تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804613527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار زاده كمند با حضور در غرفه ايسكانيوز: رسانه ها، رسالت بزرگي را درجهت توسعه و آباداني كشور بر عهده دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: سردار زاده كمند با حضور در غرفه ايسكانيوز: رسانه ها، رسالت بزرگي را درجهت توسعه و آباداني كشور بر عهده دارند


تهران - خبرگزار ايسكانيوز: رييس سازمان وظيفه عمومي نيروي انتظامي با حضور در غرفه خبرگزاري ايسكانيوز در پانزدهمين نمايشگاه مطبوعات داخلي و خارجي كه در مصلي امام خميني(ره) برگزار است، گفت:رسانه ها رسالت بزرگي را درجهت توسعه و آباداني كشور بر عهده دارند.

سردار محمد جواد زاده كمند رييس سازمان وظيفه عمومي نيروي انتظامي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار انتظامي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"ايسكانيوز"با بيان اينكه رسانه ها نقش موثري در انتقال مطالبات مردم به مسوولان دارند اظهار داشت: رسانه ها پل ارتباطي بين آحاد جامعه و مسوولان هستند كه با نقش تربيتي و فرهنگسازي خود مي توانند تاثيرات مهمي را در نگرش افكار عمومي داشته باشند.
** سربازان بدنه اصلي نيروهاي مسلح محسوب مي شوند
رييس سازمان وظيفه عمومي ناجا با تاكيد بر اينكه سربازان بدنه اصلي نيروي هاي مسلح در كشورمان محسوب مي شوند گفت: امنيت و ايجاد نظم و انتظام اجتماعي از مهمترين شاخصه هاي فلسفه حضور سربازان در خدمت به شمار مي رود.
وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري درخصوص شان و مقام سرباز گفت: هيچ كس حق اهانت به يك سرباز را ندارد و متوليان امر بايد در صورت اتفاق اين موضوع، با آن برخورد كنند.
وي با اشاره به جلسات مخلتفي كه در راستاي توانمندسازي سربازان در طول قدمت و كادرسازي براي بعد از خدمت وظيفه صورت گرفته است به ايسكانيوز گفت: با اصلاحاتي كه در قالب طرح خوشايندسازي خدمت سربازي داشتيم بر آن هستيم كه دوران وظيفه عمومي براي جوانان سرشار از دستاوردهاي مفيد و سازنده باشد.
رييس سازمان وظيفه عمومي ناجا افزايش حقوق و مزايا را از جمله محورهاي مهم طرح خوشايندسازي خدمت سربازي دانست و افزود: ميزان حقوق سربازان بايد طوري باشد كه در دوران خدمت سربازي هيچ هزينه اي تحميل خانواده هايشان نشود.
** سربازان بعد از پايان خدمت وظيفه مي توانند از بيمه بيكاري بهره مند شوند
زاده كمند اظهار داشت: در صورت تصويب مجلس شوراي اسلامي سربازان بعد از پايان خدمت وظيفه عمومي مي توانند چنانچه موفق به اشتغال نشوند به مدت يك سال از خدمات بيمه بيكاري بهره مند شوند.
وي با بيان اينكه امروز نه تنها خود سربازان مي توانند از خدمات بيمه درماني و مكمل استفاده كنند گفت: بلكه خانواده هاي آنان هم مشمول استفاده از خدمات بيمه خواهند شد و حتي در برخي سازمان هاي نيروهاي مسلح بيمه عمر سرباز نيز در حال اجرا است.
رييس سازمان وظيفه عمومي ناجا همچنين از كمك به خانواده هاي بي بضاعت سربازان خبر داد و اظهار داشت: اجراي طرح بيمه مكمل ويژه سربازان هم از ديگر محورهاي طرح خوشايندسازي خدمت سربازي به شمار مي رود.
وي توسعه آموزش هاي تخصصي و فني و حرفه اي را از ديگر اصلاحات و بهبود خدمات وظيفه عمومي دانست و خاطرنشان كرد: گسترش آموزش در مسايل تخصصي، فرهنگي، اعتقادي و همچنين برنامه هاي ورزشي و جسماني از ديگر موضوعاتي است كه تقويت آن در اصلاح برخي از مواد قانون خدمت وظيفه عمومي پيش بيني شده است.
** سربازان نسبت به نقش مهمي كه دارند توجيه نشده اند!
سردار زاده كمند با انتقاد از اينكه متوليان امور فرهنگي و همچنين رسانه ها نتوانسته اند نقش سربازان را براي جوانان تبيين كنند به خبرنگار ايسكانيوز گفت: اين امر موجب شده كه خدمت سربازي در ذهن جوانان دوراني سخت تلقي شود و در نتيجه برخي از آنها با اكراه در خدمت حضور پيدا كنند اين در حالي است كه نقش سرباز از جايگاه ويژه اي برخوردار است و خدمت سربازي هم دستاوردهاي مهمي دارد كه در هيچ كجا قابل دستيافتني نيست.
وي با اشاره به نقش سرباز در نظام جمهوري اسلامي ايران گفت: سربازان نه تنها در بعد امنيت نقش مهمي را ايفا مي كنند گفت: دوران خدمت براي جوانان داراي دستاوردهاي خوبي در جهت ارتقاي آنها به شمار مي رود.
** بهره گيري از استعدادهاي نخبگان و پژوهشگران در نيروهاي مسلح
سردار زاده كمند در بخش ديگري از گفت و گوي صميمانه خود با خبرنگاران گروه اجتماعي خبرگزاري ايسكانيوز با بيان اينكه دوران خدمت سربازي بايد به دوران رشد و تعالي جوانان تبديل شود اظهار داشت: اين جوانان كادرهاي اصلي در آينده نظام محسوب مي شوند.
وي با تاكيد بر اينكه دوران خدمت سربازي نقش مهمي را در توانمندسازي جوانان در بسياري از ابعاد شخصيتي از جمله مسووليت پذيري، نظم پذيري، افزايش تحمل در برابر مشكلات و ... ايفا مي كند گفت: اين درحالي است كه حتي دانشگاه ها هم قادر به انجام اين امور نيستند.
** سازمان وظيفه عمومي پيشتاز خدمات الكترونيكي به شمار مي روند
زاده كمند از اصلاح روش ارايه خدمات به سربازان خبر داد و گفت: وظيفه عمومي پيشتاز ارايه خدمات الكترونيكي در دولت نهم محسوب مي شود.
وي اظهار داشت: هم اكنون 230 شهر به سيستم مكانيزه متصل هستند به طوري كه امكان پاسخگويي به مطالبات مردم در كوچكترين شهرستان ها هم وجود دارد و اين تعداد تا پايان سال به 336 شهر توسعه خواهد يافت كه در واقع كل كشور تحت پوشش سيستم مكانيزه قرار خواهد گرفت.
سردار زاده كمند به ارايه خدمات سازمان وظيفه عمومي از طريق مراكز پليس + 10 اشاره كرد و گفت: اين طرح توانسته است زمان رسيدگي به پرونده ها را تا مدت 15 روز كاهش دهد.
رييس سازمان وظيفه عمومي ناجا همچنين از ارايه خدمات مشاوره اي سازمان وظيفه عمومي به صورت تلفني و ملاقات حضور خبر داد و خاطرنشان كرد: سازمان وظيفه عمومي توانسته است در پاسخگويي به مطالبات مردم در سطح ناجا رتبه اول را به خود اختصاص دهد. مسوولين اين سازمان هر هفته روز دوشنبه ملاقات مستقيم و حضوري با مردم دارند كه ضمن رفع مشكلات، آنان را نسبت به روند پيگيري امور كاملا توجيه مي كنند.
وي با يادآوري اين موضوع كه امروزه سربازان در كنار فرماندهان خود حضور دارند و مورد تكريم وارد مي شوند به خبرنگار ايسكانيوز گفت: بنا به فرمايشات مقام معظم رهبري هيچ كس حق اهانت به سربازان را ندارد و بايد شان و منزلت جوانان به طور كامل در نيروهاي مسلح حفظ شود و از سربازان تكريم به عمل آيد كه الحمدلله در سال هاي اخير اقدامات بسيار خوبي انجام شده و برنامه هاي ويژه اي در روز سرباز در تمامي رده ها نيروهاي مسلح با حضور فرماندهان عاليرتبه برگزار شد. امروز در تمامي نيروهاي مسلح نشريه اختصاصي سرباز تدوين و چاپ مي شود كه اين امر مي تواند از جمله مصاديق توجه به سرباز باشد.
** تامين خوراك و پوشاك جزو اولويت هاي ارايه خدمات به سربازان است
سردار زاده كمند با بيان اينكه تامين خوراك و پوشاك سربازان در حد قابل قبول جزو اولويت هاي ارايه خدمات از سوي نيروهاي مسلح به سربازان است افزود: بنابراين تلاش شده به هر نحوي كه ميسر است با اختصاص به بودجه لازم اين خدمات با افزايش سطح كيفيت به سربازان ارايه شود./110
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 367]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن