تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818899724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش 200 درصدي فضاهاي ورزشي در مدارس خراسان جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: افزايش 200 درصدي فضاهاي ورزشي در مدارس خراسان جنوبي
بيرجند - خبرگزاري مهر: مدير گروه تربيت بدني سازمان آموزش و پرورش خراسان جنوبي سرانه فضاي ورزشي هر دانش آموز در اين استان را 47 صدم متر مربع اعلام كرد و گفت: اين رقم از رشد 200 درصدي نسبت به سال 85 برخوردار بوده است.

حسن رضا عميديان در گفتگو با خبرنگار مهر نرم سرانه فضاهاي ورزشي به ازاي هر دانش آموز هفت دهم متر مربع دانست و افزود: به علت كمبود اعتبارات اين مهم امكان پذير نشده است.

وي اظهارداشت: براي رسيدن به نرم فضاهاي ورزشي در برنامه چهارم توسعه بايد 32 هزار و 890 متر مربع فضاي سرپوشيده و رو باز در اين استان احداث گردد كه اميد است با حمايت مسئولين استانداري و اداره كل نوسازي استان شاهد شكوفايي ورزش آموزشگاه هاي خراسان جنوبي باشيم.

وي از افتتاح سه سالن ورزشي انقلاب اسلامي، تربيت بدني بيرجند و شهيد اصيل سراين در اين استان خبر داد و گفت: احداث اين سالن ها با اعتبارات گروه تربيت بدني استان شروع شد كه با حمايت هاي استاندار و مديركل نوسازي مدارس استان باصرف اعتباري بالغ بر 250 ميليون تومان بابت هر سالن به بهره برداري رسيد.

مدير گروه تربيت بدني سازمان آموزش و پرورش خراسان جنوبي سرانه اعتبارات ريالي اين استان را بالغ بر 12 هزار ريال عنوان نمود و تصريح كرد: اين استان در راستاي كيفيت بخشي به درس تربيت بدني مدارس و خريد وسايل كمك آموزشي رتبه نهم كشوري را كسب كرده است.

عميديان به راه اندازي اولين پايگاه قهرماني ورزش در اين استان اشاره كرد و يادآورشد: اين مركز با اعتباري بالغ بر 800 ميليون ريال راه اندازي شدكه جژه سالنهاي منحصر به فرد آموزش و پرورش در سطح كشور محسوب مي شود.

وي از در دست اجرا بودن 17 پروژه ورزشي براي مدارس اين استان خبر داد و ادامه داد: تا دهه فجر امسال هفت سالن ورزشي در مدارس استان به بهره برداري خواهد رسيد.

به گفته وي پيش بيني مي شود 10 پروژه ورزشي ديگر اين سازمان تا پايان خرداد ماه سال آينده به بهره برداري برسد.

وي به راه اندازي دو چمن مصنوعي فوتبال در شهرستان بيرجند از سوي گروه تربيت بدني و ورزش آموزش و پرورش در استان اشاره كرد و افزود: يك چمن مصنوعي ديگر نيز در شهرستان قاين بزودي احداث خواهد شد.

عميديان راه اندازي اولين سالن تير اندازي در مركز استان را از ديگر اقدامات تربيت بدني سازمان آموزش و پرورش استان دانست و اضافه كرد: در راستاي بهبود وضعيت تربيت بدني در مدارس ابتدايي استان تعداد 350 بسته كمك آموزشي درس تربيت بدني در استان توزيع شده است.

وي به اجراي طرح بزرگ آموزش پينگ پنگ در مهد هاي كودك استان طي سال جاري اشاره كرد و اظهارداشت: با همكاري هيئت پينگ پنگ استان تعداد 30 ميز پينگ پنگ با قابليت تنظيم ارتفاع توزيع شد و توسط مربيان اعزامي از فدراسيون مربوطه براي اولين امر آموزش اين رشته ورزشي در استان محقق شد.

به گفته وي به زودي با توزيع 150 ميز پينگ پنگ ديگر در مدارس ابتدايي روستايي استان شاهد تحول عظيم اين رشته ورزشي در استان خواهيم بود.
لينک خبر: http://www.mehrnews.ir/NewsPrint.aspx?NewsID=785196
منبع خبر: مهر





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن