تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815724359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو شوراي‌‏مركزي مجمع نيروهاي خط امام :مير‌‏حسين‌‏موسوي آيينه تمام نماي اصلاح طلبي و اصولگرايي است تشكيل جبهه نجات ملي در صورت حضور موسوي به واقعيت نزديك‌‏ مي‌‏شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: عضو شوراي‌‏مركزي مجمع نيروهاي خط امام :مير‌‏حسين‌‏موسوي آيينه تمام نماي اصلاح طلبي و اصولگرايي است تشكيل جبهه نجات ملي در صورت حضور موسوي به واقعيت نزديك‌‏ مي‌‏شود


تهران- خبرگزاري كار ايران
عضو شوراي مركزي مجمع نيروهاي خط امام‌‏(ره) تاكيد كرد: تنها فردي كه آيينه تمام‌‏نماي اصلاح‌‏‌‏طلبي و اصولگرايي است و عملكرد گذشته‌‏اش هم اين موضوع را اثبات مي‌‏كند، ميرحسين موسوي است.

داور نظري در‌‏گفت‌‏و‌‏گو با خبرنگا‌‏ر"ايلنا"، در مورد احتمال حضور ميرحسين موسوي در انتخابات آتي اظهار داشت: در جامعه‌‏اي‌‏كه اطلاق واژگان "اصولگرا" و "اصلاح‌‏طلب" به برخي از فعالان سياسي، با توجه به سوابق و عملكردشان شبيه به طنز شده است ، شايد تنها كسي كه آيينه تمام‌‏نماي اصلاح‌‏طلبي و اصولگرايي بوده است و عملكرد گذشته‌‏اش هم مويد آن است ،ميرحسين موسوي باشد.
وي ادامه داد : به نظر مي‌‏رسد كه بحران فعلي موجود در ايران، بحران"اعتماد " به سياستمداراني است كه براي ورود به ساختار قدرت ،در‌‏گفتار بسيار بي‌‏پروا و شعارگرا بوده اما در عمل مسير متفاوتي را پيموده و مردم را نااميد‌‏ نموده‌‏اند و نمونه اخير آن ، شعار عدالت اجتماعي در سه سال گذشته است كه منجر به توسعه دايره طبقات آسيب‌‏پذير و مستضعف گرديده است.
نظري با بيان اينكه ورود ميرحسين موسوي به عرصه انتخابات شايد آغاز فرآيند اعتماد به سياست‌‏مداران و ترميم شكافي باشد كه بر پيكر سياست و بازيگري در عرصه قدرت، در 20 سال گذشته به وجود آمده است، خاطرنشان‌‏كرد: صداقت در گفتار و رفتار ، وجه تمايز رقابت انتخاباتي و ورود به ساخت قدرت در يك كشور اسلامي و غربي است ، ليكن در ساليان گذشته، ساحت سياست محل جولان افرادي گرديده است كه تشنگي قدرت در آنان، گوي سبقت را از شيفتگي خدمت ربوده و تداوم چنين سياست‌‏ورزي در مقابل چشم‌‏هاي حقيقت‌‏جوي نسل‌‏هاي جديد، برپديدار شدن برخي از بداخلاقي‌‏ها از جمله رياكاري و دروغ و ... دامن زده است.
عضو سابق دفتر تحكيم وحدت ادامه داد: بي‌‏ترديد يكي از مولفه‌‏هاي مهم و موثر در جلوگيري از رسوخ فرهنگ‌‏هاي مغاير با شريعت مقدس اسلام، تصحيح رفتار سياستمداران است و ميرحسين‌‏موسوي شاخص نيروهاي سياسي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي بود‌‏ه است كه براهميت تاثيرچنين بداخلاقي‌‏هايي از سوي حاكمان در توده مردم واقف بوده و خود نيز در عمل سياسي با صداقت در گفتار و رفتار به شدت بدان پايبند بوده است.
نظري با بيان اينكه ميرحسين موسوي اصلاح‌‏طلبي با اصول گرايي را نه براي شعار، بلكه در ساحت فردي نيز دنبال نموده است، خاطر نشان كرد: اين مساله به گونه‌‏اي است ‌‏كه ويژگي‌‏هايي نظير ساده زيستي، ميهن دوستي، تعامل و‌‏تعاون، هوشمندي در مناسبات اجتماعي، دوري از تبعيض ، عدم احتراز از تعامل با طبقات پايين‌‏دست، دوري از كساني كه شائبه تعاون در استفاده از رانت‌‏هاي اقتصادي داشته‌‏اند و ده‌‏ها صفت انسان‌‏دوستانه كه بر گرفته از آرمان‌‏هاي انقلاب اسلامي است خود را ملتزم دانسته و پايبندي عميقي از خويش نشان داده است.
وي ادامه داد : مير‌‏حسين موسوي ازحاملان زر‌‏و زور و تزوير در سي سال گذشته دوري گزيد و بر خلاف ديگران‌‏كه ايده‌‏هاي خويش را بدون برنامه عملي و روشن در ساحت اجتماع مي‌‏جويند، ايشان در ساحت فردي نيز خود را مقيد به رعايت نموده است.
عضو ارشد مجمع نيروههاي خط امام (ره) با تاكيد بر اينكه مير حسين موسوي شناخت عميقي نسبت به برنامه ريزي براي ترميم شكاف فقر و غنا دارد،گفت: در صورت ورود به صحنه ايده‌‏هاي جديدي در ذهن اطرافيان وي وجود دارد، كه نويد تحولي جديد براي كاستن‌‏ از آلام اقشار آسيب پذير، كارگران و حتي معلمان و كارمندان و ... خواهد بود.
وي با بيان اينكه به نظر مي‌‏رسد در صورت ورود ميرحسين موسوي حضور ايشان مي‌‏تواند مورد اجماع اصلاح طلبان اصولگرايان واقعي ،‌‏اقشار مختف و توده‌‏هاي مردم قرار گيرد،تصريح كرد: شايد‌‏تشكيل جبهه نجات ملي كه مطرح شده بود تنها در صورت حضور شخصيت برجسته اي چون مير حسين موسوي بيشتر به واقعيت نزديك‌‏ مي‌‏شود و شخصيت ممتاز ايشان در بين نيروهاي انقلاب موجب مي‌‏گردد كه بجز اقليتي كه هم اكنون نيز به نزاع سياسي با خود مشغولند، اكثريت نيروهاي فعال موجود به سمت ايشان گرايش يابند.
پايان پيام

كد خبر: 458672
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن