تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814678722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سه خبر از استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سه خبر از استان قزوين
داخلي. اجتماعي.

رييس سازمان بنيادشهيد و امورايثارگران استان قزوين گفت: بزودي فاز نخست مجتمع توانبخشي ايثارگران اين استان احداث مي‌شود.

"سيد محمد مهدي شهروش" روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: مجتمع توانبخشي با ‪ ۱۳‬هزار مترمربع در زميني به مساحت چهار هكتار در كيلومتر يك جاده، قزوين به بويين زهرا احداث مي‌شود.

وي اظهار داشت: نقشه فاز يك و فاز دو مجتمع توانبخشي قزوين آماده شده و سازمان مسكن و شهرسازي استان به‌عنوان پيمانكار طرح، انتخاب شده است.

شهروش درادامه بيان كرد: به علت آغاز فصل سرما تا پايان سال‌جاري كارهاي مطالعاتي طرح انجام مي‌شود و ساخت فاز اول مجتمع ، شامل سالن ورزشي، فضاي آموزشي، فرهنگي و خوابگاه‌از فروردين ماه سال ‪ ۸۸‬آغاز و درصورت تامين اعتبار تا پايان سال به بهره برداري مي‌رسد.

رييس سازمان بنياد شهيد و امورايثارگران استان‌قزوين افزود: فاز دوم طرح شامل استخر آب گرم فيزيوتراپي و مركز توانبخشي و فاز سوم شامل، سالن آمفي تئاتر و اجتماعات است كه در سال جاري مبلغ ‪ ۱۵‬ميليارد ريال اعتبار به آن تخصيص داده شده‌است.

وي با اشاره به سفر رييس جمهوري در هفته‌هاي آتي به استان قزوين گفت: در صورت تامين‌اعتبار كار ساخت فاز دوم مجتمع نيز از سال‌آينده آغاز مي‌شود.

***
مديركل كميته امدادامام خميني(ره) استان قزوين از برگزاري اولين همايش خيرين اين نهاد در دهم آذر ماه سال جاري خبر داد.

"محمد مهدي نحوي" روز چهارشنبه در گفت وگو با ايرنا هدف از برگزاري اين همايش را گسترش فرهنگ انفاق و شناسايي توانمنديها به منظور بهره‌گيري از اين قابليتها براي حمايت بيشتر از اقشار نيازمند جامعه برشمرد.

وي افزود: توجه ويژه به خيرين جوان و تشويق آنان به‌منظور رشد و شكوفايي استعدادهاي نوشكفته آنها در زمينه انجام امور خير و تجليل از خدمات خيران پيشكسوت از ديگر اهداف اين همايش مي‌باشد.

نحوي در ادامه اظهار داشت: اين همايش مي‌تواند با ايجاد فضاي مناسب براي سياستها و طرح‌هاي پيشنهادي در رفع برخي ابهامات بين خيرين و تشريك مساعي مسوولين امداد با آنان موثر باشد.

وي در پايان گفت: دراين همايش از تعدادي برگزيدگان و خيرين شاخص كه در امور حمايتي،اكرام وساير سرفصلهاي مشاركتي بااين نهاد همكاري مستمر دارند تجليل به عمل مي‌آيد.

در استان قزوين با يك ميليون و ‪ ۱۴۳‬هزار نفر جمعيت ، ‪ ۵۴‬هزار نفر تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره) قرار دارند.

***
رييس بازرسي كار سازمان كار وامور اجتماعي استان قزوين گفت: تمامي كارفرمايان بايد براساس قانون جديد شوراي عالي حفاظت فعاليت كنند.

"بهروز صميمي "روز چهارشنبه در گفت وگو با ايرنا به آئين نامه اجرايي اين قانون اشاره كرد و افزود: دراجراي ماده ‪ ۸۶‬قانون كار، شوراي عالي حفاظت اقدام به‌تهيه و تصويب آئين نامه علائم ايمني و بازنگري واصلاح آئين نامه حفاظتي تاسيسات الكترونيكي در كارگاهها كرده است.

وي به‌لازم الاجرا بودن مفاد آئين نامه فوق اشاره وبه‌كارفرمايان واحدهاي مشمول توصيه كرد ضمن اطلاع از تصويب آئين نامه مذكور جهت دريافت آن به اداره بازرسي سازمان كارقزوين مراجعه نمايند.
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن