زير 50 دلا‌ر‌‌رسيده، اين بزرگ ترين ضربه است. (25/8)

2335- آيا امتياز آزادي بيان در دفاع از مواضع شخصي، ‌مخصوص مشاوران رئيس جمهور است يا همه اقشار ملت از اين امتياز به طور يكسان برخوردارند؟(25/8)

آفتاب يزد: آزادي بيان يا آسودگي بعد ازبيان؟

1414- لطفا به اين مشاوران محترم رئيس جمهور بگوييد كه با توجه به تذكرات مهم رهبر معظم انقلا‌ب در صحبت‌هايشان يك كمي سنجيده ‌تر صحبت كنند تا بهانه به دست مخالفان ندهند، واقعا از گفته‌هاي مشاوران رئيس جمهور نمي‌دانيم چه تصميمي بگيريم، اين چه حرفي است كه آقاي اوباما مي‌تواند به عنوان گردشگر به ايران بيايد. (25/8)

آفتاب يزد: نگران نباشيد. آقاي اوبامابا اين سخن دستپاچه نمي شود و مراسم تحويل گرفتن قدرت را به خاطر سفر به ايران به تعويق نخواهد انداخت.

2106- آقاي الهام سخنگوي دولت در نشست مطبوعاتي خويش در روز 25/8 فرمودند نبايددر بين مردم ياس و نااميدي به و جود آورد، خواستم از طريق روزنامه وزين و هميشه سبز آفتاب به ايشان عرض كنم كه بعضي از دوستان، همراهان ، همفكران و وابستگان شما با گذشت بيش از سه سال از دوره رياست جمهوري آقاي خاتمي نسبت به تخريب اين شخصيت محبوب ودوست داشتني از هيچ كوششي دريغ نمي‌كنند و تهمت‌هاي ناروايي را به اين سيد مظلوم نسبت مي‌دهند؟ (25/8)

1908- به خاطر چاپ پيام‌هاي مردمي تشكر مي‌كنم. مي‌خواستم بگويم آقاي احمدي‌نژاد و دولت بيايند اين سوبسيد روزنامه‌ها را بردارند تا هر كس كه توانش را دارد كاغذ و زينك و غيره را بتواند آزاد تهيه كند اين كار را بكنند، آن وقت بسنجند ببينند كدام روزنامه مي‌تواند دوام بياورد، آيا روزنامه‌هاي دولتي يا غيردولتي؟ اين گوي و اين هم ميدان، آن موقع معلوم مي‌شود يك من ماست چه قدر كره دارد، آن روزنامه‌هايي كه دارند از دولت تعريف و تمجيد مي‌كنند آيا قابل دوام هستند، البته كل روزنامه‌ها باب ميل من نيستند، من معتقدم اصلا‌ به كل نبايد سانسوري باشد، يعني هر كس بتواند از فرد، از شخصيت، از رده‌هاي بالاي مملكت انتقاد كند، يعني هيچ فردي به هيچ عنوان مصون از انتقاد نباشد. (25/8)

آفتاب يزد: 50 درصد پيشنهاد شما به صورت تدريجي درحال انجام است. يعني با محروم كردن روزنامه‌هاي منتقد دولت از اكثر آگهي‌هاي دولتي، بخشي از پيشنهاد شما عملي شده است. ممكن است به بركت اين پيام، سوبسيد كاهش يافته روزنامه‌هاي منتقد را نيز قطع كنند. اما افزايش بي‌سابقه آگهي‌هاي تقديمي به بـعـضي روزنامه‌ها، نشان مي‌دهد كه آنها از غيبي برخوردارند و اراده‌اي براي ايجاد فضاي رقابتي ميان روزنامه‌ها وجود ندارد. در ضمن مسئولان دولتي خودشان به خوبي مي‌دانند كه بعضي روزنامه‌ها چه قدر فروش دارند، مردم هم همه روزه در برابر دكه روزنامه فروشي‌ها شاهد هستند كه بعضي از روزنامه‌ها از صبح تا شب در صحنه حضور دارند و كسي به خود جرا‡ت نمي‌دهد به آنها دست درازي كند.

1309- سياستمداران عزيز كشور ما كه پيش‌بيني‌هايشان براي اضمحلا‌ل حكومت ظالمان درست از آب درآمده تقاضا داريم پيش‌بيني بفرمايند مطالبات ما بازنشستگان قبل از 79 چه زماني پرداخت خواهد شد؟ (بازنشسته قبل از 79 در 80 سالگي كه زير خط فقر زندگي مي‌كنم( .)23/8)

1130- امروز سخنان آقاي خاتمي را خواندم. به عنوان يك پيرمرد 75 ساله كه زمان مصدق را شاهد بوده و در انتخابات قبلي به ايشان راي داده برايشان توصيه‌اي داشتم، جناب آقاي خاتمي اگر ديديد وضعيت عوض شده و شما مي توانيد آن قول‌هايي كه به مردم مي‌دهيد انجام بدهيد بياييد چه انتخاب بشويد و چه نشويد ولي اگر مطمئن نيستيد بيخود آبروي خودتان را در معرض خطر قرار ندهيد شايد بعدها بتوانيم از شما استفاده كنيم.(23/8)

1725- اطرافيان مقام محترم رياست جمهوري مرتبا از پركاري رئيس‌جمهور سخن مي‌گويند. مي‌خواستم بگويم آيا اين همه كار كردن نبايد نتيجه‌اش در زندگي روزمره مردم ديده شود؟ حتي نان كه خوراك ضعيف‌ترين اقشار جامعه مي‌باشد گران شده است. يك نمونه ديگر از مشكلات را خدمتتان عرض مي‌كنم؛ الان چند ماه است كه مي‌گويند قيمت انرژي آزاد مي‌شود يك وقت مي‌گويند تا آخر سال‌جاري، يك وقت مي‌گويند اوايل سال بعد، اخيرا يكي از معاونان گفته‌اند از دي‌ماه 80 درصد اضافه مي‌شود، كار دست كيست و در اين دولت چه كسي تصميم مي‌گيرد؟ (25/8)

1021- هر چند ديدگاه‌هاي خوانندگان روزنامه در مورد مسائل كشورهاي خارجي از جمله سودان كمتر از مسائل داخلي در روزنامه ‌تان به چاپ مي‌رسد اما باز هم موضوع اسيدپاشي به صورت دختران قندهاري مرا واداشت كه به اظهار نظر بپردازم، همه ما شاهديم كه آمريكايي‌ها در اين اواخر به بهانه بمباران مواضع طالبان به كشتار غيرنظاميان افغاني پرداخته‌اند و كشتار اخير مراسم عروسي نمونه بارز آن است و اين اقدام آمريكايي‌ها به تقويت پايگاه طالبان متحجر مي‌انجامد كه در دوران سياه حكومتشان مدارس دخترانه را بستند و احتمال مخدوش نمودن چهره سياه طالبان توسط آمريكايي ‌ها براي پوشاندن جنايت‌هاي قبلي شان با يك جنايت جديد و آن هم اسيدپاشي به صورت دختران دانشآموز وجود دارد و مي‌تواند بهانه‌سازي براي تداوم حضور امريكايي‌ها در افغانستان باشد.(24/8)

آفتاب يزد: رئيس جمهور جديد امريكا، تصميم گرفته است كه همزمان با كاهش تعداد نيروهاي امريكايي در عراق، بر حضور نظامي كشورش در افغانستان بيفزايد.

2014- از شنيدن وجود 80 ميليون مردم زير خط فقر آمريكا واقعا دلم به درد آمد، بنده پيشنهاد مي‌كنم از پول نفت يك مقدار هم به اين 80 ميليون كمك كنند، مثل ونزوئلا، نيكاراگوئه، عراق و غيره. (24/8)

1336- اگر آنهايي كه مي‌گويند سهم ايران از درياي خزر 50 درصد است دشمن ايران هستند به آنهايي كه توان بردن نام خليج‌فارس را ندارند چه مي‌توان گفت؟(24/8)

1302- مسئولان ايراني هزينه تحصيل دانشجويان جزاير سليمان را كه دركوبا تحصيل مي‌كنند به عهده مي‌گيرند و براي آنها رايانه و غيره تهيه مي‌كنند، اين درحالي است كه تعدادي از دانـشـجـويـان مـا بـه خـاطر تامين مخارج تحصيل، در حادثه سعادتآباد زير آوار جان مي‌سپارند. دانشجويان محتاج ما براي اينكه بدون دغدغه به تحصيل مشغول باشند نياز به كمك مالي دارند. البته اعطاي اين كمك امثال بنده را تشويق مي‌كند تا به مطالعه در مـورد جزاير سليمان بپردازيم و شايد بفهميم كه چنين كمك‌هايي چه دستاوردهايي براي ايران عزيزمان دارد. (24/8)

1924- آيا نمي‌شود قانوني براي ممنوعيت هرگونه سرمايه گذاري در خارج از مرزهاي ايران تا مدتي معين تصويب كرد؟ چه خبر است؟ هر روز يك كشور، التماس دعا دارد، آخرين درخواست هم كه از تيرانا رسيده است.(23/8)

1806- با توجه به بحران اقتصادي غرب كه به بيشتر كشور هاي جهان سرايت كرده است و ما هم از اين نعمت بي‌نصيب نمانده‌ايم كه همان كاهش قيمت نفت مي باشد و به تبع آن بر ديگر كالاهاي صادراتي هم تاثير گذاشته است. جناب آقاي احمدي‌نژاد اين را يك تنبيه الهي براي غرب مي‌دانند و عده‌اي هم از اين مسئله مسرور و خوشحالند و در بيشتر فرمايشاتشان عنوان مي‌فرمايند كه به اقتصاد ما هيچ‌گونه آسيبي وارد نمي‌شود و اين را يك فرصت مي دانند و به افرادي كه اين بحران را براي اقتصاد كشور ما كه به درآمد نفت وابسته است ابراز نگراني كرده‌اند اعتراض مي‌كنند. خواهشي كه از ايشان دارم اين است كه جناب رياست محترم جمهوري در يك ميزگرد تلويزيوني و چند تن از افرادي كه در علم اقتصاد استخوان خرد كرده‌اند يك مناظره تلويزيوني داشته باشند تا مردم با ديدگاه‌هاي هر دو طرف آشنا شوند. (24/8)

1212- توجه بفرماييد در آمريكاي جنايتكار با راي مردم، قدرت بدون جنگ و خونريزي و بدون اينكه حتي يك قطره خون از دماغ كسي جاري شود از بوش سفيد پوست جمهوري‌ خواه به اوباماي سياهپوست دموكرات تحويل داده شده. قواي مسلح آمريكا همان متابعتي كه از بوش مي‌كردند حالا‌ از اوباما مي‌كنند، همچنين ارگان‌ها و نهادهاي ديگر، ‌ولي متاسفانه در بعضي كشو رهاي جهان سوم اولين حزبي كه بر اريكه قدرت تكيه مي‌كند نردبان را پرت كرده و ديگر اجازه نمي‌دهد به راحتي اين قدرت مردمي توسط همان مردم به حزب يا گروه ديگري احاله شود. مصداق آن مثنوي هفت من خواهد شد، مرحوم حافظ اسد اولين باري كه قدرت را به دست گرفت تا زماني كه زنده بود راي ها به نام او از صندوق بيرون ميآمدند وحالا‌ پسرش آقاي بشار اسد تا ابد رئيس جمهور سوريه خواهد بود، حتي اگر هزاران انتخابات ديگر برگزار شود. درمصر، ‌ليبي‌ و اكثر كشورهاي عربي نيز به همين نحو. (23/8)

1357- راستي اگر به جاي اوباما، مك كين پيروز مي‌شد روزنامه‌هاي خاص پيش‌بيني يك مقام ايراني درخصوص جلوگيري از آمدن اوباما را پيشگويي و معجزه قرن مي‌ناميدند، من پيشنهاد مي‌كنم كه منبعد هرچه بعضي سياستمداران ما‌ پيش‌بيني مي‌كنند برعكس آن‌ را اعلام كنند. (23/8)

1354- به قرار اطلاع، مسئولين مالياتي عنوان كردند كه تاكنون 200 ميليارد تومان بابت قانون ماليات بر ارزش‌ها دريافت كردند، يا وصولي داشتند، تقاضا داريم اين قبيل موارد را در روزنامه‌ها يا در جرايد يا در رسانه ها عنوان نكنيد و الا‌ عده‌اي از بعضي كشورها به ايران راهي مي‌شوند كه سهمشان را دريافت كنند.(23/8)

0827- دولت تركيه هم كه مسلمان است در عين پيگيري منافع ملي تركيه به بهترين وجه ممكن در تمام كشورهاي دنيا با دعوت، احترام و استقبال روبروست و اكنون پيشنهاد نموده است بين ايران و آمريكا ميانجي‌گري نمايد؟ آيا ما با آن تمدن و فرهنگ طولاني احتياج به ميانجي‌گري‌هاي مختلف داريم؟ (23/8)

آفتاب يزد:وزارت خارجه ايران رسما به اظهارات مقامات ترك دراين مورد پاسخ داد.

1803- از سياهكل تماس مي‌گيرم. كارشناسان نفت و گاز، درياي خزر را از نظر داشتن منابع سرشار نفت و گاز، خليج فارس دوم ناميدند و ما بايد هرچه سريعتر در جهت استخراج اين منابع بكوشيم. چون كه 4 كشور ديگر خيلي جدي و محكم در پي استخراج منابع هستند، آنان مخصوصاً سه كشور تازه استقلا‌ل يافته تركمنستان ، آذربايجان و قزاقستان از بهترين شركتهاي نفتي خارجي دعوت نمودند و با استخراج اين منابع در پي سازندگي و مدرن نمودن كشور خود هستند و در اين راه به كمك برادر بزرگتر روسيه در پي زياده خواهي هستند چون كه در زمان رژيم گذشته طبق پيماني كه بين ايران و شوروي بسته شده بود اين دريا بين دو كشور مشاع بود و حالااين كشور به چند كشور تبديل شده و اكنون مي خواهند ما از سهم خود كم كنيم و به آنها بدهيم كه ظاهراً مسئولين كشور ما با 20 درصد موافق بودند، حال سوال اين است اگر كشورهاي ساحلي به 7 الي 10 كشور تقسيم مي شدند سهم ما از منابع درياي خزر چطور مي شد؟(23/8)

1453- اين كيف‌قاپ‌ها را هر بلايي سرشان بياورند كم است، اين كيف‌قاپ‌ها كيف خانم مرا مي‌خواستند بقاپند ايشان نداده، او را روي آسفالت كشيدند تمام بدنش زخمي شده، خدا شاهد است هر بلايي سراين كيف‌قاپ‌ها بياورند كم است حتي تا حد اعدام، نمي‌دانيد چه قدر بي‌رحم هستند، فقط نوشته شده فردي ده فقره كيف قاپيده، حتي پارسال روزنامه نوشته بود كه در جنتآباد خانمي سرش به جدول خورده و ضربه مغزي شده و نخاعش از كار افتاده بود.(22/8)

1125- در زمان جنگ تحميلي كه مردم ما اين همه مشكلات را تحمل نمودند در طول يك ماه به اندازه يك روز صفحه حوادث روزنامه اين روزها جنايت انجام نمي‌گرفت (براساس آن چيزهايي كه روزنامه‌ها مشتركاً چاپ مي‌نمايند) در كجاي تاريخ ما پدر معتادي به علت توهمات، دختر 11 ساله شاگرد اولش را به آتش مي‌كشد، فرزند خردسال 4 ساله ديگري را مي‌كشد، يا مرد جواني به خواهر زن پنج ساله‌اش تجاوز نموده و او را به قتل مي‌رساند. بايد مطالعه گردد كه در كجا در مهرباني و آموزش و فقرزدايي اشتباه كرده‌ايم و چرا اين جنايات به اين حد در كشورهاي همسايه مسلمان ما به وقوع نمي‌پيوندد، چرا بايد 8 ميليون پرونده در حال بررسي در دادگستري داشته باشيم، اگر به ريشه‌يابي و تصحيح اشتباهات نپردازيم در آينده مسائل از اين هم بدتر خواهد شد. (22/8)

1154- ساعت 6:30 صبح براي خريد نان تافتون به نانوايي ... رفتم تعداد مردم زياد بود صبر كردم تا نوبتم شد وقتي نوبتم شد ديدم نان‌هاي 75 توماني يا خميرند يا سوخته، به شاطر اعتراض كردم، شاطر خيلي عصباني گفت چرا اعتراض مي كني و حق مرا داد به خانم ديگري و بعد از 5، 6 دقيقه اصلا‌ً نان نپخت و نشست به چاي خوردن، وقتي گفتم چرا نان نمي‌دهيد گفت مي‌خواهم استراحت كنم، در آن لحظه با اينكه خندهبر لبم آمده بود ولي ياد كساني افتادم كه اعتراض مي‌كنند به كارهاي دولت و... (23/8)

آفتاب يزد: آدرس نانوايي، در روزنامه موجود است.

1454- من نمي‌دانم ما كاركنان بانكها چه هيزم‌تري به بعضي دستگاهها فروختيم كه نظام هماهنگ در تمام ايران پياده شد منهاي بانكها، من كه بازنشسته قبل از سال 79 هستم330 هزار تومان حقوق مي‌گرفتم امسال هشت دهم درصد به حقوقم اضافه شده است. (23/8)

1827- كشاورز هستم از استان همدان تماس مي‌گيرم. امسال خشكسالي بود ما 90 درصد محصولا‌تمان از بين رفت فقط 5/4 ميليارد تومان براي خشكسالي مجلس تخصيص داده آن هم وزير كشاورزي دست كشاورزان نداده 5/4 ميليارد تومان تقسيم بر سي استان مي شود هر استان 150 ميليون تومان يعني اگر بدهند سهم من كشاورز مي شود حدود 10 هزار تومان، وليبراي فدراسيون فوتبال كه در روزنامه شما نوشته شده بود چند ميليارد تومان رئيس جمهور به فدراسيون فوتبال كمك كرده، از اين طريق مي‌خواستم تاسف خود را در مورد كشاورزي ابراز كنم. (23/8)

1119- مي‌خواستم خدمتتان عرض كنم خدا را شكر كه دين اسلام بر راستگويي و اجراي وعده‌ها، تاكيد بسيار دارد. جناب آقاي وزير آموزش و پرورش كه مي‌فرمايند مطالبات فرهنگيان را دادند من بازنشسته مي‌دانم كه به من پول ندادند. الان يك‌سال است كه از اين 12 درصد 10 درصد را نه به حساب ريختند نه مطالبات دادند، يك حقوق خشك و خالي دادند كه خواهش و تمنا مي‌كنم اين حقوق را هم ندهند. (23/8)

1952- از پره‌سر تالش تماس مي‌گيرم. درود بر آفتابيان عزيز كه هميشه درد و رنج ملت ما را منعكس مي كند، من در يك منطقه‌اي زندگي مي‌كنم كه منطقه‌اي بسيار محروم از توابع استان گيلا‌ن است. اين منطقه چون داراي قوميت ها و مذاهب مختلف است كه خوشبختانه بعد از انقلا‌ب اسلا‌مي همه در رفاه كامل و همزيستي و برادري به سر مي‌برند و هيچگونه تفرقه‌اي وجود ندارد ولي متاسفانه خيلي كم به اين منطقه توجه مي‌شود، از هر لحاظ،‌از لحاظ بيكاري، اشتغال جوانان، معضل جوانان و غيره، اكثر جوانان تحصيلكرده از قابليت‌هايشان استفاده نمي شود و بيكارند و ساير مشكلا‌ت مثلا‌ً جاده‌هاي اين منطقه بيشترين آمار تصادف را در اين منطقه دارد، جاده‌هايي هستند كه براي سي سال پيش مي‌باشند كه حتي دست نخورده است.(23/8)

0830- اين روزها جنايات فاميلي بسياري اتفاق مي‌افتد كه بيشتر از همه دست پدران به خون فرزندان بي‌گناه آلوده مي‌گردد كه اكثرا به علت فقر و اعتياد مي‌باشد، اين جنايات را نمي‌توان با نصب دوربين در پاساژهاي تجاري از بين برد. دزدان، موادفروش‌ها و كيف قاپان در گوشه خيابان‌هاي خلوت و پارك‌ها و مناطق تاريك فعاليت مي‌نمايند، بهترين راه مبارزه با جنايات، برطرف نمودن فقر و بيكاري و اعتياد مي‌باشد. (23/8)

1030- سلام و درود من به آفتابيان كه در جهت استيفاي حق و حقوق عده‌اي از بازنشستگان تلاش كردند، ولي آيا ما بازنشستگان تامين اجتماعي نبايد زندگي كنيم؟ حقوق 250 هزار تومان تا 15 برج هم نمي‌رسد و بقيه برج را بايد با سختي بگذرانيم. (23/8)

1207- از شركت شهروند تماس مي‌گيرم، براي آن مطالبي كه در روزنامه مورخ 22/8 كه نوشته شده بود پيج و بلندگوي فروشگاه شهروند، همسايگان را ناراحت مي‌كند مي‌خواستم پيگيري كنم اگر ممكن است تلفن فرد را بدهيد تا ما پيگيري كنيم. (23/8‌)

آفتاب يزد: شما خودتان به خوبي مي‌دانيد كه آيا صداي بلندگوي فروشگاه، موجب آزار همسايگان هست يا نه؟ اگر فكر مي‌كنيد حق با پيام دهنده است براي آسايش همسايگان تدبيري بينديشيد. اگر هم تصور مي‌كنيد صداي بلندگوها، موجب آرامش همسايه‌هاست آن را ادامه دهيد به هر حال ما اجازه نداريم مشخصات پيام‌دهندگان را در اختيار دستگاههاي اداري بگذاريم.
 پنجشنبه 30 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن