تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815165973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون دادستان تهران با حضور در غرفه ايسكانيوز عنوان كرد: رسانه هاي كشورمان قبل از هر شايعه اي نسبت به اطلاع رساني بموقع اقدام كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: معاون دادستان تهران با حضور در غرفه ايسكانيوز عنوان كرد: رسانه هاي كشورمان قبل از هر شايعه اي نسبت به اطلاع رساني بموقع اقدام كنند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: معاون دادستان عمومي و انقلاب تهران تاكيد كرد: اطلاع رساني صحيح و به موقع كشورمان نسبت به اخباري كه ايجاد حساسيت نمي كند، مي تواند از بسياري شايعه پراكني ها جلوگيري كند.

محمد سالاركيا روز سه شنبه با حضور در پانزدهمين جشنواره و نمايشگاه بين المللي مطبوعات در غرفه خبرگزاري ايسكانيوز اعلام داشت: استقبال ،تعداد خبرگزاري ها و پايگاه هاي خبري در كشوران بسيار جاي تعجب دارد.
وي افزود: وجود نيرو هاي جوان و پتانسيل هاي قوي در عرصه اطلاع رساني و مطبوعات بزرگترين فرصت در كشورمان است كه نقش بسزايي در بالا بردن و افزايش سطح آگاهي مردم دارد.
معاون دادستان تهران با بيان اينكه مسئولان بايد از اين پتانسيل ها بيشترين استفاده را را براي اطلاع رساني در جامعه داشته باشند، تاكيد كرد: با مشخص كردن هدف و مسير هاي اطلاع رساني لازم است كه رسانه ها را به سمت و سوي اهداف عالي سوق داد ،چرا كه در صورت رها شدن و فراموش كردن رسانه ها ،اهداف آن ها هم متفرق مي شود.
سالاركيا ادامه داد: نگرش ها ،برداشت ها و بينش هاي سياسي و اجتماعي ،جاي خود را دارد اما اگر هدف اصلي كه همان اطلاع رساني است ،مد نظر قرار گيرد ،تعالي و توسعه جامعه نيز در كنار اين هدف انكار نشدني است.
وي با اشاره نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي كه متولي مطبوعات و خبرگزاري هاي كشور هستند، گفت: رها كردن اين پتانسيل ها و نيرو ها به ضرر كشور تمام مي شود.
معاون دادستان تهران در خصوص برخي سياه نمايي ها كه در مطبوعات زرد رواج پيدا كرده است، تاكيد كرد: هرگز ادعا نداريم كه بدي در جامعه وجود ندارد و انكار هم نمي كنيم اما بيان كردن بدي ها و كاستي هاي جامعه بايد به نحوي باشد كه بتوان از آن كاستي ها ،زيبايي ها را هم به تصوير كشيد و خواستگاه هاي مردم را به گوش مسئولان رساند.
سالاركيا به جنگ رواني حاكم اشاره كرد و اعلام داشت: خيلي از رسانه ها با اجراي يك جنگ رواني به خواسته هاي سياستمداران جامه عمل مي پوشانند اما نقش و برخورد رسانه هاي ايران با اين جنگ هاي رواني اهميت بسزايي دارد.
به گفته وي ، چنانچه با تجهيز كردن خودمان ،پاتكي به ساير رسانه ها زده و آگاهي فعالان عرصه رسانه را در اين ميان بالا ببريم،به نفع جامعه خودمان كار كرده ايم.
سالاركيا گفت: برخي از اتفاقاتي كه در كشور ما رخ مي دهد قابليت اطلاع رساني دارد و مشكلي هم براي منافع ملي مان ايجاد نخواهد كرداما چنانچه از رسانه ها ي ما اطلاع رساني نشده و ساير رسانه هاي خارجي بر روي آن مانور دهند و در كنارش تجزيه و تحليلي هم داشته باشند مي تواند به ضرر كشورمان تمام شود چرا كه اين اطلاع رساني به قصد تخريب انجام مي شود.
وي افزود: مي توان با اطلاع رساني به موقع جلوي بسياري از شايعات را گرفت./146
 سه شنبه 28 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن