تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815050305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم تهران در مجلس : آمادگي مردم در مقابله با زلزله را جدي بگيريم


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: نماينده مردم تهران در مجلس : آمادگي مردم در مقابله با زلزله را جدي بگيريم
تهران - حيات

نماينده مردم تهران در مجلس ، بر ضرورت آمادگي مردم در مقابله با حوادث غيرمترقبه از قبيل زلزله تاكيد كرد.
به گزارش حيات به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه هشت، لاله افتخاري در بازديد از سوله مديريت بحران در منطقه هشت اظهارداشت: بايد آمادگي مردم در مقابله با زلزله را جدي بگيريم.
در اين بازيد كه مهندس مجتبي يزداني ، شهردار منطقه نيز حضور داشت، نماينده مردم تهران در مجلس بر آموزش خانواده ها، دانش آموزان و ساير قشرهاي جامعه در مقابله با بحران تاكيد كرد و گفت: آموزش عمومي شهروندان در سطح محلات با راه هاي پيشگيري آمادگي و مقابله در برابر حوادث و سوانح ضروري است.
افتخاري ادامه داد: با تحقق اين آموزشها، شاخص ايمني شهر و آمادگي شهروندان براي رويارويي با شرايط بحراني به ويژه در ساعات اوليه وقوع حادثه ارتقاء خواهد يافت.
وي با اشاره به اقداماتي كه از سوي شهرداري تهران در اين زمينه صورت گرفته است ، افزود: خوشبختانه مديريت شهري در اين زمينه موفق عمل كرده است و ارزيابي ها نشان مي دهد شهروندان هر منطقه با حضور در كلاسهاي آموزشي و دريافت بروشورهاي اطلاع رساني، تا حدودي توانسته اند با شرايط وقوع بحران آشنا شوند.
افتخاري با عنوان اين مطلب كه هزينه غفلت از مديريت بحران بسيار سنگين خواهد بود، تصريح كرد: مديريت بحران بايد در اولويت فعاليتها و اقدامات مسئولان اجرايي قرار گيرد.
نماينده مردم تهران در مجلس همچنين از تلاشهاي شهردار منطقه هشت در جهت ايجاد سالن مجهز به لوازم مورد نياز در زمان وقوع زلزله ، گفت: با توجه به بافت منطقه و جمعيت ساكن آن، ضروري است كه شهروندان در اين زمينه آگاه شوند.
افتخاري از تعامل مهندس يزداني با ساير مسئولان اجرايي و ادارات منطقه در جهت حل مشكلات شهروندان قدرداني كرد و افزود: قطعا اين تعامل و ارتباط دو سويه مي تواند منجر به تسريع در انجام امور و كاستن از حجم مشكلات شود كه شهردار منطقه با تدبيري كه به كار بسته است، توانسته در اين زمينه موفق عمل كند.
در اين بازديد ، شهردار منطقه هشت از تشكيل نيروي "داوطلب واكنش اضطراري محله" براي اولين بار در قالب ستاد مديريت بحران منطقه در بين مناطق 22 گانه شهرداري تهران خبر داد و گفت: اين منطقه به لحاظ تجهيزات امداد و كمكهاي اوليه يكي از بهترين مناطق شهر تهران است.
پايان پيام
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن