تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815565234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ورامين: *وزارت امورخارجه براي آزادسازي ديپلمات ربوده شده در پاكستان تلاش كند *وزير راه به تعريض جاده تهران –ورامين توجه كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نماينده ورامين: *وزارت امورخارجه براي آزادسازي ديپلمات ربوده شده در پاكستان تلاش كند *وزير راه به تعريض جاده تهران –ورامين توجه كند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي در نطق پيش از دستور امروز -چهارشنبه- با تبريك هفته بسيج گفت: از نمايندگان كه در راي اعتماد ديروز به محصولي نشان دادند، حتي فراتر از فراكسيون و مستقل از جناح‌بندي‌ها هر كس به تكليف خود عمل مي‌كند، تشكر مي‌كنم.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سيدحسين نقوي‌حسيني در ادامه تصريح كرد: اميد است براي خشنودي مردم و مقام معظم رهبري وحدت مجلس و دولت روز به روز مستحكم‌تر شود.

اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در ادامه به وزارت امور خارجه توصيه كرد: اولا تمام تلاش خود را براي آزادسازي ديپلمات ربوده شده ايران در پاكستان به كار گرفته و برخورد لازم را با عاملان و دولت ميزبان داشته باشد، همچنين با فعال كردن دستگاه ديپلماسي كشور به ويژه ظرفيت ديپلماسي پارلماني از فضاي موجود در نظام بين‌الملل به دنيا نشان دهد كه آخر ادعاها و شعارهاي دموكراسي و حقوق بشر آمريكايي، سلطه بر ملت عراق و توافقنامه امنيتي است كه به دنبال حق كاپيتولاسيون است.

اين نماينده مجلس به وزير آموزش و پرورش توصيه كرد كه به دو امر مهم و مورد عنايت ويژه مقام معظم رهبري و كليه دل سوختگان آموزش و پرورش يعني تسريع در احياء و فعال كردن امور تربيتي و اهتمام به تقويت و تحكيم تربيت معلم به طور جدي بپردازد كه اخبار رسيده خلاف اين را نشان مي‌دهد.

نماينده ورامين تصريح كرد: به وزير كشور و استاندار تهران توصيه مي‌كنم به شهرستان محروم استان تهران توجه ويژه كند، به خصوص در زمينه تامين امنيت و مايحتاج اوليه، ‌ساماندهي نان و نانوايي‌ها و تك نرخي كردن نان در استان تهران، تامين گاز و توزيع كپسول‌هاي گاز در فصل زمستان و ساماندهي بانك‌ها كه در هر كدام از اين موارد مردم ما ساعت‌ها وقت خود را در صف‌هاي طولاني مي‌ايستند و وقتشان تلف مي‌شود.

نقوي‌حسيني از وزير كشارزي خواست كه با تشكيل كميته‌اي ويژه به فرياد كشاورزان و دامپروران برسد، به ويژه كشاورزان و دامپروران دشت ورامين كه ربته اول توليد استان تهران را در اغلب زمينه‌ها به خود اختصاص داده و حدود 30 درصد زراعت استان را در اختيار دارند.

وي خاطر نشان كرد:‌ دامپروري شيري و گوشتي در حال نابودي است و دامداري‌ها يكي پس از ديگري در حال نابودي است و دامداري‌ها يكي پس از ديگري تعطيل مي‌شود و كشاورزي با تهديد جدي روبروست و اين در حالي است كه وزارت كشاورزي به مصوبات هيات دولت هم عمل نمي‌كند، از جمله عدم اجراي تمديد وام كشاورزان و تهيه و تامين نهادهاي دامي.

نماينده ورامين از وزير راه نيز درخواست كرد به 3 پروژه اصلي شهرستان ورامين توجه كند، يعني تعريض جاده تهران –ورامين كه تاكنون حدود 300 نفر از شهروندان را به كام مرگ كشانده است، پروژه راه‌آهن بين شهري تهران - ورامين كه متاسفانه به كندي پيش مي‌رود و پروژه جاده قم- گرمسار كه كاري در اين رابطه صورت نگرفته است.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن